Elisa kararını vermişti,artık ormandan yaşayacaktı .Bunun içinde tek yöntem evden, kaçmasıydı.Yoksa kimse buna izin vermezdi.Elisa içinden "gerçi babam annemi unuttuğu gibi beni de unutur" dedi.Elisa yanına nakit para ,büyük sırt çantası almıştı.Sırt çantasının içine su,yiyecek bişeyler ,Çadır( annesi almıştı),kıyafet,battaniye,telefon,şarj aleti...aldı.Akşam herkes uyuyunca evden kaçacaktı kararı kesindi. Nerede kalıcak ? Nereye gidicek bilmiyordu? Ama orman ona yolu gösterecek ,işte onu biliyordu.
- Gece olunca Elisa kaçıcaktı.Gece son kez evine göz ucuyla baktı,kararını gözden geçirdi ama o buraya ait değildi.Kendini buna inandırıp dışarı çıktı.Sessizce kapıyı kapattı.Artık özgürdü .Ormana doğru koştu. Yine ormana girince annesinin kokusunu aldı. Saçlarını okşuyordu ,rüzgar.Elisa kararından mutlu bir şekilde çakılın yanına gitti.Çakıl kalktı,hemen Elisanın yanına koştu.
-Elisa çakılı sevdi sonra "kısa süreliğine de olsa burda kalıcaz"dedi.Burada kısa süreliğine kalacaktı çünkü babası artık burayı öğrenmişti.Geceyi burda geçirecekti.Elisa ormanın karanlığında çadırını kurdu.İçine yattı. Elisa huzurluydu,artık babasını kırıcı sözleri, dersleri hiç bir derdi yoktu.O yüzden çok huzurluydu .Elisa halinden memnun bir şekilde Çakıl' la beraber uykuya kaldı. Sabah olunca,Elisa yüzüne vuran güneş ışığıyla kalktı,çakıl yüzünü yalıyordu.Elisa hemen bir şeyler yiyip çadırını topladı buradan gitmesi gerekiyordu.
-Çakılıda alıp yola koyuldu.Elisa bu küçük ormandan biraz uzak bir şehirde çok büyük bir orman olduğunu duymuştu planı oraya gitmekti.Çakılla beraber yokun kenarına doğru gittiler.Yolun kenarında araba beklediler,bir tane araba durdu.Elisa "beni büyük ormanın yanındaki şehire götürür müsün?" dedi.Kadın "olur, bende oraya gidiyordum " dedi.
-Elisa ve çakıl arabaya bindiler.Elisa,yol boyu verdiği kararı düşündü.Elisa yorgunluktan arabada uyuya kalmıştı.Gözünü açtığında varmışlardı.Kadın "geldik"dedi.Elisa kalktı ve " teşekkürler "dedi. Çakılla beraber ormana doğru yola koyuldular .Elisa 18 yaşını doldurduğu için reşitti.O yüzden istediği yerde yaşayabilirdi.
-Elisa ormana girmişti,ormanın girişinde "vahşi hayvanlar bulunabilir " tabelası bulunuyordu.Bu Elisayı biraz ürkütsede ormana girmişti.ormandaki ağaçlar uzundu,kalındı. Ormanın büyüklüğü ağaçların sıralanışından belli oluyordu. Elisa ve çakıl sessiz sessiz yürürken bir ses gelmeye başladı bunlar ormanın girişindeki güvenlikti.Elisaya seslendi;
Güvenlik: Bu orman çok ıssız bir eğitim almayan ve reşit olmayanlar giremez.Elisa:Ben eğitim aldım hatta yanımda belgesi bile var ayrıca 18 yaşındayım .
Güvenlik:belgeleri göster bakalım.
Elisa:Ormana girebilirmiyim?
Güvenlik : evet ,ama burda ne kadar süre kalacaksın?
Elisa:ÖLENE KADAR!
