34. Яке це відчуття, виграти пісенний конкурс євробачення?

29 1 3
                                    

Янова рука лежала на моїй. Перед нами стояла камера і багато людей. Це було вперше для мене. Ян відповідав на чергове запитання, а я усміхалась дивлячись на його солодкі губи.

?: тож Ян, яке це відчуття, виграти пісенний конкурс євробачення? До того ж, вперше в історії своєї країни?
Я: це дивовижно! Я пройшов дуже важкий і довгий шлях. Це надало мені хорошого досвіду. До речі, я ніяк не очікував такого результату, інколи я думав, що я не настільки хороший як інші учасники, та Вікторія мене завжди підтримувала. Я б сказав все почалось через неї.
В: ти завжди мріяв стати співаком, але так, сама перша пісня Яна про мене)
?: як довго ви разом?
Я: насправді це залежить від того як рахувати. Мої почуття до Вікторії почались ще дуже давно, я на пальцях не перерахую) А рахуючи з першого поцілунку, три роки. Офіційні стосунки почались два з половиною роки тому.
?: невже Вікторія справді так довго ігнорувала такого хлопця?
В: справа в тому, що ми не те щоб дружили. Ян весь час робив вигляд ніби ненавидів мене. Обзивав і насміхався, таке було перше враження про нього. А зараз, говорячи, що знаю його більшу половину свого життя, має якийсь висновок.
Я: я був поганим хлопцем.
В: і дуже мене дратував.

Пройшло більше двох років. В житті кожного з моїх друзів і знайомих, трапилось купу змін. Мабуть я почну з Лілі. Лілі пережила дуже важкі часи, та вона змогла. Зараз вона повністю здорова, і згадує все, що сталось, як страшний сон. Я насправді рада, що Лілі довелось реабілітуватися в лікарні. Та сама її подруга, Кейт, стала чимось більшим для неї. Ми бачились кілька тижнів тому, на фіналі євробачення. Кейт дуже приємна дівчина, вона дуже щаслива з Лілі, тому я не переймаюся за них. З Конором я так і не говорила після того дня, та Лілі казала, що вони досі хороші друзі. В Конора вже були перші стосунки з хлопцем, та вони погано закінчились. Моє життя з Яном, було щасливим, але не завжди. Ми пройшли крізь вогонь і воду разом. Було багато сварок, та я ні на секунду не переставала кохати його і переживати за нього. Він багато разів виходив з дому хлопаючи дверима, це часто викликало істерику в мене. З часом, він зрозумів наскільки мені боляче в такі моменти, тож ми двоє погодилися уникати цього. Також в Яна вибудувався фандом. Його фанати це в більшості дівчата віком 12-16, і деякі з цих дівчат, досі не розуміють, що в кожного є особисте життя. Вони не розуміють, що Ян не закоханий в них, і стосунки в них просто не можливі, починаючи з їх віку. Я навіть мала припинити активність в соцмережах, щоб хейт припинився хоч на кілька днів. Ян був поруч, на його плечі назавжди залишаться мої сльози. Я не могла й подумати, що людина, яка до мене ставилася не серйозно, насправді думає про мене найбільше. Напевно, це хеппі енд)

?: питання для Вікторії. Як ти зрозуміла, що Ян, той самий?
В: це насправді складне питання. Мабуть я усвідомлювала це поетапно. Коли ми вирішили, що не підходимо один одному, я поїхала дуже далеко від нього. Та в решті решт, я продовжувала чекати на його обійми після довгого і виснажливого дня. Таки кінцевим етапом стала вечірка, де я побачила його вперше за півроку.
?: які почуття були коли ти його побачила?
В: всі одразу! Точно була паніка і шок, жахливий страх, та напевно трошки радості, тоді, я ще не знала, що була рада його бачити.
?: а які в тебе були почуття, Ян?
Я: важко згадати) Думаю я був дуже радий її бачити. Та все дуже змішалось коли вона потягнула мене за руку. Тоді я досі кохав її і довіряв їй. Також вона була дуже гарна того вечора.
В: ти ніколи цього не казав.
Я: невже? Ну краще пізно ніж ніколи, правда?
В: наступне запитання)
?: Вікторія, що ти найбільше любиш в своєму хлопцеві?
Я: мені теж дуже цікаво.
В: я навіть не знаю... може усмішка. Я завжди боялась, що вона згасне. А якщо його звичка... О, я знаю, коли він робить фотки разом зі мною. Перед виходом з дому він мені каже встати біля нього перед дзеркалом. Виснажує, але це дуже мило як для хлопця. І ще те, що він співає в душі!
Я: ні!..
В: так! Він завжди це робить, ну хочаб гарно співає) Треба буде записати це колись.
Я: я ненавиджу тебе.
В: і я тебе кохаю)

Тгк: janeksiz

🎉 You've finished reading Загублене Кохання 🎉
Загублене КоханняWhere stories live. Discover now