~ Buraya kadarmış!~-Elisanın babası Elisanın düşüncelerini haklı çıkartacaktı çünkü buraya onu götürmek için gelmişti.Elisa babasını hep sevmişti ama annesinin ölümünü unutmasından sonra ona karşı ,hiç sevgisi kalmıştı.O yüzden Elisa onunla gitmeyecekti.Ama babası aynı fikirde değildi;
-(Elisanın babası)Bora:Elisa senin buradan gitmeni söylememe rağmen sen hala burada mısın?
-Elisa:Baba burası artık benim evim ve ben burada kalıcam.
-(Elisanın babası)Bora:Sen iyice kafayı yemişsin Elisa.Hem evden kaçıyorsun hem de bu lanet olası ormanda kalıcam diyorsun!
-Elisa:Çünkü ben burada kalıcam.Ayrıca kafayı da yemedim baba! Bir ailem olmadığı için buraya gelmem de bir sıkıntı yok!
-(Elisanın babası)Bora:Ben senin babanım! Ve ben ne dersem onu yapacaksın.Bu ormandan gideceğiz!
-Elisa:Ben hiçbiryere gelmiyorum.Bana babalık yapmayan bir adamın sözlerini dinlemeyeceğim!
-(Elisanın babası)Bora:Sen benim sözümü dinlemezsen ben de sözümü dinletirim.Artık yaptıklarını cezasını çekeceksin Elisa!Derhal bu ormandan gidiceğiz!
(...)
-Elisanın babası ,Elisanın kolunu tuttu.Ve kulübeden dışarı çıkarttı.Elisanın elindeki ilaçlar yere düştü.Elisa babasının böyle bir şeyi yapmasını ne izleyecek ne de susacaktı.Bu yüzden babasını geriye doğru ittirdi.Babası da sinirli bir şekilde Elisaya tokat attı.Elisa babasının böyle bir şey yapmasını kaldıramamıştı.Nasıl Elisaya tokat atabilir di?Bu orman' dan kızını götürüp korumak için mi?Hayır!Sadece Elisaya sadece istediği şeyleri yaptırabilmek için.Sadece (babasının fikriyle )diğer insanlara rezil olmamak için.Ayrıca bu hareketi Elisayı korumak için bile olsa şu ana kadar yapmadığı babalığı şimdi mi yapacaktı .
-Elisa babasından artık nefret ediyordu.Babası şu zamana kadar eve yılda bir uğramaktan başka hiçbir şey yapmamıştı Elisaya.Ama şimdi sadece Elisayı bu ormandan kopartmak için gelmişti.Elisayı sevmesi neden bu kadar zordu? Elisayı anlaması neden bu kadar zordu? Elisa eskiden babasını zamanın iyileştiriceğini düşünüyordu.Ama artık Elisayı zaman çok yoruyordu.Hiçbir şey iyi gitmiyordu.
-Elisa her şeye karşı savaşaktı.Evet ama artık olmuyordu.Uğraşları onu çıkmaza sokuyordu.Elisa içinden "Buraya kadarmış"dedi.Ve bu zamana kadar yaptıkları için kendine özür diledi.Taylan için orman için Çakıl için annesi için kendisi için özür diledi...
-Elisa artık şunu anlamıştı ki bazen kadere teslim olmak gerekir.Bazen hayat ile olan anlamsız savaşımımız bizi ezip geçebilir.Ve bizim pes etmemiz gerekirdi.Elisa da bunu yapıyordu.Çünkü ne kadar uğraşırsa uğraşsın kader onun mutlu olmasını istemiyordu.Elisanın babası Elisanın kolundan tutuyordu.Onu buralardan götürüyordu.Elisanın babası ormanın çıkışına gelmişti.Babası ise hiç tereddüt etmeden ormandan çıktı.
-Elisa güçlü duramayıp ağlamaya başlamıştı.Elisanın babası arabaya doğru gitti ve sonra kapıyı açıp Elisayı içeri ittirdi.Elisa hala bunu nasıl kabullendiğini anlayamıyordu.Babası son gaz arabayı sürüyordu.Elisa babasının gözlerine baktı.Bu gözler başkaydı.Bu gözler yabancıydı Elisaya .O gözlerin bir yabancıdan farkı yoktu sanki.Nefret ve öfkeyle bakan iki çift gözdü bunlar.
-Ama Babasının gözleri Elisanın umrunda değildi çünkü Taylanın nasıl üzüleceğini düşünüyordu.O hasta haliyle bir de Elisayı merak edecekti.Elisa burada bile Taylana yük oluyordu.Taylan onun her şeyiydi.Ve onu geride bırakmıştı Elisa."Keşke sonumuz böyle olmasaydı diye düşündü. "Elisa.Kendini kara bir deliğe girmiş gibi hissediyordu. Ve buradan da çıkış yoktu.Nasıl yaşadığı onca şeyleri,atlattığı badireleri nasıl unutacaktı bilmiyordu? Ama artık bu kadar çırpınmak yetmişti!Elisa tükenmişti! .Artık Elisanın ve macerasının sonu gelmişti.
-Elisanın gözünden bir yaş daha süzüldü.Nereye gidecekti? Nerede nefes alabilecekti?? Bilmiyordu.Ama Babası Elisayı asla yaşayamayacağı bir yere götürüyordu işte bu kesindi.Taylanın olmadığı,ormanın olmadığı,annesinin olmadığı her yer Elisa için anlamsızdı.
-Babası arabayı durdurmuştu.Büyük bir otele gelmişlerdi.Bu otele gelmelerin sebebi neydi? Elisa bunun sebebinin bir daha evden kaçıp ormana gitmemesi olduğunu düşünüyordu.Ama sadece sebebi bu olsa otele değil başka bir eve götürdü?Ama Niye otele getirdiğini yakında anlardı Elisa.
-Babası Elisanın kapısını açtı.Ve;
-(Elisanın babası)Bora:Benimle geliyorsun.Sakın bir yere kaçayım deme Elisa!
-Elisa:(Babasının yüzüne sinirle baktı).
-(Elisanın babası)Bora:Bundan sonra ben ne dersem o! Ayrıca uzun süre de burada kalacağız.Anladın mı?
-Elisa:(Cevap vermeden arabadan iner.)
(...)
-Babası önde Elisa arkada otelin kapısının önüne doğru yürüdü.Otel çok büyüktü; sıralı sütunları, otelin tam ortasında bulunan büyük bir heykeli,her tarafta büyük yapraklı bitkileri ve koridorun sonuna kadar uzanan uzun kırmızı bir halısı vardı.Hepsi çok özenle yapılmış gibi duruyordu ama bunların hiçbiri Elisanın umrundan değildi.Çünkü Taylanı çok merak ediyordu.Kim bilir şuna ne yapıyordu?
-Elisa olanları anlamaya çalışırken Taylan Elisanın yokluğunu fark etmişti.Taylan Elisanın uzun zamandır gelmediği için başına bir şey geldiğini düşünmeye başladı.Taylan Elisanın kar fırtınasına yakalandığını düşündü.Bu yüzden ayağa kalktı ve Elisayı aramak için dışarı çıktı.Elisa görünürde yoktu.Taylan Elisanın kulübünesinde olabileceğini düşündü ve kulübeye doğru yola koyuldu.Ormanda hava hem çok soğuktu hem de rüzgarlıydı.Yerler kar doluydu.Taylan ise hasta olduğu için karların üstünde yavaş yürüyordu.Ama yinede Elisanın kulübesine gitmeyi başarmıştı.
-Elisanın kulübesinin kapısı açıktı.İçerisi soğuktu ve yerde ilaç kutuları vardı bazıları da dışarı dökülmüştü.Taylan bunların kendiliğinden olmayacağını biliyordu.Elisa tekrar buradan gitmiş olabilir miydi?Elisa bunu nasıl Taylana yapabilir di?Taylan Elisanın onu bırakıp gittiğini düşünüyordu.Çünkü başka bir şey olamazdı.Taylan hayal kırıklığı içinde kanepeye oturdu.Sanki bitmiş gibi hissediyordu Taylan.Tıpkı Elisanın hissettiği gibi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ORMANIN ANAHTARI
Teen FictionYaşamın tüm zorluklara rağmen kendi hayatını kendi hikayesini yazan Elisa. Ormana ait olduğunu anlıyor. Ve bir maceraya atılıyor. Burada kendisini ,kalbini,ormanı tanıyor.Ormanda üç tane kulübe olduğunu bilen Elisa .O bir kulübenin gizemini çözmey...