-31-

4.1K 151 66
                                    

Yarı texting bir kitaba göre oldukça uzun bir bölümle karşınızdayım canlar🤗💜

Umarım beğeneceğiniz ve eğleneceğiniz bir bölüm olmuştur🤧💜

Bölümü oylamayı ve bol bol yorum yapmayı unutmazsanız sevinirim çiçeklerim🤭💕🧚‍♀️

Yazım hatalarım için şimdiden kusura bakmayın lütfen

...💜💜...

Ayda'dan

Dört Gün Sonra

Dün abimle babam eve gelmişti. Abime hediyemi sorduğumda unuttuğunu söyleyip kaçmıştı.

Muhtemelen postu kaldırdığımı görüp fazla umursamamıştı. Ama ben bunu unutur muyum? Tabi ki de hayır.

"Miran Ekim! Derhal uyanıyorsun! Bana hediyemi getirmediğin için uykundan edilme cezasına çarptırılacaksın!"

Tekli koltuklarının üzerinde bulunan yastıkları sağ kolumla alarak yaralı koluma dikkat ederek abimin sırtına fırlattım. Yine yüz üstü yatıyordu.

Kafasına da bir tane yastık attığımda anında bana dönmüş ve ona attığım yastığı bana geri fırlatmıştı. Tabi ki de kaçmıştım.

"Döverim kızım seni!"

"Anne! Abim beni tehdit ediyor!"

Kafasına başka bir yastık daha fırlattığımda "çocuk!" diye bağırdı.

Kafasına attığım dördüncü yastıkla cephanem bitmişti.

Yüzü bana dönük bir şekilde yatarken tek kaşını kaldırmıştı "ne oldu? Kurşunların mı bitti?"

Dil çıkararak yatağın yanına, yere düşen yastığa doğru eğildim. Beni yakalamak için hazırda beklediğini biliyordum.

Dikildiğim yere çökerek kolumu uzattığımda oda beni yakalamak için kolunu uzatmıştı. Hızla yastığı çekeceğim sırada bir anda atılmış ve beni kolumdan tuttuğu gibi yatağa çekmişti.

"Aa! Adam öldürüyorlar!"

Üstüme çıkan abim yüzünü buruşturarak ağzımı kapattı "cırlama be!"

Kaş göz işareti yaparak sol kolumu göstermeye çalıştım. Yaram henüz iyileşmemişti bile.

Ne demek istediğimi anlayan abim umursamadan eline geçen yastığı ardı ardına kafama geçirmeye başladı.

"Küçücük yara yüzünden bana acitasyon yapma"

Küçücük yara mı? İşte şimdi damarıma bastın yüzbaşı.

Kaşlarım çatılırken ağzımın üzerine kapanan eli ısırarak abimin üzerimden çekilmesine neden olmuştum. "Evde hayvan besliyoruz!"

Hızla onu iterek yatağa düşmesine neden olup üstüne çıktım. Yalandan yüzünü tokatlama başladığımda bir yandan da söyleniyordum. "Küçücük yara mı!? Benim omzum delindi!"

Elleri belimi bulduğunda bir elimi hızla saçlarına atıp kavramıştım. "Bana dokunursan pamuksu saçlarını yolarım!"

"Ayda! Kalk üstümden!"

"Sen önce bana hesap ver! Hani çiçeğim ve hediyem!?"

Ters bakışlarını kısa süre üzerimde gezdirmiş, ardından "tamam Allahın cezası alacağım! Kalk şimdi üstümden!" diye çıkışmıştı.

Yalandan yanağını tokatlayan elim duraksamış ve serçe parmağımı yüzüne doğru uzatmıştım. "Yüzbaşı sözü ver"

Bıkkınca nefesini bırakarak serçe parmağıyla benimkini tuttu. "Yüzbaşı sözü, şimdi kalk üstümden bücür"

Komutan'ın Küçük Kızı | Yarı Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin