Bölüm 13 -Kırık kalp-

22 5 2
                                    


~Derinlere doğru~

-Elisa,çok şaşkındı.Rüzgarın onu sevdiğini söylemesi,Elisayı daha da derin düşüncelere ,sürüklüyordu.Ama Elisanın cevabı belliydi.Rüzgara karşı onun gibi bir duygu beslemiyordu.Taylan bir yandan Elisanın ne yapacağını merak ediyor bir yandan Rüzgara öfkeyle bakıyordu.

-Rüzgar ,Elisadan bir cevap alamayınca "Beni sevmiyor musun?"dedi.Taylan Rüzgarın çok ileri gittiğini düşünerek çadırdan çıktı.Ve rüzgarın üstüne doğru yürümeye başladı.Sonra Rüzgarın yüzüne bir yumruk attı.Elisa Taylanı tanıyamamıştı.Nasıl böyle bir şey yapabilirdi.Nasıl en yakın arkadaşına böyle davranabilir di?Elisa sanki bir arkadaşlığı elleriyle bitirmiş gibi hissediyordu.Elisa bu duygulardan kaçmak istiyordu .Ve öyle yaptı, koşarak ormana doğru gitti.

-Elisa ağlıyordu.Ormanın derinliklerine doğru ilerliyordu.Önce ailesi sonra mesleği şimdide sevdikleri .Elisa artık herseyden kaçmaktan çok sıkılmıştı.Belki cesur değildi ama bu olanlardan da artık yorulmuştu .Elisa ormanın bilinmeyen yerlerine doğru ilerlerken Taylan ve Rüzgar hala kavga ediyordu.

-Rüzgar:Ben Elisaya onu sevdiğimi söyledim sana ne oluyor?

-Taylan:Elisa seni sevmiyor.

-Rüzgar:Nerden biliyorsun?Ayrıca bu seni ilgilendirmez.

-Taylan:İlgilendirir.

-Rüzgar:Neden?

-Taylan:Çünkü onu ben seviyorum.

-Rüzgar:Peki ya Elisa seni seviyor mu?

-Taylan:Bilmiyorum !Ama seni sevmediği kesin.

-Rüzgar:Sen benim artık arkadaşım değilsin daha bana bunu söylemeden bana vurdun.Artık bende senin yanında OLMAYACAĞIM!

(...)

-Rüzgar, Taylana sinirle bakarak kamptan ayrıldı.Taylan ise ateşin önüne oturup çaresizce düşüncelere daldı. Rüzgar Elisayı sevdiğini söylediği için sinirlenmişti ve kendine hakim olamayıp Rüzgara vurmuştu,Rüzgarda ona .Ama o onun arkadaşıydı.Ona Elisaya sevdiğini söyleyebilirdi.Ayrıca Elisayı da çok kırmıştı.Taylan Elisa şu an ne yapıyordur diye düşünmeye başladı.

-Elisa , Ormanın derinliklerine doğru gitmişti.Yolu bilmeden görmeden gitmişti.Sadece kırık kalbini dinleyerek yürüyordu Elisa .Daha ne kadar acı çekecekti bilmiyordu.Ama artık pes edicekti.Kırık kalbi onu nereye götürürse ne söylerse oraya gidecekti.Elisa yürümekten o kadar yorulmuştu ki ağaçlara çarpa çarpa yürüyordu.Elisa bitkin yorgunun içinde karışık düşünceler vardı.Elisa ormanın içinde o kadar çok yürümüştü ki dağların olduğu yere gelmişti.Taylan ve Rüzgar şuan ne yapıyordu artık umrunda bile değildi.

-Taylan ateşin haraketlerini gece çökene kadar izledi.Pişmanlığı artık hiçbir işe yaramazdı.Elisayı'da Rüzgarıda kaybetmişti.".Taylan bir yandan arkadaşını bir yandan aşkını kaybetmişti.Taylan üzgün bir şekilde Rüzgar çoktan ormandan çıkıp gitmiştir "diye düşündü .Ama Elisa nerede işte onu bilmiyordu.Taylan ayağa kalktı ve etrafına baktı görünürde Elisa yoktu.Kulübeye gitmiş olabilir miydi? Aslında olamazdı çünkü Kulübeye giden tek yol kampın yanından geçiyordu,Taylan iyice endişelenmeye başladı.Elisayı arayacak yüzü yoktu ama onu için çok endişelenmişti.Ve Taylan endişesine yenilip ormana doğru Elisaya aramaya gitti.

-Hava kararmıştı.Soğuk rüzgar Taylanın uzun saçlarını dalgalandırıyordu.Taylanın endişeli gözleri Elisayı arıyordu.Taylan etraftan hiçbir ses alamıyordu.Elisanın yanında tüfeği yoktu.İşte bu yüzden Taylan daha da endişeliydi.Taylan adımlarını daha da sıklaştırdı.Ve önüne iki tane yol çıktı.Taylan Elisanın hangi yöne doğru gittiğini bilmiyordu.Talan yollardaki ayak izlerini inceledi.Ayak izleri sağdaki yolu gösteriyordu.Ayrıca yerde dal kırıkları da vardı.

-Ama Taylanın gözüne çarpan bir şey daha vardı.Yerdeki ayak izlerinin içinde sırtlanın ayak izi vardı.Ve Taylan arkasından bir hırlama sesi duydu.Sırtlan Taylana doğru yaklaştı ve saldırdı.Taylan onu tüfekle vurdu.Ama sırtlan onun ayağını ısırdı.Taylan ayağının acısıyla yere yattı.Taylanın canı acıyordu çünkü sırtlanların çeneleri çok güçlüydü.

-Taylan tüm bu olanlara rağmen ayağa kalktı .Elisayı bulmalıydı.Yarasına cebindeki sargıyı doladı sonra eline bir tane sopa aldı.Ve sağdaki yola doğru ilerledi.Taylan endişeli bir şekilde yerdeki ayak izlerini takip etti.Gece olduğun için ayak izleri zor görülüyor, Taylanın suratına da arada bir ağaçtaki yapraklar çarpıyordu.Taylan tüm zorluklara rağmen Elisayı bulmalıydı.

-Elisa ise yorgun bir şekilde ağlayarak yürüyordu.Tam o sırada arkasından bir ses geldi.Elisa Kurt'un geldiğini gördü.Elisa Kurt'un geleceğini seslerden anlamıştı.Artık sonunun geldiğini de anlamıştı.Elisa en sonunda ona hayat veren ormanda hayatını verecekti.Zaten Elisanın hiçbir şeyi kalmamıştı kendi hayatı dışında .Elisa annesini ,Taylanı ve Çakılı düşündü .Bir tek onlar vardı çünkü.Sonra kurta baktı.

-Elisanın gözlerinden gözlerini ayırmıyordu.Yavaş yavaş yürüyerek Elisaya doğru yaklaşıyordu.Elisanın gidicek bir yeri yoktu.Elisa arkasına baktı.Arkasında derin bir çukur vardı sonra kurta baktı .Kurt hırlamaya başladı.Sonra Elisaya doğru yaklaştı ve Elisanın sırtına bir pençe attı.Elisa acılar içinde kendini geriye doğru bıraktı.Ve çukura düştü.Çukura düşünce kafasını vurmuştu.O yüzden bayılmıştı.Kurt çukura doğru ilerledi,kafasıyla Elisaya baktı sonra arkasını dönüp gitti.

-Taylan hala Elisayı çaresizce arıyordu.Yolda çaresizce yürürken bir kurt uluması duydu.Kurt Elisanın yanında olabilir miydi?Taylan topallayarak koşmaya başladı.Ormandaki ağaçlar rüzgardan dolayı bir şağa bir sola doğru sallanıyordu.Taylan biraz daha yürüyünce karşısında dağları gördü.Elisa daha nereye gitmiş olabilirdi bilmiyordu.Elisa ise gözünü açmıştı.Gözünü açınca ağaçlardan düşüp salınan yaprakları gördü.Sonra kafasındaki ve sırtındaki acıyı hissetti.Ve tekrardan gözlerini kapattı.

-Taylan etrafına daha dikkatli baktı.Nereye gitmiş olabilir diye kendi kendine sordu.Taylan etrafı incelerken ilerisinde bir çukur gördü.Elisa orda olabilir miydi? Taylan koşarak çukurun içine baktı.İçinde ELİSA vardı.Gözü kapalıydı.Arkasında kan izleri vardı.Taylan "Olamaz"dedi.Hemen çantasındaki ipi çıkarttı.Ve bir ağaca bağladı sonra çukurun aşağısına doğru indi.Elisayı kucağına aldı.Ve yukarı çıktı.Elisanın sırtına baktı bu bir kurt pençesiydi Sonra nefesini kontrol etti.Nefes alıyordu.

-Taylan ,Elisayı kucağına aldı.Soğuk rüzgar Elisanın saçlarını oynatıyordu.Taylan Elisanın yarasının ağır olduğunu ve bunu kendisinin tedavi edemeyeceğini biliyordu.Hızlı olması gerekiyordu.Taylan koşarak kulübeye doğru yola koyuldu.Yolda Elisanın yüzüne baktı.Elisayı kaybedemezdi.Taylan ayağının acısını unutmuştu.Şu an onun için önemli olan tek şey Elisaydı.Taylan kulübeye doğru yaklaşmıştı ki karşısına bir ala geyik çıktı.Bunlar diğer geyiklerin aksine çok saldırganlardı.Taylan Elisayı yere bıraktı ve eline tüfek aldı.

-Geyikte onun üstüne doğru geldi.Taylan geyiği iki defa vurdu.Sonra Elisayı kucağına aldı,Kulübeye doğru gitti.Kulübeden içeri girdi ve Elisayı kanepeye yatırdı.Kalbi atıyor mu diye kontrol etti.Ama Elisanın kalbi atmıyordu.Taylan ne yapacağını bilmiyordu.Elisayı sonsuza dek kaybedecekti.Elisa onun her şeyiydi.Yani en azında Taylan öyle düşünüyordu.Taylan çaresizce "Beni bırakamazsın"Elisa dedi.Ve kalp masajı yapmaya başladı.Taylan Elisanın kalbi atacak mı bilmiyordu?Ama Elisanın kırık kalbi tekrar atıcak mıydı? işte onu kimse bilmiyordu.

ORMANIN ANAHTARIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin