Bölüm 20 -En güzel duygu-

9 2 0
                                    


~ÖZLEM~

-Taylan;ayağa kalktı,elindeki baltayı bıraktı ve Elisaya sarıldı.Elisa sonunda Taylana kavuştuğu, için mutluydu.Taylan,Elisanın geri döneceğini düşünmemişti ,umutları tükenmişti ;İşte tam o sırada Elisa gelmişti.Elisa geri çekildi ve Taylanın gözlerine baktı.Bu gözler sanki Elisayı yıllardır arıyordu.Ve hala bunun hüznüyle yaşıyordu.

-Taylan,Elisaya;

-Taylan:Neden gittin ,Elisa?

-Elisa:Ben gitmedim,Babam beni zorla götürdü.

-Taylan:Baban buraya nasıl gelmiş?

-Elisa:Bilmiyorum,Beni aldı ve bir otele götürdü.Ben de Ateş sayesinde kaçtım.

-Taylan:Baban sana bir şey yaptı mı?

-Elisa:Hayır, bana bir şey yapmadı.

-Taylan:Elisa ,bir daha gitme! Çünkü sen olmadan hiç bir şeyin anlamı yok.

-Elisa:Bundan sonra asla buradan gitmem merak etme.

-Taylan tekrar Elisaya büyük bir özlemle sarıldı.Elisa  ise onu bekleyen,onu merak eden birinin olmasını çok sevmişti.Bu hayattaki en güzel şeydi.Elisa burasının evi olduğunu ve buradan asla vazgeçmeyeceğine emindi.Taylanı asla bırakmayacağından da.
Taylan,Elisaya"İçeri geçelim mi? "dedi.Elisada sanki günlerdir bu soruyu bekliyormuş gibi"olur"dedi.

-Taylan şömineyi yaktıktan sonra "Ben sıcak bir şeyler yapayım "dedi.Elisa "Olur"dedikten sonra etrafa baktı.Kendisi gittiğinden beri hiçbir şey değişmemişti.Bu da Taylanın Elisa gidince yıkıldığını gösteriyordu.Taylan içecek bir şeyler yapmıştı.Elindeki iki tane bardaktan birini Elisaya verdi.Taylan,Elisa bardağı alırken eline baktı.Elinde büyük bir çizik vardı.Taylan hemen Elisaya eline ne olduğunu sordu;

-Taylan:Elisa elindeki çiziği kim yaptı?

-Elisa:Kimse bir şey yapmadı.

-Taylan:Baban bir şey mi yaptı? Elisa anlatır mısın lütfen!

-Elisa:Tamam,  ben sinirlenince vazoyu kırdım.Ve onun parçaları elimi  kesti .Bu kadar.

-Taylan :Peki dudağındaki yarayı kim yaptı? Onu da mı sen yaptın,Elisa?

-Elisa:Hayır.Babam-Babam yaptı.

-Taylan:Baban sana el mi kaldırdı?

-Elisa:Önemli olan şu an burada olmam.Bunları konuşmayalım Taylan.

-Taylan:O babanı bir elime geçireyim! Ben yapacağımı biliyorum!

-Elisa:Boşver Taylan önemli olan o değil.

-Taylan:Doğru diyorsun ama sana el kaldıramaz.Ayrıca dudağın kanıyor;bekle.(Tayalan içeriden mendil alıp geldi.)

-Taylan ,Elisanın yanına oturdu.Ve elindeki mendili Elisanın dudağına doğru götürdü.Mendil Elisanın dudağının üstüne değerken Taylan dikkatli bir şekilde Elisanın gözlerine bakıyordu.Taylan mendili geri çekti.Ve Elisaya baktı.Elisa daha çok bakışmamak için "Avlanmaya çıkalım mı?"dedi.Taylan "Gidelim gitmişken avlanmayı unutmuş musun "diye de bakarız.
Elisa"Görücez"dedi.Ve Taylanın odasına tüfek almak için çıktılar.Taylanın odasının duvarları sıralı bir şekilde tüfekle kaplıydı.

-Taylan:Hangisini alacaksın?

-Elisa:Bilmem,sen seç.

-Taylan:Peki şu uzun tüfek senin olsun.

-Elisa:Nasıl ?Bana mı veriyorsun!

-Taylan:Evet.

-Elisa:Teşekkür ederim Taylan.Buna çok iyi bakıcam.

-Taylan:Hiç şüphem yok.O zaman artık avlanmaya çıkabiliriz.

-Elisa ve Taylan uzun zaman sonra beraber ormana avlanmaya çıkmışlardı.Elisa'nın içinde inanılmaz bir sevinç vardı.Sanki ormana geldiği ilk gün gibiydi.Taylan ,Elisaya baktı o varken çok mutluydu.Asıl mutluluğun sebebi oydu sanki.Elisa ve Taylan uzun zamandır avlanmadığı gibi kızıl ormana da gitmiyordu.Oraya gitme fikrini Elisa vermişti.Taylan her ne kadar"Gitmeyelim."dese de Elisayı kıramamıştı.

-Elisa ve Taylan dikkatli bir şekilde etrafı inceliyordu çünkü hafiften sesler geliyordu.Taylan ve Elisa ağacın arkasına saklandı.Ve gelen şeyi vurmak için nişan aldı.Bu gelen bal porsuğuydu.Bunlar saldırgan olmakla birlikte çok korkusuz hayvanlardır.Cüsselerinin aksine çok da güçlülerdi.Ama Elisa,Taylandan önce davranıp onu vurdu.Taylan ,Elisaya bakıp "unutmamışsın. "dedi.Elisada"Ben hiç bir şeyi unutmam."dedi.Taylan ve Elisa porsuğu alıp yollarına devam ettiler.Ama Taylanın aklına bir şey takıldığı için konuşmaya başladı;

-Taylan:Sen hiç bir şeyi unutmam mı demiştin?

-Elisa:Evet ,demiştim.

-Taylan:Peki beni unutur musun?

-Elisa:Hiç bir şeyi unutmam; dedim ya.

-Taylan :Peki seni sevdiğimi unut-

-Taylan söylediklerine devam edemeden arkadan güçlü bir ses geldi.Bunlar "iki yetişkin kurttu".Elisa ve Taylan aynanda birbirlerine baktı.İkiside bunları öldürmenin imkansız olduğunu biliyordu.Ama Kurtlar onları öldürmekte kararlıydı.İşte bu yüzden hırlayarak Elisa ve Taylana yaklaşmaya başladılar.Taylan Elisayı eliyle geri çekti.Ve "Elisa kaç!Belki bir şansın olur!"dedi.

-Elisa ise kararlı bir şekilde "Taylan seni bırakamam,ölüceksek beraber."Taylan nişan almaya başladı.Elisada aynı şekilde yaptı.Sonra ateş ettiler ama ikisinde hala ayaktaydı aynı zamanda daha da hırçınlaşmışlardı.Öyle ki ikiside dişlerini göstererek Taylana yaklaştı ,Taylan eliyle Elisayı arkasına aldı ve gözünü kapattı.Kurtta saldırıya geçmek için koşmaya başladı.

-Fakat arkadan dört kere art arda kurşun sesi geldi.Taylan ve Elisa yere yattı.Kurtlar ölmüştü.Ama sorun bu değildi sorun ormanda başka biri olmamasına rağmen birinin Elisa ile Taylanı kurtulmasıydı...

ORMANIN ANAHTARIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin