-2-

7.5K 264 54
                                    

Helloo, ikinci bölüm sizlerle, umarım beğenirsiniz🤭💜🧚‍♀️

Bol bol yorum yapmayı ve bölümü oylamayı unutmazsanız sevinirim😢🤧💜

...💜💜...

Ayda'dan

Köşeye sıkışmış olmaktan uyuyamamış ve uyuyamadığım için bütün gün boyunca asabi davranacağımdan emindim.

Yerimden kalkıp banyoma girdim, hızlı bir duş alırken sakinleşmeye ve buğraya fotoğrafları sildiğimi nasıl kanıtlayacağımı düşünmeye başladım.

Kollarımı keselerken aklıma gelen fikir keyfimi yerine getirmişti. Aceleci hareketlerle kendimi duştan dışarıya atıp elime gelen ilk kıyafetlerimi giyindim.

Dolabımda sakladığım yedek telefonumu çıkarıp çalışma masamdaki bilgisayarımı da elime alarak yatağıma geçtim.

Asıl kullandığım telefonumdaki kendi fotoğraflarımı bilgisayara aktarmaya başladım. Videoya alarak silmeyi planlıyordum o yüzden benim fotoğraflarımı görmemeliydi. Komutanlarından birinin kardeşi diğerinin de kızı olduğumu bilsin istemiyordum.

Çok fotoğraf çekilen biri olmadığım için aktarım işim kısa sürmüştü. Yedek telefonumdan instagram uygulamasına girip sadeceaskerleriseviyom hesabıma geçiş yaptım. Videoyu nereden çektiğimi sorarsa annemin telefonunu kullandığımı söyleyecektim. Bence inanırdı.

Sohbet kısmına girdiğimde mesajlarımda bulunan tek kişinin yani Buğranın üzerine tıklayıp kamerayı açtım.

Elbette ki Buğranın arkadaşlarının hesaplarından arakladığım ortak fotoğrafları da bilgisayarıma aktarmıştım. Arkadaşlarından da fotoğraf çaldığımı bilmese de olurdu bence.

Galerimde son kez dolaşıp sadece Buğranın hesabından SS aldığım fotoğrafların olduğuna emin olduktan sonra videoyu başlattım ve tek tek bütün fotoğrafları seçmeye başladım. Çok fazla fotoğraf görünmesin diye ve gerçekten sapık gibi görünmemek için bazı fotoğrafları önceden silmiştim.

Gerçekten de fotoğrafları silmeyi düşünüyordum, nasılsa ortak fotoğraflar duruyordu bende. Ayrıca eğlencesine yaptığım bir şeydi yani silmek bana sorun yaratmazdı. Tabi Buğra'nın motoruyla olan fotoğraflarını silmek biraz üzüyordu.

bütün fotoğrafları seçtiğimde sil tuşuna bastım. Daha sonrada çöp kutuma girip 'çöp kutusunu boşalt' seçeneğine tıkladım.

İşlem bittiğinde bende videoyu bitirdim. Sesimi çıkartmamama rağmen sesi kapatıp videoyu gönderdim.

Heyecandan elim ayağım titrerken telefonu yatağın üzerine fırlattım. Ayağa kalkarak boy aynamın karşısına geçip kendimi inceleyerek oyalanmaya başladım.

 Ayağa kalkarak boy aynamın karşısına geçip kendimi inceleyerek oyalanmaya başladım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(ceketi şimdilik yok sayalım)

Minyon tipli olduğum için genelde yaşımı büyük gösterecek şeyler giymeye çalışırdım ama şimdi elime geleni giydiğim için pek de büyük görünmüyordum.

Komutan'ın Küçük Kızı | Yarı Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin