Hepinize keyifli okumalar dilerim🧚♀️
Bölümü oylamayı ve bol bol yorum yapmayı unutmazsanız sevinirim😊💐🧚♀️
...💜💜...
Ayda'dan
Görüldü attım! ne yazacağım ben şimdi?
İnkar edebilir miyim?
Kabul etsem aramızda ki bu samimi ilişki bozulur muydu?
Tamam sakin ol Ayda, derin derin nefesler alıp veriyoruz öncelikle.
A planı inkar et. B planı, A planı işe yaramazsa kabul et. C planı işler kötüye giderse Buğrayı engelleyip bütün sosyal medyada ki fake hesapları kapatıyorum!
Planımı beğenerek A planını uygulamaya geçtim.
sadeceaskerleriseviyom: Beni eski sevgilinle karıştırdın herhalde, adım Ayda değil.
2.23
Başka ne yazabileceğimi bilmediğim için sohbetten çıkıp telefonumu kapattım.
Ne saçma bir şey yazmıştım ben öyle! Ama şu an düşünemiyordum bile resmen. Ne yazabilirdim ki?!
Bu saatte yazacağını sanmıyordum, herkes yorulmuştu ve uyuyor olmalıydı.
Bir süre bir umut beklesem de düşündüğüm gibi olmuş ve mesaj gelmemişti.
Bende kendimi yiyip bitirmeden, sanki Buğra bana mesaj atmamış gibi düşünmeye çalışarak yeniden uyumayı denemeye koyuldum.
Tabi ki de bu uzun süre denemekle kaldı.
Uzun bir süre uyuyamamış ve belki mesaj gelir diye beklemiştim ancak mesaj gelmemiş, onun yerine tam alamadığım uykum gelmişti.
Dakikalar geçtikçe gerilen bedenim gevşemiş ve zihnindeki endişelere rağmen göz kapaklarım ağırlaşarak beni uykunun kollarına itmişti.
..."Ayda Ekim! derhal uyanıyorsun, bu gün düzelebilmen için yürüyüş yapacağız!"
Kafama yediğim yastıkla çığlık attım "Derhal odamı terk et yoksa bunun acısını çok pis çıkarırım abi!"
Abim önce güldü sonrada ikinci kez kafama yastık attı "Hemen kahvaltıya iniyorsun küçük hanım"
"Yemeyeceğim, aç kalacağım! duydun mu?!"
"Duyamadım" diyen abimle yataktan havalanmıştım.
"Anne! abim bana şiddet uyguluyor!" gözlerimi zar zor açık tutarken abimden kurtulmaya çalışıyordum ama kaslarım hala güçsüz oldukları için direnemiyordum bile.
"Kaç yaşındasın sen? hala abini annene mi şikayet ediyorsun?" diyen abime dil çıkarttım.
"Ben uyumak istiyorum, hem daha saat kaç ki?"
Abim soruma sinir bozucu bir şekilde gülümsediğinde cevaptan hoşlanmayacağımı anlamıştım "Allah rızası için cevap verme, bilmek istemiyorum saati!"
"Tamam, saatin yedi olduğunu söylemeyeceğim." diyen abim odamdan çıkarak aşağıya yöneldi.
7 mi?! Ciddi mi bu? Eve geç gelmemişiz gibi sabahın köründe mi uyandırıyor bir de beni!?
Sinirden ve uykumu hâlâ alamamış olmaktan dayanamayıp abimin kafasını ısırdığımda acıyla inlemişti.
"Ahh! Benim yaptığıma şiddet diyorsun ama şiddetin alasını sen yapıyorsun kızım! Uslu dur yoksa alırım seni ayağımın altına!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Komutan'ın Küçük Kızı | Yarı Texting
Novela JuvenilBabası ve abisi asker olan 23 yaşında bir kız düşünün. 18 yaşında elektrik çarpması sonucu kızın bedeni büyümeyi bırakıyor. Anka timini stalklayan Ayda Ekim, üsteğmen Buğra Coşkun tarafından fark edilince kendini istemsizce Anka timinin hayatına da...