Güvenlik:Yani burda yaşıyacaksın.O zaman ormandaki kulübelerden birini alman gerekiyor çünkü Gece vahşi hayvanlar gelebiliyor,güvenliğin için alman lazım.
Elisa:tamam,ne kadar bu kulübeler?
Güvenlik:20.000Tl.
Elisa'nın nakit parası buna yetiyordu ama başka parası kalmıyordu.Hayatını ormanda geçirmesi gerekiyordu ve parası yoktu.Elisa bir an tereddüt etse de sonra ;
Elisa:alıyorum, o zaman. ' dedi.Güvenlik : İyi o zaman büyük ihtimalle son göreceğin insan olarak,tabi diğer kulübedeki insanla denk gelmessen.Sana bol şans dilerim!
Elisa: Başka kulübede mi var?
Güvenlik: Evet, ama 1 tane.yani bir tane daha var ama o da çok eski bir kulübe kimse oturmuyor.
Elisa: Peki ,hoşçakalın o zaman .
Güvenlik:Kendine dikkat et!
-Elisa; bu atıldığı macerada yalnız gibiydi.Çakıl onun tek dostuydu.Elisa ; her ne kadar doğayı sevsede,ormana girince annesinin kokusunu alsada,babasını ve abisini geride bırakmıştı ama Elisa bunu yapmak zorundaydı.Hayata bağlanmak İÇİN!çünkü babası ,yaşadığı zorbalıklar ,kendisi,her şey onun sırtında bir yüktü ve Elisa artık bu yükü taşıyamıyordu.Doğa,orman onun hayatıydı.
-Elisa verdiği kararı sürekli olarak gözden geçiriyordu.Neden yapıyor bilmiyordu ama bu aslında içini rahatlatıyordu.Elisa tekrar kararını gözden geçirdikten sonra ormana giriş yapmıştı.Çakıl farklı bir ormana geldikleri için çok önden gitmiyordu.Elisa böyle olağanüstü ormanı inceliyordu.Orman; sıralı ağaçları,arkası kesilmeyen kuş sesleri, sert topraklı yolları,yolun bitimindeki nehirleri ve uzakta olduğu için çok az görünen kulübeyi içinde bulunduruyordu.Elisa hemen Nehir'e doğru koştu.Çakıla" nerden su içeceğimiz belli oldu"dedi.Çakıl hemen nehirden su içti.
-Elisa çantasındaki şişeye su doldurdu.Nehir şırıl şırıl akıyordu.Elmas taneleri gibi parıldıyordu,güneş ışığında.Elisa bu güzelliğe veda edip kulübesine gitmesi gerekiyordu.Çakılı' da alıp bir az engebeli yola girdiler.Elisa ,çakılla girdiği bu maceraya gittikçe alışıyordu.attığı her adım onu daha da cesaretlendiriyordu.
-Elisa yürürken önüne bir sincap çıkmıştı.çakıl hemen havladı.Sincap korkup kaçtı.Elisa"çakıl neden korkuttun sincabı"dedi.Ve yollarına devam ettiler.hava hızlıca kararmıştı,nasıl bu kadar hızlı gece oldu ,elisa anlamamıştı.
-Umarım beni çok merak etmemişlerdir diye düşündü içinden Elisa.Elisa,tabi" babam eve gelirse o da anlar benim yokluğumu"," gerçi hep burdayım bundan sonra "dedi.Elisa biraz daha yürüdükten sonra kulübeyi bulmuşlardı .Kulübe onların mıydı? hala inanamıyordu buna.Elisa hemen anahtarını çıkardı ve kapıyı açtı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ORMANIN ANAHTARI
Teen FictionYaşamın tüm zorluklara rağmen kendi hayatını kendi hikayesini yazan Elisa. Ormana ait olduğunu anlıyor. Ve bir maceraya atılıyor. Burada kendisini ,kalbini,ormanı tanıyor.Ormanda üç tane kulübe olduğunu bilen Elisa .O bir kulübenin gizemini çözmey...