~güçlü bir kız~-Ormanda Elisa gibi değişmişti.Ormana artık kış geliyordu.Kış ölüm demekti.Ama Elisa için tekrar doğuştu.Elisa artık eski günlerdeki gibi biri olmayacaktı.Artık pes etmeyen ,güçlü bir kız olucaktı.Elisa gece olduğu için yatağına uyumaya gitmişti sonra da uyumuştu.Ama gece yarısı hafif bir titremeyle uyandı.Elisa içerisi soğuk olduğundan üşümüştü.Neden bu kadar soğuk olduğunu anlamak için odasının duvarındaki yuvarlak pencereye baktı.Kar yağıyordu!Elisa ilk defa ormanda kışı geçirecekti.Bu Elisanın ilk deneyimi, olacaktı.Elisa yatağından kalktı ve yalın ayak ,ahşap zeminin üstünden giderek penceresinin yanına gitti.Karlar ağaçların üstünde parıldıyordu.Orman bembeyaz olmuştu.Her tarafta uçuşan kar taneleri vardı.Bunlarda kulübenin çatısında birikmişti.
-Elisa kulübe ısınsın diye alt kata şömineyi yakmaya gitti.Odun az kalmıştı ama sabaha kadar yetebilirdi.Elisa şömineyi yaktı,içerisi ısınmaya başlamıştı.Elisa bu sıcak şömineye bakan kanepesine oturdu.Ve Taylanı düşünmeye başladı.Taylanın hayatını kurtardığını hala anlayamıyordu.Çünkü kendini hiç düşünmeden bunu yapıyordu.Gerçi bu ilk değildi.Ama bu sefer farklı gibiydi.Elisa Taylanın onu korumasını seviyordu.Fakat bu hep böyle devam edemezdi.Elisa kendine dikkat etmeliydi.
-Ayrıca Elisanın buradan gitmesine engel olmasıda Elisayı çok etkilemişti.Artık Elisada Taylanı sevdiğini kendine kabul ettirmişti.Ve bu sevgi hep devam edecekti.Elisa bunları düşünürken Taylanda onunla aynı düşünceleri düşünüyordu.Elisanın onu sevdiğini ve ondan asla vazgeçmeyeceğini.
-Sabah olmuştu.Elisa odunu kalmadığı için gidip odun toplayacaktı.Elisa kapıyı açmaya çalıştı ama kapı açılmıyordu.Elisa"bu kapı neden açılmıyor?"dedi.Sonra aklına ormana kar yağdığı geldi.Büyük ihtimalle kapının önünde birikmişti.Elisa bu kapıyı ittirebilecek kadar güçlü değildi.Şimdi de kulübede mahsur kalmıştı.Elisa çaresizce kanepeye oturdu.İçerisi şömineyi yakmadığı için çok soğuktu."Nasıl açabilirim"diye düşündü.Ama yapabileceği bir şey yoktu.Daha kötüsü bu durum Taylanın da başına geldiyse ikisininde kulübede kalmasıydı.Elisa kapıyı açmak için mutfaktaki çekmeceden balta aldı.Baltanın arkasıyla kapıyı zorlayacaktı.Dışarıdan rüzgar sesleri duyuluyordu.Anlaşılan dışarıda kar fırtınası oluyordu.
-Elisa baltayla kapıyı açmaya çalıştı.Ve kapının arkasından ses geldi;
-Taylan:Elisa orda mısın?
-Elisa:Evet.Sen nasıl kapını açtın?
-Taylan:Kırdım.
-Elisa:Ben nasıl çıkıcam?
-Taylan:Buradaki karları kürekle temizleyip kapıyı açıcam.Biraz beklemen gerek.
-Elisa:Tamam.
(...)
-Taylan kürekle karları temizledikten sonra kapıyı açtı.Elisa Taylana teşekkür etti.Sonra Taylan;
-Taylan:İçerisi neden bu kadar soğuk?
-Elisa:Odun kalmadı da ondan.Ama şimdi almaya gidicem.
-Taylan:Hiç odun kalmadı ağaç kesmemiz gerek.
-Elisa:Tamam çıkalım.
-Taylan:Üstüne bir şeyler giy dışarısı soğuk.
(...)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ORMANIN ANAHTARI
Teen FictionYaşamın tüm zorluklara rağmen kendi hayatını kendi hikayesini yazan Elisa. Ormana ait olduğunu anlıyor. Ve bir maceraya atılıyor. Burada kendisini ,kalbini,ormanı tanıyor.Ormanda üç tane kulübe olduğunu bilen Elisa .O bir kulübenin gizemini çözmey...