17. Боже яка вона

17 1 0
                                    

Я: Вікторія, я ніколи не цікавився саме тобою. Все що мені було цікаво, це твоє тіло.

Ці слова крутились в голові цілий тиждень. Токсичні стосунки з Конором які ще більше ламали мене просто руйнували мої останні дні спокою і відпочинку. Конор брехав мені, як не дивно я бачила це в його очах. Ті дурні «посиденьки» без моєї присутності в перший же день. Я навіть не говорила про це з ним а він продовжував брехати. А його харизма ніби на зло врізається в мене і зачаровує. Лілі робила якесь смузі на сніданок. Сьогодні настрій був відстій, та єдине хороше в цьому ранку був факт що я виспалась. Але це неділя, тому завтра знову в коледж. Я стільки мала зробити. На наступному тижні, тобто завтра, в мене починаються екзамени. Насправді мій перший екзамен буде в вівторок. В Лілі вже був екзамен, я так їй заздрю що вона не така нервова. Вона мала стільки планів на майбутнє. Лілі планувала залишитись в Лондоні і стати дизайнером. Її самовпевненість була на висоті. Сьогодні я хотіла піти додому, витерти пил і все таке, інакше коли повернусь туди після закінчення універу там буде жахливо. Також варто підготуватися до екзамену, це був екзамен з математики. Мені дуже повезло що я дружу з математикою. Це передалось мені від батька. В школі я навіть не готувалась до контрольної з математики і отримувала вищі оцінки. Я планувала швидко поснідати і піти до себе додому, а там зависнути до кінця дня. Так я точно не зустріну лишній раз Яна. Лілі налила смузі мені в склянку. Це був смузі з полуниці, вишні, банану і мʼяти. Він був смачним хоч я не дуже полюбляла смузі.

Л: як тобі?
В: смачно. Реально смачно. І банан так добре чути.
Л: дай мені.

Лілі спробувала і в неї самої очі на лоб полізли.

Л: ого, я не думала що це так круто.
В: дуже дякую.
Л: таки йдеш сьогодні додому?
В: я ж повернусь. Чому ти так хочеш аби я була тут?
Л: мені нудно одній. А про те гімно навіть не згадуй.
В: не вірю, я тебе вже давним давно задовбала.
Л: а коли відшиєш Конора?
В: ще цього мені не хватало. Я поняття немаю. Треба якось класно. Може ти придумаєш?
Л: справді?! Я?! Звичайно)
В: я вже піду напевно одягатися. Ще раз дякую)

Лілі нічого не відповіла. Я так давно не була вдома що коли зайшла флешбеки накрили мене. Цей будинок я тільки знімала, і я не думаю що мені його продадуть, до того ж це дуже дорого. В своєму домі, під музику навіть приємно прибирати. Це навіть не забрало багато часу. Вже о другій годині, я сиділа за столом з книжками та блокнотом. Мабуть екзамен справді не такий важкий якщо всі завдання в підручнику мені зрозумілі. Тож я виконувала ці завдання до п'ятої. Тоді я відчула голод і втому, напевно цього вистачить. Я спустилась на кухню і відкрила холодильник. Ну точно, я ж не жила тут майже місяць. Я замовила суші і включила «One day». Це серіал по одній з моїх улюблених книг. І суші в поєднанні з цим серіалом смакували дуже смачно. Я подивилась лише одну серію, вже була шоста. Краще повернутись доки Лілі не почне написувати і дзвонити. Сподіваюсь вона вже придумала як послати Конора. Вже заходячи на територію будинку я відчула це почуття "ось я дома". Відчинивши двері я з усмішкою зайшла, та моя усмішка одразу згасла коли я побачила Яна з його другом які сидять на дивані. Ян повернувся коли почув звук закритих дверей.

Я: я сподівався там і залишишся.
В: не починай, в мене хороший настрій.
?: про що ви говорите? Маєте що приховувати? Вікторія, ти красуня як завжди.
В: еее... дякую?

Від лиця Яна

Торі піднялась сходами, Майк провів її поглядом.

Д/Друг: боже яка вона. Чому я пропускаю ті вечірки на яких вона затягує хлопців в ліжко?

Руки запотіли. Я хотів йому врізати і сказати що Торі такого більше не робить. До того ж в неї є Конор. Я мовчав зжимаючи в руках джойстик. Торі зробила з себе таку повію, мені не віриться. Як вона взагалі може кохати того дурня Конора? Він бреше їй в лице з неймовірним задоволенням. Якби я тільки міг вдарити без наслідків.

Тгк: janeksiz

Загублене КоханняWhere stories live. Discover now