-Anne!--Taylan ve karşısındaki kadın uzun süre konuşmadılar.Çünkü ikisinde şok içerisindeydi.Bu süre içinde de o anı anlamaya ,çözmeye çalıştılar.Ama bir süre sonra kadının konuşmasıyla bu sessizlik sona erdi;
-Kadın:Böyle geldiğim için kusura bakma.Sadece buradan gitmenizi söylemek için buraya geldim.
-Taylan:İyide niye şu an söylüyorsun da sabah bizi ilk gördüğünde söylemiyorsun?
-Kadın:Bu seni ilgilendirmez! Sen sadece Elisayı da alıp buradan git!
-Taylan:Sen Elisayı nereden tanıyorsun? Ayrıca neden bizim hayatımızı kurtardın ve şimdi de neden buradan gitmemizi istiyorsun?
-Kadın:Bu sorulara bana değil Elisaya sor.
-Taylan:Neden?
-Kadın:"Çünkü b- ".Her neyse sen dediğimi yap.
-Taylan:Madem kim olduğunu söylemek istemiyorsun o zaman şunu söyle neden bizden saklanıyorsun?
-Kadın:Buradan gidiyor musun? Gitmiyor musun?
-Taylan :Neden sorularımın cevaplarını söylemeden geçiştiriyorsun?
-Kadın:Madem bu kadar merak ediyorsun o zaman Elisayı üzmeye de katlanabilirsin diye düşünüyorum?
-Taylan :Nasıl yani?
-Kadın:Bu söylediklerim Elisayı üzebilir bu yüzden de ben söylemek istemiyorum ama sen söyleyebilirim diyorsan sana anlatırım.
-Taylan:Söyle!
-Kadın:Ben asl-
-Tam bu konuşma sırasında yukarıdan sesler gelmeye başladı.Kadın hemen dışarı gitti.Taylan ise sadece bekledi.Bu ses Elisadan geliyordu.Elisa aşağıya indi.Ve "Taylan kiminle konuşuyorsun"dedi.
-Taylan:Kimseyle sadece dışarıdan ses geldi ona bakmaya gittim.
-Elisa :Peki o zaman bir sorun yoksa uyumaya gidiyorum.
-Taylan:İyi geceler.
-Elisa:Sanada.
-Taylan ,Elisaya yalan söylediği için kendini çok mutsuz ve rahatsız hissediyordu ama bunu yapmak zorundaydı.Taylan Elisa yukarı çıktıktan sonra Kadını tekrardan yanına çağırdı.Kadın Taylanın yanına geldi.Taylan merak ve korku içinde soru sormaya başladı;
-Taylan:Devam et .Sen kimsin ve bana ne söyleyeceksin?
-Kadın:Ben a-
-Taylan ve Kadının konuşması Elisanın oraya gelmesiyle son buldu.Elisa şoklar içerisinde kadına bakıyordu.Taylan Elisanın bu kadar şaşırmasından anlaşılır bir şekilde Elisanın bu kadını tanıdığı anlayabiliyordu .Elisanın gözleri sanki hasretle bakıyordu bu kadına.Elisanın gözünden bir yaş süzüldü.Taylan bu bakışmalardan hiçbir şey anlamamıştı.Bu yüzden "Elisa neler oluyor?"dedi.Elisa kadına dikkatlice baktıktan sonra "Anne!"dedi. Taylan şaşkınlık içerisinde kadına baktı.Kadın Elisanın annesi nasıl olabilirdi? Elisa annesinin öldüğünü söylemişti.Taylan her ne kadar şaşırsada Elisa için çok mutlu olmuştu.Annesinin yaşıyor olması çok güzel bir haberdi.
-Elisa tekrardan bu söze hasret bir şekilde "Anne!" dedi.Ve Annesine sarılmak için ona yaklaştı.Ama Annesi Elisanın boynuna bıçağı dayadı ve kendine doğru çektirdi.Elisa hiçbir şey anlayamamıştı.Annesi Elisaya asla böyle davranmamıştı.Taylan ise Elisaya baktı.Elisanın kalbine sanki hançerler saplanıyordu.Annesi onun tek destekçisi ,kaç yıldır hasret kaldığı ,ona göz yaşı döktüğü ,onun için dünyaları verdiği annesi ona bıçak çekmişti.Elisanın gözündeki yaşlar sanki sel olmuştu kalbi ise yok olmuş gibiydi.Sanki sıra sıra bıçaklar saplanıyordu kalbine.
"Kalbim!"
"Kalbim!"
"Kalbim!"
"Kalbim!"
"Kalbim!"
-Elisa bunun gerçek olmadığını düşünmek istiyordu ama gerçekti.Taylan bu gerçekler kabullenememişti;
-Taylan:Napıyorsun?
-Kadın:Ne mi yapıyorum?(Kahkaha atar)Sevgili kızımın boynuna bıçak dayıyorum.
-Elisa:(Sadece hayal kırıklığı içinde Taylana bakıyordu.)
-Taylan:Ne saçmalıyorsun sen.Elisa bu senin" Annen değil !"değil mi?
-Elisa:Bi-bilemiyorum.
-Kadın:Elisa çok da güzel biliyorsun ben senin annenim öyle değil mi?
-Taylan:Yeter artık saçmalamayı kes ve şu bıçağı indir ,dalga mı geçiyorsun?
-Kadın:Neden şaka yapayım ki? Hatta sana şaka yapmadığımı şöyle gösteriyim.
-Elisanın annesi bıçağı Elisanın boynundan çekip Elisanın bacağına sapladı.Elisanın gözünden acı bir yaş süzüldü.Taylan ise Kadına doğru yürümeye başladı,Ama kadın elindeki bıçağı tekrardan Elisanın boynuna getirdi.Ve konuşmaya başladı;
-Kadın:Yaklaşma ! Yoksa Elisayı hemen öldürürüm!
-Taylan :Ne istiyorsun?
-Kadın:İkinizi de öldürmeyi.
-Taylan:Neden ? Elisa sana ne yaptı?
-Kadın:Bu cümlelerin umrumda bile değil.Ben sadece sizi öldürmeye geldim.
-Taylan :Sen de benim umrumda değilsin.Sadece Elisayı ver!
-Kadın:Madem öyle o zaman ikinizde öldürürüm!
-Kadın bıçağı Elisanın boynunu kesmek için yukarı aldı.Sonra Taylan eliyle bıçağı tuttu.Ve Elisayı geri çekti sonra da bıçağın arkasıyla kadının boynuna vurdu.Elisa sadece yere oturmuş.Yıkılan hayallerine,Hayatın acımasızlığına bakıyordu.Elisa her ne kadar yıkılmış olsa da .Oradan gitmeleri gerekiyordu.Taylan Elisayı kaldırdı.Ve yüzüne baktı."Ben senin yanındayım Elisa "dedi,Elisa da Taylana baktı ve hayal kırıklığıyla beraber ,Taylanla dışarı çıktı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ORMANIN ANAHTARI
Novela JuvenilYaşamın tüm zorluklara rağmen kendi hayatını kendi hikayesini yazan Elisa. Ormana ait olduğunu anlıyor. Ve bir maceraya atılıyor. Burada kendisini ,kalbini,ormanı tanıyor.Ormanda üç tane kulübe olduğunu bilen Elisa .O bir kulübenin gizemini çözmey...