Bölüm 15 -Kalbim mi Aklım mı?-

21 4 1
                                    

~kararsızlık~

-Elisa,başka insanları üzmekten nefret ediyordu.En çok da kendini üzmekten.Belki de bu yüzden her şeyden,herkesten kaçıyordu.Bu hep böyle mi sürecekti bilmiyordu.Ama hayatında ,bazen kaçamayacağı şeylerin olduğunu yavaş yavaş anlamaya başlamıştı Elisa.Bunlardan biri de "sevgiydi".Ama bazen yapması gerekenin ne olduğunu bilemiyordu Elisa.Çünkü ona bunu öğretebilecek bir ailesi , bir arkadaşı olmamıştı.Yine de Elisa çabalıyordu.

-Taylan,Elisaya gerçekten değer veriyordu.Onun için yapmadığını bırakmamıştı.İşte bu sebeple Elisa artık Taylanı üzmek istemiyordu.Aklı "buralardan git sen herkese üzgünlüğünü bulaştırıyorsun"desede.Elisa kalbinin dediklerini dinlemek istiyordu.Yani "Orman için Taylan için burada kal ." sesini dinlemek istiyordu.Elisa galiba kendine bir kere daha şans verecekti! Çünkü Taylan ona bir çok defa şans vermişti.Tıpkı şimdi yaptığı gibi;

-Taylan:Elisa gitmiyorsun değil mi?

-Elisa:Evet.

-Taylan:Bunu bir daha yapma.Olur mu?

-Elisa:Yapmam uzun bir süre .(Dedi ve gülümsedi)

-Taylan:Kulübeye gidelim mi?

Elisa:Tamam.

(...)

-Taylan ve Elisa ormanın içine girdiler.Elisa ormandan içeri girince anladı ki bu orman onun dünyasıydı.Başka bir yerde yaşayamazdı.Elisa her ne kadar "orman bana verdiği hayatı geri aldı"desede orman ona bir hak daha vermişti.Elisa ormanın kendisine tanıdığı bu hakkı düşünsede Taylan,Elisayı düşünüyordu."O geri dönmeseydi ben ne yapardım?"diye düşünüyordu.Taylan hala Elisayı ne kadar kırdığını düşünüyordu.Çünkü Elisa için Rüzgara vurmuştu ve Onun kendisini sevdiğini bilmeden düşüncelerini umursamadığını düşünmüştü ,İşte bu yüzden Taylan Elisadan bir özür dilemek istiyordu.

-Taylan:Elisa ben senden özür dilemek istiyorum.

-Elisa:Neden benden özür diliyorsun ki? Asıl ben senden özür dilemek istiyorum çünkü seni çok kırdım.Ve başımı sürekli belaya soktum ,ayrıca arkadaşını da benim yüzümden kaybettin.

-Taylan:Sen beni kırmadın ve Rüzgara gelirsek sen bana onun gerçek yüzünü gösterdin.Senden de özür dilememin sebebi Rüzgar vurmam ,senin benim düşüncelerime cevap vermediğini düşünmem.

-Elisa:Rüzgara vurman için neden benden özür diliyorsun?

-Taylan:Çünkü Ben seni kıskandım ve kendimi tutamayıp Rüzgara vurdum bu yüzden de seni kırdım.

-Elisa:Bu senin suçun değil.

-Taylan:Seni kıskanmam ,benim suçum değil mi?

-Elisa:Değil.

(...)

-Elisa ,Taylanla bu konuşmasından sonra kendini rahatlamış gibi hissediyordu.Çünkü içinden geçenleri anlatmıştı.Bu da onun yalan söylemediğini gösteriyordu.Taylan duyguları hakkında yalan söylemiyordu fakat Elisa söylüyor muydu? Aslında söylemiyordu ama hala Taylandan sakladığı sırları vardı.Bu da Taylanı çok sevdiğini yüzüne söylememeseydi.Ve bunu yapmayı çok istiyordu.

-Elisa ve Taylan kulübeye varmıştı.Elisa,Taylana "Ben sana teşekkür ederim ,hayatımı kurtardın"dedi.Taylan"Senin hayatın benim hayatım"dedi.Elisa içinde uçuşan kelebeklerle beraber kulübeye girdi.Bu sözcükler Elisayı çok sevindirmişti.Uzun zaman sonra biri Elisaya bunu yapıyordu.Elisa artık Taylanı asla bırakmayacağından emindi.

-Taylansa uzun süre Elisanın "seni seviyorum" dediğini düşünecekti.Çünkü uzun bir süredir bunu duymak istiyordu.Sanki dünyalar onun olmuştu.Buna notu ilk okuduğunda sevinememişti çünkü o zaman Elisanın ormandan gittiğini düşünüyordu ancak artık bunu düşünebilirdi.

-Taylan ve Elisa kulübelerine girmişlerdi.İkiside olucakları düşünüyorlardı.Elisa ,Taylanın hayatını her seferinde kurtaramasını çok seviyordu çünkü bu Elisaya güven veriyordu.Taylan ise sadece Elisanın notta yazdıklarını düşünmeye devam ediyordu.Taylanın aksine Elisanın düşüneceği daha çok şey vardı.Daha da karmaşık şeyler vardı.

-Bir yandan orman bir yandan Taylan bir yandan da kendi iç sesi vardı.Bunların üstesinden  nasıl gelecekti? Denemeden , bilemezdi.Deneyecekti çünkü artık Elisa dertlerinden kaçmayacaktı.Kendisine karşı yenilmeyecek ve güçlü duracaktı.Bu aldığı yeni kararı ise tüm hayatı boyunca sürdürecekti.

-Elisa bu yeni aldığı kararların ardından bir az dinlenmeyi hakettiğini düşünüyordu.Bu yüzden başının ağrısıyla  uyuya kaldı.Fakat Elisa uyandığında kendine verdiği sözü tutarak kimsenin karşısında korkak ve güçsüz gibi durmayacaktı .

ORMANIN ANAHTARIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin