Hellüğ 🫶🏻
Umarım hepiniz iyisinizdir çiçeklerimm 😊⚘️
Hadi bölüme geçelim 🤗💜
Bölümü oylamayı ve bol bol yorum yapmayı unutmazsanız sevinirim canlarımm 😊🌸
...💜💜...
Düğüne 16 Gün Kala
Ayda'dan
"NE!?"
Şok olmuş bir şekilde karşımdaki ikiliye bakarken, saniyeler önce duyduklarımı sindirmeye çalışıyordum.
"Anlamadım ben şimdi, nasıl oldu bu?"
Az öncekinin aksine daha kısık bir sesle konuşmuştum bu sefer.
Alper ve Buğlem karşımda durmuş el ele tutuşurken, Buğlem sol elindeki nişan yüzüğünü gözümüze sokarcasına elini havaya kaldırmıştı.
"Alperden hızlısı mezarda"
Normal şartlarda Aytuğ'un bu sözüne gülebilirdim. Tabi 'normal' şartlarda.
"Bir saniye ya! Biriniz bunun ne zaman olduğunu açıklayabilir mi!?"
"Dur evladım. Önce çocukları bi içeriye al da öyle konuşalım"
Annem beni kapının önünden itekleyerek Alperle Buğlemi içeriye aldığında, hala adam akıllı bir tepki veremediğim için öylece kapının kenarında dikiliyordum.
"Teşekkür ederiz yengecim. Yoksa bu kızın alacağı yoktu bizi"
Alper'in laf atışına bile karşılık verememiştim.
Bizim Buğrayla olan bu yavaşlığımız şaka mı?
Bir saniye ya! Asıl anormal olan Alperle Buğlemin bu kadar hızlı bir şekilde nişanlanmış olmasıydı!
"Ay n'oluyo! N'oluyo!?"
Ellerimi yüzümün iki yanına yerleştirerek bir yandan kendimi tokatlayıp bir yandan da ayaklarımı sürüye sürüye salona ilerliyordum.
"Bak ben sana anlatayım hemen" diyen Aytuğ, kolunu omuzuma atmış ve mesaj atsa okumayacağım uzunlukta bir paragrafın sesli versiyonunu gerçekleştirmeye koyulmuştu.
"En son takıldığımız günden beri bu Alper bozuntusu sürekli telefonda biriyle konuşuyordu. Sende fark etmedin mi? Ne zaman Ferda abla bizi alışverişe çıkarsa bu ikisi toz oluyordu. Tabi ben şüphelendim ve Alperin kiminle konuştuğunu öğrenip sana da bildirdim. Planımızın işe yaradığını söylemiştim ama sanki biraz fazla işe yaramış..."
Bir yerden sonrasında Aytuğ'u dinlemeyi bırakıp Alperle Buğlem'in karşısına oturdum.
17 günde nasıl bu hale gelmiş olabilirlerdi ki?
17 Gün!
"Valla yengecim, her şey çok hızlı gelişti" diye söze giren Alper'e ters bakışlar atarak "belli" dedim imalı bir şekilde.
Hem de ne hız!
Aytuğ'un da dediği gibi, Alperden hızlısının kemikleri mezarda sızlıyordur.
Alper beni görmezden gelip annemle konuşmaya devam etti.
"Dörtlü olarak buluştuğumuz günden beri Buğlemle konuşuyorduk. Birbirlerimize karşı duygularımızı açınca dedim ki neden bekleyelim. Öyle değil mi?"
"İtlik yapma da sıranı bekle Alper. On altı gün sonra düğünüm var"
Annem beni dürtükleyince bu sefer de ters bakışlarımı ona çevirmiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Komutan'ın Küçük Kızı | Yarı Texting
Novela JuvenilBabası ve abisi asker olan 23 yaşında bir kız düşünün. 18 yaşında elektrik çarpması sonucu kızın bedeni büyümeyi bırakıyor. Anka timini stalklayan Ayda Ekim, üsteğmen Buğra Coşkun tarafından fark edilince kendini istemsizce Anka timinin hayatına da...