Hellü umarım beğeneceğiniz bir bölüm olur. Bol bol yorum yapmayı ve bölümü oylamayı unutmazsanız sevinirim canlarım🤗🌼💕
Uzatmadan sizleri bölümle baş başa bırakayım🌼
...💜💜...
Ayda'dan
"Abinin timinde ki Buğra evladım hakkında ne düşünüyorsun?"
Son duyduklarımı kavramaya çalışan beynimle gerçeklik algımı yitirmiştim.
Beyim olan Buğra'dan bahsediyoruz değil mi?
Yok mahalle ağasının oğlundan bahsediyor Ayda
İç sesime göz devirirken annemi kollarından tutarak hafifçe sarstım. "Babamla abimin üssünde olan, aynı zamanda anka timinde olup üsteğmen rütbeli Buğradan bahsediyorsun değil mi annecim?"
Annem bana gözlerini kırpıştırarak bakarken tavırlarıma bir anlam vermeye çalışıyor gibiydi. Saniyeler sonra başını olumlu anlamda salladığında sevinçle ellerimi birbirlerine çarpmamla, aniden yaptığım bu hareket karşısında yaram acımıştı. Kısık sesle inleyerek umursamazca yerimden kalkarken, içeriye girdiğim zaman sehpanın üzerine bıraktım çiçeklerimi aldım ve etrafımda dönerek saçma saçma şarkı sözleri mırıldanmaya başlamıştım.
"Ayda kızım iyi misin?"
Merdivenlere doğru etrafımda dönerek ilerlediğimde aniden durup sol işaret parmağımı anneme doğrulttum. "Yirmi üç yıllık birikimimle bu adam tamamdır diyorum!"
Annem saçma sapan hareketlerime karşılık yerinden kalkarken söylenmeye başlamıştı. "Bir kere de adam akıllı cevap versen ölür müsün kızım? Dalga mı geçiyorsun sen benimle bakayım?"
Sevinçle zıplaya zıplaya yanına gittiğimde yanaklarından öpmeye başladım.
"Ay kabul ettim gitti işte kadın!"
Yüzünde kocaman bir gülümseme oluşurken "Hadi hayırlısı oldu bu iş" dedi.
Onaylayan mırıltılar çıkararak "sana güveniyorum Ferda sultan. Aramızı yapsan yapsan sen yaparsın" dedim ve hafifçe koluna vurdum.
Annem bir şeyi daha yeni idrak ediyormuş gibi ciddileşirken "bana bak," dedi. Birden neden ciddileştiğini anlayamayarak bende ciddileştiğimde ne oldu der gibi bir ifadeyle yüzüne baktım.
"Sen zaten Buğra evladımdan hoşlanıyor musun kız yoksa?" tek kaşını kaldırarak sorduğu soruyla rahatlayarak yeniden merdivenlere yöneldim.
Elimi gelişi güzel sallayarak ohoo der gibi bir hareket yaptım ve sırıttım.
Merdivenleri çıkmaya başlamamla annem arkamdan "kız! Ne zamandan beri?" diye bağırdı sorgusuna devam ederek.
Çıktığım merdivenlerden aşağıya doğru "oldu işte bir ara!" diye yanıtladım onu.
"Kızım gelsene şuraya adam akıllı soru soramadım daha!"
"Konuşuruz canım ne acelesi var!"
Odama girerken annemin bir şeyler daha söylediğini duysam da pek ilgilenmemiştim. Ferda sultanın sorularıyla daha sonra ilgilenirdim.
Çiçeklerimi komedinin üzerine bırakarak kendimi dikkatlice yatağıma bıraktım. O sırada evin internetine otomatik olarak bağlanan telefonuma bir ton bildirim düşmeye başlamıştı.
Rahat bir posizyona geçerek, ben hastanedeyken annemin getirdiği eşofmanımın cebinden telefonumu çıkarttım.
@SegmenSayar sizi takip etmeye başladı 2 saat önce
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Komutan'ın Küçük Kızı | Yarı Texting
Novela JuvenilBabası ve abisi asker olan 23 yaşında bir kız düşünün. 18 yaşında elektrik çarpması sonucu kızın bedeni büyümeyi bırakıyor. Anka timini stalklayan Ayda Ekim, üsteğmen Buğra Coşkun tarafından fark edilince kendini istemsizce Anka timinin hayatına da...