Yeni bölüm sizlerle, umarım beğeneceğiniz ve eğlenceli bir bölüm olur🤗💖
Bölümü oylamayı ve bol bol yorum yapmayı unutmazsanız çok sevinirim 😇💜
Küçük bir uyarıda bulunayım. Bir süredir bölümleri telefondan yazmak zorunda kalıyorum o yüzden yazım yanlışlarım olabilir. Bunun için şimdiden kusura bakmayın lütfen 🤧
...💜💜...
Ayda'dan
"İnanamıyorum sana Nuray, bunu nasıl gizlersin benden?"
"Sürpriz yapalım dedik canım. Hem çok nazar değiyordu diğer türlü. Sende biliyorsun iki defa düşük yaptığımı"
Annemle Nuray yengemin konuşmalarını dinlerken kafeteryaya uğrayan Alperin bir an önce yanıma gelmesi için dua ediyordum.
Nuray yengem dört aylık hamileymiş ve bunu bizden gizlemiş, Alpere de gizlettirmişti. Annem bu sebeple hayıflanıp dururken yengem, sanki önceki iki hamileliğini de gizlemesine rağmen düşük yapmamış gibi bir de 'nazar değmesin' diye bir açıklama yapmıştı.
Bence hamileliğini duyursa daha az nazar değerdi.
Ayrıca, o ne biçim bir bahaneydi öyle? İnsan bi 'Aydacığıma olanlar yüzünden bir türlü söyleme fırsatı bulamadık' falan derdi de kendini affettirmeye çalışırdı.
Ben hiç geçmiş olsun mesajı almamıştım. Numaracı karı.
Sıkıntıdan telefonumda boş boş dolaşırken annemle yengeme kulak misafiri olmayı da bırakmıştım çünkü konuşmaları yengemin göz boyamasından ibaretti.
Galerimde boş boş dolanıp fotoğraflarımı ayıklamayı bırakarak WhatsApp uygulamasına girdim. Çok çevgili kuzenimi, sayılı kişilerin olduğu mesaj kutumun üstlerinde buldığunda anında sohbete girmiştim.
Son görülme dün 14.38
Siz: Alpeeğrr!
Siz: Neredesin be oğlum, içim şişti burada karı muhabbeti dinlemekten!
Bir kaç saniye sonra aktif olduğunda neredeyse sevinçten çığlık atacak durumdaydım.
Çevrimiçi
Yazıyor...
Alpero: Sana sürprizim var az bekle kızım :D
Alper ve sürpriz miğğ?!
Siz: Bana yeni motor mu aldın yoksa!?
Alpero: Saçmalama kızım. Nerede bende o kadar para
Siz: Altındaki motor beşinci elden haliba?
Alpero: Baba parası o
Siz: Benim için amcama yalvaramıyor musun köpek
Alpero: Kaşınma istersen Ayda. Son zamanlarda başına gelenlerden sonra nah alırlar sana motor
Siz: Ayıp ettin beni kaybettin Alper
Alpero: Ağlama hadi geliyorum
Son görülme bu gün 14.57
Hıyara bak sen. Söz hakkı tanımadan çevrimdışı oluyor bir de.
Yapacak bir şeyim kalmayınca el mecbur telefonu bırakmak zorunda kalmıştım.
Sıkıntıyla bir nefes alırken annemle yengemin bakışları beni bulmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Komutan'ın Küçük Kızı | Yarı Texting
Novela JuvenilBabası ve abisi asker olan 23 yaşında bir kız düşünün. 18 yaşında elektrik çarpması sonucu kızın bedeni büyümeyi bırakıyor. Anka timini stalklayan Ayda Ekim, üsteğmen Buğra Coşkun tarafından fark edilince kendini istemsizce Anka timinin hayatına da...