Eveeett yine ben😌 ve yine uzun bir bölüm 😌
AVÇ ve DK kitabından sonra kısa bölüm yazamaz oldum sanırım mslzşwmwmwlx
Normalde bir kaç gün sonra gelirdi bölüm ancak diğer kitaplarımın arka planda ki yazımından kısa süreliğine feragat etmiş olabilirim
neyirrrmisss'e motive verici bütün yorumları için teşekkür ediyorum. Sayesinde biraz fazla motive olmuş olabilirim🤧🤗💜
Aynı şekilde hepinizin yorumlarınızı görüyorum. Genel olarak herkese cevap vermeye çalışıyorum, cevap vermemişsem de beğenmişimdir ama oda yoksa bildiriminiz düşmemiştir🤧
Neyse uzatmadan sizi bölüme alalım🤭
Bölümü oylamayı ve bol bol yorum yapmayı unutmazsanız sevinirim canlarım🤗💜
...💜💜...
Ayda'dan
"Ben nişanlandım! Hemde doğum günümde!"
Bir iki saat daha mekanda takıldıktan sonra eve gelmiştik ve ben eve girdiğim andan beri nişanlandığımı abimin gözüne sokuyordum.
"Anladık Ayda yeter! Dillendirme şunu canım sıkkın"
Abim somurtarak koltukta otururken şakıyarak yanına gittim ve hızla yanağından öptüm.
"Üzülme, annemleri ziyarete geldiğimde yanına da uğrarım"
Onunla dalga geçmeme dayanamayıp beni hızla kolumdan çekerek yanına oturtturmuştu.
"Daha bir yere gittiğin yok, boş boş konuşma kızım!"
Omuz silkerek dil çıkarttığımda hafifçe yanağıma tokat atıp yerinden kalktı.
"Ah"
Bakışlarım annemle babamı bulduğunda "gördünüz mü? Bana vurdu" dedim abisini şikayet eden küçük çocuk gibi.
Abim merdivenlerden çıkarken annemle babamda ayaklanıp merdivenlere yöneldiler.
"Daha sonra devam ederiz kızım. Şimdi müsaadenle abinle babanın dinlenmeleri gerekiyor"
Annemin sözleriyle hevesim kursağımda kalmış bir şekilde yüzümü astım. Kollarımı da göğsümde bağladığımda salonda bir başıma kalmıştım.
Baş parmağım yüzüğüme değdiğinde elimi uzatarak yüzüme baktım.
(Sol tarafta ki Ayda'nın, sağ taraftaki Buğra'nın yüzüğü. Abartı olmuş demeyin bir farklılık olsun dedim😌)
Yüzüğümle bakışırken yüzümde oluşan gülümsemeyle arka cebimdeki telefonumu çıkardım.
Ekranı açarak uygulamaya girip Buğra'yla olan sohbete tıkladım.
En son attığım mesaja verdiği cevaba bakamamıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Komutan'ın Küçük Kızı | Yarı Texting
Novela JuvenilBabası ve abisi asker olan 23 yaşında bir kız düşünün. 18 yaşında elektrik çarpması sonucu kızın bedeni büyümeyi bırakıyor. Anka timini stalklayan Ayda Ekim, üsteğmen Buğra Coşkun tarafından fark edilince kendini istemsizce Anka timinin hayatına da...