Ovaj nastavak je bilo jako teško napisati.
Uživajte u zadnjem nastavku.
Ovo je veoma teško izgovoriti, a kamoli napisati.
PRIMATELJ: ariahastings@gmail.com
POŠILJATELJ: monikagrey@gmail.com
SADRŽAJ:
Hej, draga moja. Nedostaješ nam ovdje u Londonu i to previše. Ovdje sam kako bih ti ispričala neke novosti, ali ono najslađe ostavljam za kraj. Očekuju te slatke tajne iz našeg malog klana i naših bližnjih.
Ne znam jesi li se čula sa Jane ovih dana, ali onaj zgodan susjed Simon ju je napokon pozvao na spoj. Ne mogu vjerovati da se to dogodilo nakon toliko dugo vremena. Mislim da će se tu dogoditi nešto ozbiljno, ali ne želim privlačiti nevolju.
Diana se napokon odmakla knjige. Ponovo je počela izlaziti sa Ted'om. Jučer su bili kod na večeri. Sviđa mi se taj lik. Nekako je simpatičan na dobar način. Ovo je prvi put nakon dugo vremena da je druga po redu najbolje napisala test sa jednog predavanja. Možeš li vjerovati u to? Ja ne.
Sada krećem sa onim slatkim što sam spomenula u početku. Voljela bih da sam te to mogla pitati uživo, ali nisi ovdje. Hoćeš li biti moja kuma na vjenčanju? Oči te ne varaju. Dobro si pročitala. Udajem se! Kako je to samo uzbudljivo pisati. Liam me zaprosio. Zapravo, ta priča je malo komična. Misli smo kako sam trudna. Kada sam se vratila od ginekologa on me dočekao sa prstenom. Kasnije mu je bilo prekasno da povuče ponudu.
Pošalji mi svoj odgovor.
Očekujem te u ovome gradu za šest mjeseci.
Sa ljubavlju,
Monika.
ŠEST MJESECI POSLIJE
Razmišljaš li još uvijek o njemu zaljubljena djevojko?
Vjerujem kako ćeš reći negativan odgovor, a iznutra će svaki tvoj dio vrištati njegovo ime. Onako tiho i slatko. Još uvijek ga voliš potajno i tinejdžerski. Ostao je tvoja slatka tajna. Još uvijek maštaš o zajedničkoj budućnosti prije odlaska na spavanje. Znam da ti nedostaje. Ja sam osoba koju ne možeš lako prevariti, a tu lekciju si naučila u prvom poglavlju ove priče. Sada te molim da se ne praviš nevinašcem. Svi znamo kako to zasigurno nisi.Puno toga se dogodilo. Ono što je tada bilo nemoguće sada je moguće. Dragi moji, dobrodošli u stvarnost nekakve vrste sretnog završetka.
Na malome imanju nedaleko od Londona započinje prava zimska bajka. Snijeg je posvuda i ima ga puno više nego li je bilo očekivano, Rudolf se sa prijateljima priprema zaploviti u još jednu noć, Djed Mraz pokušava provesti što više vremena sa svojom voljenom i na neki način svi doživljavaju svoju božićnu bajku obasjanu pahuljicama.
Sada vas pozivam da se udobno smjestite u svoja sjedala i pažljivo čitate rečenice. Ovo je mjesto gdje kraj napokon počinje.
„Sjećaš li se onog trenutka kada sam ti rekao da štikle nisu dobra ideja?", iz žutoga taxi'a naizgled izlazi jedan dečko. Sav sređen od glave do pete. Crno-bijeli smoking sa urednom frizurom. Da ga ne znam rekla bih da je zbilja pobjegao iz neke bajke.
„Kyle, sada nije vrijeme za hvalisanje i držanje prodika jer već debelo kasnimo. Ceremonija samo što ne počne, a ti me tu zezaš. Radije me primi za ruku i pomogni da dođem do uzlanih vrata.", brat i sestra. Nebo i zemlja. One svađe još uvijek su tu i često se javljaju, ali brat je prvi koji joj je odlučio utješiti iako nije imao blagog pojma što se događa u njenoj glavi.
YOU ARE READING
Kako osvojiti djevojku
FanfictionPokušala mu je pomoći da osvoji voljenu djevojku, ali nije uspjela iz samo jednog razloga. Ludo se zaljubila u njega. On prikazuje sve ono što ona želi imati, ali nikako ne može dobiti. Nesvjestan toga kako joj je slomio srce bori se sa saznanjima d...