-Issız ormanda kamp-
-Taylan Rüzgar ve Elisanın neden beraber geldiğini anlamamıştı.Elisaya "Siz neden beraber geldiniz"dedi.Elisa"Ben su dolduruyordum sonra Rüzgarla karşılaştık"dedi.Taylan"Tamam,O zaman içeri geçin ,hava çok soğuk"dedi.Rüzgar kanepenin köşesine oturdu ve;
-Rüzgar:Orman çok soğukmuş.Ve seni görmeyeli ,buralarıda unutmuşum,yolu Elisa olmasa bulamazdım.
-Elisa:Rica ederim.
-Rüzgar:Ayrıca sen olmasan tilki beni yaralamıştı.
-Taylan:Karşınıza tilki mi çıktı?
-Rüzgar:Evet ama Elisa onu vurdu.Gerçekten iyi nişancıymış.
-Taylan:Öyledir.
(...)
-Elisa ,Taylan soğuk davranıyormuş gibi hissediyordu.Büyük ihtimalle bunun sebebi yine Elisanın Taylanın sorusuna cevap vermemesiydi.Elisa kendini çok huzursuz hissediyordu.Taylanın üzülmesini istemiyordu.Ama ona söyleyecek bir cevabı da yoktu.Elisa bunları düşünürken ,Taylan konuşmaya başladı;
-Taylan:Yarın sabah avlanmaya çıkıcaz gece ormanda kamp yapacağız.
-Rüzgar:İyiymiş çok eğleniceğiz.
-Taylan:Bu eğlenceli değil tehlikeli ama sen bilirsin?
-Rüzgar:Bana göre güzel .
-Taylan:Hadi ,yemeğe başlayalım o zaman.
(...)
-Elisa yemek boyunca çok sessizdi.Sanki orda değil gibiydi çünkü Taylan'ı üzdüğünü düşünüyordu.Taylan onu düşündüren şeyin ne olduğunu merak ediyordu,sorduğu sorunun cevabınıda.Rüzgar sadece Taylanla olan eski günlerinden bahsediyordu.Taylan yemek bitince konuşmaya başladı;
-Taylan:Yarın yola çıkarız ormanın derinliklerine gideriz .Erkenden gidelim.Sabah Elisanın kulübesinin önünde buluşuruz.Olur mu?
-Rüzgar/Elisa:Olur.
-Elisa:Ben o zaman gideyim.Yarın görüşürüz.
-Taylan:Görüşürüz.
-Elisa Taylanın soğuk davranmasına çok üzülmüştü.Sanki onun kalbini kırmış gibi hissediyordu.Bu hayatta onu seven tek insan oydu!Elisa ,Taylana çok değer veriyordu.Ama annesiyle beraber o değerlerini,sevgilerini,duygularını da gömmüştü.Sanki duygularını kaybetmiş gibiydi.Elisa kaybolan duygularını geri istiyordu.Ve bunun için çok çabalıyordu.Elisa kulübesine geldiği gibi uyudu.Kalktığında geceydi.Su içmek için mutfağa indi.
-Mutfağa indiğinde, içerisi buz gibiydi.Elisa örtüsünü alıp geldi.Bu soğuğun sebebini anlamamıştı.Etrafa bakındı ve bu soğuğun nereden geldiğini anlamıştı.Kapı açık KALMIŞTI!Ve arkasından bir ses gelmişti.Elisa arkasına baktı bu bir YABAN DOMUZUYDU! Elisa ona doğru gelen yaban domuzundan kaçmak için dışarı kaçtı ve hemen kapıyı kapattı.Elisa'nın tüfeği içeride kalmıştı onu vuramazdı.İçeride geri giremezdi.Tek çare Taylanın kulübesine gitmekti.Elisa hava çok soğuk olduğu için hızlı bir şekilde Taylanın kulübesine gitti.Kapıyı çaldı.Bir süre sonra kapıyı Taylan açtı.Elisa hemen içeri girdi.
-Taylan:Ne oldu Elisa ? Bu halin ne?
-Elisa:Su içmek için kalkmıştım,mutfağa indiğimde kapıyı açık bıraktığımı farkettim .Kapıdan yaban domuzu girmiş ,bana doğru gelince bende dışarı çıkıp kapıyı kapattım sonrada buraya geldim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ORMANIN ANAHTARI
Teen FictionYaşamın tüm zorluklara rağmen kendi hayatını kendi hikayesini yazan Elisa. Ormana ait olduğunu anlıyor. Ve bir maceraya atılıyor. Burada kendisini ,kalbini,ormanı tanıyor.Ormanda üç tane kulübe olduğunu bilen Elisa .O bir kulübenin gizemini çözmey...