5. Friendship

3.4K 229 19
                                    

„Vas dvoje se poznajete?" , zbunjen pogled gospođe McGee promatra dvoje mladih koji se međusobno svađaju pogledima. Neugodno iznenađeni , nastave se praviti kao da se ništa posebno ne događa. U ovome trenutku sudbine su im se isprepletale u čvor koji je nemoguće raspetljati. Pitanje je vremena kada će se netko od njih zaljubiti , nesretno nažalost.

„Sreli smo se jednom." , Aria prva progovori i prekine neugodnu tišinu. Njen pogled bio je usmjeren da dečka ispred nje. Njemu uopće ne treba ljubavni savjetnik. Bila je sigurna da je mogao imati koju god želi. Ona sama bi pala na njegov izgled. Bijela košulja koja se savršeno protezala njegovim mišićima , kroz njenu prozirnost mogla je vidjeti nekoliko tetovaža , kovrče su bile neuredne i oči u kojima vidiš cijeli svijet. Bio je savršen.

„I bilo je pomalo neugodno." , nadoda Harry na njenu rečenicu. Ona samo uputi pogled gospođi Helen da može izaći. Na zvuk zatvaranja vrata Aria sjeda na svoje mjesto dok Harry zauzima stolicu odmah do njega stola. „Mislim da je vrijeme za službeno upoznavanje." , kaže i pruži svoju desnu ruku prema njoj.

„Aria , vaša ljubavna savjetnica pretpostavljam." , dodirne njegovu ruku sasvim nesigurno. Morao je priznati da Aria zrači ljepotom. Već dugo nije vidio nekog sličnog njoj. Sviđala mu se kao osoba. Znala je osobu vratiti na zemlju baš kao njega jučer. Borbena i nježna u isto vrijeme. Ljepotica sa zbunjujućim ponašanjem baš poput njega.

„Harry , vaš klijent." , kopira njenu rečenicu i otpusti stisak svoje ruke. Situacija je bila neugodna. Već su se sreli na najgori mogući način. Ona je počela lupkati svojom olovkom po stolu što ga je strašno iritiralo. Možda on treba prvi započeti razgovor. Ispod tog šarmantnog pogleda skrivao se kukavica. Nije imao hrabrosti stupiti sa smeđokosom djevojkom u kontakt.

„Pa , recite mi o djevojci." , napokon prestane lupkati olovkom te se spremi da nešto zapiše na papir o djevojci koju će mu pomoći osvojiti. Bio je zbunjen , pretpostavila je da mu je ovo prvi razgovorom ovakve profesije. Netko poput njega sigurno nikada nije trebao ljubavne savjete već je on bio taj koji ih je dijelio.

„Molim?" , zbunjeno ju upita. Izgubio se u labirintu i ne može van. Napokon je došao trenutak kada će se njegova sudbina promijeniti iz korijena. Možda će osloboditi svoje srce od okova , ali zarobiti će njeno. Ona će postati žrtva ljubavi , a on još jedan muškarac koji će joj slomiti srce.

„Znači radi se o dečku." , tiho kaže , ali dovoljno glasno da ju on čuje. Bio je previše zgodan za nekog tipičnog muškarca , sigurno voli dečke pomislila je. Ponekada napravimo nešto onako kako mi želimo da bude. Lažemo sami sebe.

„Ne. Radi se o djevojci." , brzo ju ispravi. Ne zna kako joj je uopće palo na pamet da to pomisli za njega. Privlačio je žene poput magneta , a ona misli da on voli dečke. Ostavio je krivi dojam na nju ili je ona jednostavno previše smotana.

„Pričaj mi o njoj ili još bolje imaš li neku njenu sliku?" , svjesna svoje pogreške nastavi dalje kao da se ništa nije dogodilo. Na njene riječi on izvadi mobitel iz svojih hlača i pruži joj ga. Ona mu ga uzme iz ruke i pogleda lice te djevojke. Stvarno je bila lijepa. Nije ni čudno što se zaljubio u nju. Prekrasna kosa , oči smeđe boje i osmijeh koji obara.

„Ima još slika , samo listaj. Ovaj možemo li mi biti na ti?" , upita ju. Ona se samo nasmije i klimne glavnom. Možda nije tako loša , čak mu se i nije činila šeprtljom. Izraz lica joj je bio isti dok je listala fotografije. Naglo zastane i uputi svoj pogled prema njemu. „Nešto nije uredu?"

„Imaš hrpu njenih slika , ali nema ni jedne zajedničke. Zašto?" , vrati mu mobitel i pozorno prati svaki njegov pokret što ga je smetalo. Naviknut je da ga žene promatraju , ali njen pogled je bio drugačiji. Nije znao razlog , jednostavno se ježio od njena pogleda. Osjećao se kao da ju poznaje , bila je prva koja je znala za njegovu ljubav.

Kako osvojiti djevojkuWhere stories live. Discover now