-40-

2.2K 118 42
                                    

Hellüğ💕🌼

Umarım hepiniz iyisinizdir, sizlere güzel ve eğlenceli bir bölümle geldim 🤗🤭🧚‍♀️💕

Keyif almanız dileğiyle sizi bölümle baş başa bırakıyorum🤗

Bol bol yorum yapmayı ve bölümü oylamayı unutmazsanız sevinirim çiçeklerim 💜🌼

...💜💜...

Ayda'dan

Buğra duşa gittiğinde, son söyledikleri zihnimde dönüp durmaya başlamıştı.

Resmen nikah tarihi alacaktık.

Evleniyorum lan ben!

Evet hatta nişanlandın, bilmem farkında mısın?

İç sesimin söyledikleriyle iki elimin parmaklarıyla da ağzımı kapattım.

Elbette nişanlı olduğumun farkındaydım ama durumun ciddiyeti daha yeni kafama dank etmeye başlamıştı.

Ciddi ciddi evleniyordum ben!

Oturduğum koltukta karşımdaki kapalı televizyonla bakışırken yanımdaki yastığı alarak ağzıma kapadım.

Sessiz olmasına özen gösterdiğim çığlıklarımı serbest bırakırken, nedensizce elim ayağım birbirine girmeye başlamıştı.

"Su. En iyisi soğuk su içeyim ben"

Mıncırdığım yastığı yastığı yerine bırakarak hızla yerimden kalkıp mutfağa yöneldim.

Niye birden bire bu kadar sıcak bastı ki şimdi bana?

Ellerimle kendimi yellemeye başlayarak saçlarımı geriye attım.

"Sakin ol kızım, bunu zaten biliyordun. Hiç bir şey değişmedi"

Kendimi onaylarcasına başımı sallayarak girdiğim mutfakta dolaba yöneldim.

Açtığım dolapta soğuk su bulamayınca bir an kafamı difrize sokmayı düşünmüştüm ki, kafayı yemem gerektiği aklıma geldi.

Açtığım dolabı geri kapatarak dolaplardan birindennsu bardağı çıkarıp musluğun soğuk tarafını açtım.

Kısa sürede dolan bardağı kafama dikerek içmeye başladım.

"Çölde mi kaldın güzelim? Nefes alarak içsene"

Bardağın dibini gördüğüm sırada duyduğum sesle yerimden sıçrayarak bardağı sertçe tezgaha bırakmıştım.

Neredeyse son yudumum boğazımda kalıyordu.

Arkamı döndüğüm an mutfak kapısında, elinde havluyla saçlarını kurulayan Buğra'yı gördüm.

"Gelirken haber versene be adam! Kalbime mi indirmeye çalışıyorsun!"

Yüzünde gülüşü yer edinirken "zaten kalbine inmiş, ikinci bir defa uğraşmama gerek var mı?" diye sordu.

Eridim ama belli etmedim. Erimeme sebep olan tek şey sözleri olmamıştı tabi.

Karşımda saçlarını kurularken ki sexy hareketleri de buna etki etmişti.

"Evet bunun için uğraşmana gerek yok. Yeniden doğsam yine sana aşık olurdum zaten"

Elindeki havlu duraksadığında üzerime doğru adımlamaya başlamıştı.

Yüzüne aval aval bakarken sinirli bir hale bürünmüştü.

"Ne? Ne oldu?"

Geriye doğru bir adım atmaya kalktığımda arkamdaki tezgah yüzünden hareket edememiştim.

Komutan'ın Küçük Kızı | Yarı Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin