Hepinize selamlarr💕⚘️☺️
Umarım hepiniz iyisinizdir çiçeklerim⚘️🫂
Okurken bol bol keyif alacağınız ve gülümsemenizi sağlayacak bir bölüm olması dileğiyle...💜💜
Bölümü oylamayı ve bol bol yorum yapmayı unutmazsanız sevinirim☺️🥰
(!) Bölümleri genel olarak telefondan yazdığım için yazım yanlışlarım bulunabilir. Bunun için kusura bakmayın lütfen 🤧
...💜💜...
Ayda'dan
Büyük bir şaşkınlık içerisindeyim.
Elbette Buğra'nın döneceğine inanıyordum ancak böyle bir karşılaşma beklememiştim.
Yeşil gözlerinde kaybolmaya niyetlensemde kendimi tutamayıp Buğra'nın boynuna atladım.
Kolları anında belime dolandığında gözlerim dolmuştu.
Her seferinde göreve gidip sağ salim dönmesi beni daha da heyecanlandırıyordu.
Çaktırmadan gözlerimi silerek kokusunu içime çektim.
Dudaklarımı kulağına doğru yaklaştırarak "sende benim çok hoşuma gidiyorsun kocam bey" dedim ve kıkırdadım.
Gülüşüm çok duygulu çıkmıştı o yüzden duygusallığımı fark ettiğini biliyordum.
Yüzünü boynuma gömerek derin bir nefes aldığında dudaklarının baskısını kısa bir an boynumda hissetmiştim.
Fazla uzatmadan geri çekildiğinde gözlerimiz yeniden buluşmuştu.
"Neden geleceğini haber vermedin?"
Yüzünde sıcacık bir gülümseme oluşurken "sürpriz yapmak istedim" diye açıkladı.
Gülüşüne karşılık vererek annemlere döndüğümde, annemle Buğlem'in de elinde birer çiçek buketi olduğunu gördüm.
Anlaşılan Buğra yine annemle iş birliği yapmıştı. Bunu annemin alttan alttan gülmesinden anlayabiliyordum.
Yine de Buğra'nın annemle Buğlemi de düşünmesi hoşuma gitmişti. Bana göre bu ince bir düşünceydi.
"Bana çiçek yok mu?"
Alper'in söylenmesine ufak bir kahkaha attım.
Buğlem elindeki çiçeği Alper'in kucağına pat diye bıraktığında Alper neye uğradığını şaşırmıştı.
"Al hadi çok ağladın"
Alper elindeki çiçeği yeniden Buğleme vererek "senden istemedim ben. Enişte beyimden istiyorum" diye söylendi.
Onların tartışmalarına göz devirerek dikkatleri üzerime çektim.
"Ee, nasıl olmuşum? Yorum yapmadınız"
Koltuktaki üçlü dikkatlerini bana verdiklerinde sol yanımdaki yeşillerin ağırlığını da üzerimde hissedebiliyordum.
"Alper Ekim olarak yirmi beş yıllık birikimimle bu kız tamamdır diyorum. Bana aksini söyletemezsiniz"
Alper'in yaptığı taklitle kahkaha attım.
"Ya biraz ciddi olur musun? Düzgün yorum yap"
Alper düşünür bir ifadeye bürünerek cevap vereceği sırada Buğlem araya girdi.
"Bunun cevap vermesini beklersek kök salarız." sözlerine ara vererek oturduğu yerden kalkıp yanına doğru ilerlemeye başladı. "Çok güzel olmuşsun çiçeğim"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Komutan'ın Küçük Kızı | Yarı Texting
Novela JuvenilBabası ve abisi asker olan 23 yaşında bir kız düşünün. 18 yaşında elektrik çarpması sonucu kızın bedeni büyümeyi bırakıyor. Anka timini stalklayan Ayda Ekim, üsteğmen Buğra Coşkun tarafından fark edilince kendini istemsizce Anka timinin hayatına da...