13. London lights

2K 159 22
                                    

Ne zna je li ljut na samog sebe ili Liama koji mu je zapravo rekao bolnu istinu. Možda ju je i znao duboko u sebi, ali ju ne želi prihvatiti. Laže sam sebi baš kao i većina ljudi na ovoj planeti. Bojimo se laži, a svakim danom se sve više zatrpavamo u njih. Tonemo sve dublje i dublje. Postali smo poput Titanika. Već je satima sjedio na svojoj terasi i razmišljao o budućnosti. Igrao se prstima, bio nervozan zbog prizora koji može vidjeti u daljini londonskih svijetla.

Odluči ovako ostati sve dok ne donese neku razumnu odluku što se tiče njegova ljubavna života. Za sada je još jedan ljubavni propalica. Jednu stvar ne razumije. U svim tim ljubavnim romanima, crtićima, filmovima i pjesmama nas uče kako prava ljubav postoji te kako se za nju treba boriti do zadnjeg daha. Ipak sada mu jedan od najboljih prijatelja govori kako treba krenuti dalje. Zbilja ne shvaća ovaj svijet. Govorimo jedno, a radimo drugo. Polako postajemo poput robota. Gubimo osjećaje. Glupi smo do bola.

Sam sebi govori kako ne treba brzati. U svakom trenutku može donijeti krivu odluku i time može okončati prijateljstvo sa Melani, a sa druge strane može biti potpuna kukavica jer ju nije ni pokušao još jednom pitati ako želi izaći na spoj. Previše bi riskirao. Pogled vrati prema bijelom komadu papira i penkali plave tinte. Još jednom će dokazati svima da voli tu djevojku. Ovaj put će mu svi povjerovati čak i ona sama. Bar se tako nada.

Prisegne papiru i počne razmišljati što voli kod nje. Za to vrijeme napiše redni broj jedan. Ne želi napisati neku običnu glupost. Mora to izgledati i zvučati predivno jer je on zaljubljen čovjek.

1. Volim način na koji ona nosi crveni ruž. Uvijek elegantno i zavodljivo tako da plijeni poglede mnogih prolaznika. Onih muških koji vjerovatno u sebi pomisle: 'Koji komad čovječe!' pa i onih ženskih iz kojih izvire plamen ljubomore.

2. Onda one njene oči u kojim je moguće vidjeti svemir. Posebna kombinacija boja. To ju čini savršenom i svojom.

3. Zvuk njenog glasa. Oštar britanski naglasak te izbor riječi kojima se služi. Ta djevojka je čisto čudo. Nema dlake na jeziku.

4. Njeno držanje je čini pravom, malom princezom sa drskim stavom. Njoj ne želite stati na žulj. Može vas uništiti jednom riječju.

5. Voli sve što diše. Prava je mala vrtlarica, ljubiteljica životinja, djeca su joj nešto najvažnije u životu zato i radi kao teta u vrtiću, ponekada zna tulumariti do same zore i učlanjena je u književni klub. Djevojka snova.

6. Znala me ponekada povrijediti, ali oprostio bih joj. Nakon svega što je prošla u životu zaslužuje sreću i više od toga.

7. Ljubazna je. Uvijek pomaže ljudima. Vikendom volontira u pučkoj kući.

8. Onaj način na koji me zagrli tijekom gledanja hororca. U takvim trenucima se osjećam kao da sam u sedmom nebu.

9. Odlična je kuharica. Iskreno se čudim kako uz sve svoje obaveze može kuhati tako dobro. Kada smo kod nje na večeri osjećamo se kao da smo u nekom skupom restoranu.

10. Uvijek nabacim onaj smiješak kada ju vidim da plače u zbog sretnog kraja. Odmah mi je toplo oko srca i sa sigurnosti mogu reći da je ona djevojka mog života.

11. Zadnje, ali najvažnije. Volim nju.

Bio je službeno gotov. Dovoljno dobro napisano za nekog tko nema nikakva iskustva u pisanju. Izdahne kada shvati da je završio sa time. Sada može normalno disati. Preklopi papir, uzme ga u ruku baš kao kemijsku olovku i uđe unutra.

Kako osvojiti djevojkuWhere stories live. Discover now