Гучна музика одразу створювала неймовірні відчуття і враження. Темнота, лише світлові ефекти давали можливість бачити дивани, столи, людей. Лілі усміхнулась мені і взявши мене за руку повела до столу з алкоголем. Ян одразу загубився в цунамі людей тож я старалась навіть не згадувати про нього. Шоти з текілою блищали, манили випити їх всі одразу. Лілі взяла дві склянки і віддала мені одну з них. Вже за секунду текіла стікала по моєму горлу і боляче щипала. Як тільки я відчула алкоголь всередині себе, мій настрій піднявся. Десь в кінці кімнати я помітила Конора, він розмовляв з своїм другом. Лілі теж його помітила і ми почали пробиратись до кінця кімнати. Конор теж помітив мене і солодко усміхнувся.
К: привіт красуня! Виглядаєш неймовірно..!
В: дякую, але твій аутфіт не підходить моєму.
К: а ти хотіла? Хто ж тут винен Вікс?)Я штовхнула його в плече і не могла більше стримувати усмішки. Його рука сіла мені на талію і він притягнув мене ближче до себе. В другій руці в нього був пластиковий стаканчик з купою змішаного алкоголю. Конор пахнув приємним комфортним запахом, дорогі духи з легким ароматом піту. Прийшовши до нього ми автоматично прийшли до його кола спілкування. Айла і Меган - дві дівчата пліткарки, самотні але мають одне одного. Алфі - той самий гуморист який заставить сміятись кожного, при важкій хвилині пригорне і підтримає. Калеб і Крістіан - найкращі друзі Конора, трійка ККК. Конор був лідером цього кола спілкування. Айла таємно закохана в Крістіана, Меган в Конора а Калеб в мене. Просто очі. Калеб класний але він мене не заслуговує.
А/Алфі: ідіть в кімнату лижіться, ми випити прийшли.
К: стули пельку Алфі. Закінчуй з своїм гордим холостяцьким життям.Пліткарки дивились на мене з голови до ніг. Я їм не сподобалась, до того ж Меган була закохана в Конора. Конор би ніколи не закохався в когось як Меган.
Ка/Калеб: я йду напевно до Софі.
Кр/Крістіан: Кал! Справжній чоловік, удачі!Конор постукав його по плечі і подивився на Крістіана. Конор щось йому прошепотів після чого він почувався якось дивно. Крістіан нервово і неохоче підійшов до Айли.
Кр: хочеш потанцювати?
Ай/Айла: давай)Вони відійшли трохи далі і зникли в купі людей. Лілі одразу зрозуміла що це романтичний момент для кожного тож швидко зникла як кожен. Крім Меган. Меган дивилась на нас обох і пила свій напій. Конор навіть не звернув на неї уваги. Він знайшов найближчий стіл і поставив туди свій напій.
К: ну що ж, потанцюєш зі мною?
В: звичайно Вільямс)Він потягнув мене в центр танцполу. Мої стегна рухалися в такт музики. Його руки зручно вмостилися на моїй талії. Мої руки нарешті знайшли шию після ковзання по його грудях. Погляд Конора спалював мене всю. Я горіла від його погляду і від відчуттів. Я почувала себе справді добре. Справа не в хлопці, справа в свободі і алкоголі. Я випила лише один шот але це давало невеликий ефект. Губи хлопця були все ближче, і ближче до моїх. Невдовзі наші губи таки зустрілися. Зараз це вже був грубий поцілунок. Його руки спускалися на мою дупу. Я відсторонилася від нехватки повітря. Конор притис мене до себе так що половина мого лиця стирчала з його плеча. В кінці кімнати я помітила Яна. Наші погляди зустрілися. Ян весь час дивився на мене. Він дуже виділявся, чи мені це просто здавалось? Ян ліг на стіну і трохи підігнув ногу. Його тіло повністю розслабилося але лице було таке дивне. Я ніяк не могла зрозуміти його емоції. Він підморгнув мені і пішов на другий поверх. Я відчула потребу піти за ним.
В: зачекай, я швидко.
К: добре красуня)Я швидко піднялась на другий поверх. Скільки кімнат... і як мені знайти ту саму?
Перша кімната - не вдала, друга - знову, третя - найгірше видовище, четверта - здається саме та. Гарна, прикрашена гірляндами кімната з балконом. Чоловік стояв на балконі і спирався на перила. В руці в нього була... сигарета?
В: ти куриш?
Я: ні привіт ні здрастє. Не думав що ти прийдеш.
В: не дуже й хотілося.
Я: невже? Ти дуже дивнаЯ вже стояла на балконі теж опираючись на перила. Сонце вже давно спить, і на нас світив місяць, той самий який світив на нас кілька днів тому.
Я: місяць вже вийшов. Як ти казала, «під місяцем кохання, під сонцем ненависть»)
В: давай не починай. Я спала з тобою бо мені було скучно.
Я: а зараз тобі весело з Конором?
В: а ти ревнуєш?Він подивився на мене і знову відвернувся. Його сигарета майже вигоріла, тож вона полетіла на підлогу. Він встав на ноги і випрямився. Ян був ніби невпевнений але знав що робить. Його рука щільно стиснула мою і він повів мене в кімнату.
Я: зі мною будеш танцювати?
В: музики не чути. На низ я з тобою не піду.
Я: я заспіваю)Він почав співати пісню «Soaked - shy smith» (це перша пісня про яку я згадала). Він так чітко співав кожну ноту, кожне слово. Його очі дивились на мене і вимагали рухати стегнами, як з Конором. Я стояла нерухомо. Його губи такі сухі, ніби їх треба зволожити. Серце скакало. Мої руки на шиї Яна піднялись в його волосся. Ян сам нахилився і поцілував мене прикусуючи мою губу. Він хотів цього, дуже, і давно. Я теж цього хотіла, та це бажання зʼявилось просто з повітря. Я не хотіла зупинятися але двері дуже швидко відчинилися. Ми обоє з Яном повернули голови до входу і в дверях стояла Меган. Господи якого!.. Що як вона розповість Конору...
Тгк: janeksiz
ВИ ЧИТАЄТЕ
Загублене Кохання
Fanficподії відбуваються на початку 2020 коли коронавірус охопив весь світ і встановили карантин. тож Вікторії нічого робити. їй дуже нудно сидіти вдома тому вона дуже часто навідує і зі згоди переїжджає до своєї найкращої подруги Лілі в якої також є бра...