-10-

5.4K 225 37
                                    

Umarım beğenirsiniz. Keyifli okumalar dilerim🥰💜

Bol bol yorum yapmayı ve bölümü yıldızlamayı unutmazsanız çok mutlu olurum canlarım🤧😚💖🧚‍♀️

...💜💜...

Buğra'dan

Ayda kan kusunca her şey hızlı çekimde ilerlemişti. El birliğiyle Ayda'yı fanusun üzerinden indirmiştik. Sonrası Miranın Ayda'yı kucağına alıp taşıması ve bizim hızlı bir şekilde arabalara binmemizden ibaretti.

"Ayda abicim, lütfen uyuma güzelim" Miran dakikalardır konuşarak Ayda'yı uyanık tutmaya çalışıyordu çünkü ne zaman gözlerini kapatsa öleceğinden korkuyordu. Hepimiz endişeliydik ve onun için korkuyorduk. 

Belki de kendi duygularımı genelleştirmeye çalışıyordum.

Korkuyordum, bundan emindim ama neden korkuyordum ki?

İnsan sevdiği veya değer verdiği birini kaybetmekten korkardı. Benim duygularım sevgi kadar derin değillerdi.

Yoksa korktuğum geçmişim miydi?

- Yıllar önce -

İlahi bakış açısı

Oturduğu yerden annesine bezelye ayıklamakta yardım eden 11 yaşında ki delikanlı kapının çalmasıyla "ben bakarım" diyerek yerinden kalktı.

Genç çocuk kapıyı açar açmaz daha ne olduğunu anlamadan, ucunda susturucu olan bir silahla karnından vurulmuştu.

Karşısındaki adam işaret parmağını dudaklarına götürmüş ve susması gerektiğini işaret ederek evde ilerlemeye başlamıştı. Adam evde ilerlediği sırada genç bir kadının sesi yankılandı "Buğram, kim gelmiş annecim?" 

Küçük çocuk acı içinde kapının önünde yerde yatarken annesine cevap verememişti. Elini karnında ki yaraya bastırarak "A-anne" diye seslendi ama sesi kendisine bile ulaşamayacak kadar kısıktı. 

Gözlerinden yaşlar akarken annesi ve karnında ki kız kardeşi için korkuyordu.

Kapıdan içeriye başka bir adam daha girerek göz ucuyla yerde ki çocuğa bakarak elini itekleyip içeriye ilerledi.

Annesi adamları görmüştü değil mi? neden hala çığlık atmıyordu, yardım istemiyordu?

"A-anne" görüşü buğulanmaya başlayan çocuk son gücüyle yeniden annesine seslenmişti.

"İşi hallettiysen çıkalım, çok geçmeden damlarlar" 

Karşı taraftan bir süre ses gelmemişti. Görüşü bulanan çocuk hala etrafındakileri duyabiliyordu ama fazla dayanamayacak gibiydi.

"Çıkalım" 

İki adam kapıya ilerlediklerinde sonradan gelen adam önden giderek ilk çıkan olmuştu. Diğer adam ise çıkmadan önce yerde baygın gözlerle yatan çocuğa bakmıştı kısa bir süre.

Çocuğun bilinci kapandığında adamda kapıdan çıkarak küçük çocuğu ve karnı neredeyse burnunda olan kadını ölüme terk etmişlerdi.

Yaklaşık 10 dakika sonra kapıya gelen komşu kadın, kapıyı aralık görünce panikle içeriye adımlamış ve evde yaşanan vahşetle karşı karşıya gelmişti. 

Kadının elinde tuttuğu dolma dolu tabak yerle buluşup parçalandığında, kadın şoka girmiş bir vaziyette çığlık çığlığa bağırmaya başlamıştı. Onu duyan komşular yardıma koşup 112yi arasalar da geç kalmışlardı.

Komutan'ın Küçük Kızı | Yarı Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin