[pustite pjesmu ako želite. imati ćete bolji doživljaj]
Sjedio je na bijeloj sofi u dnevnom boravku svog najboljeg prijatelja dok je on sa ostalima bio u kuhnji i pripremao sve potrebno za pravu mušku večer. Harry je što prije želio otići kući. Nije bio raspoložen za druženje sa prijateljima. Listao je slike na svom mobitelu. Uvijek ju je slikao kada ona nije gledala. Doista je bila predivna , a i na njegovoj društvenoj razini. Nije mu smetalo što je tri godine mlađa od njega. Upoznali su na fakultetu. Još se uvijek sjeća njihova prva susreta. Sudbina je samo trebala pomiješati njenu nespretnost i njegov šarm. Bila je neodoljiva kombinacija. Čak ju je jednom pozvao na spoj , ali ona je mislila da se Harry šali. Danima je tugovao zbog njene reakcije. Ljubav ga je slamala i bacala na dno , ali nikada se nije predavao. U tome su bili slični. Aria je borac poput njega. Toliko su isti , a toliko različiti. Oboje znaju voljeti , a ne znaju kako zadržati voljenu osobu. Aria zato pomaže drugima. Ako ona ne može imati sreće u ljubavi , može pomoći nekom drugom. Ljubav nije neprijatelj već prijatelj kojeg želiš držati blizu sebe. Odmah do srca. Naš otkucaji srce čine se kao da vrištimo ime osobe koju volimo. Pažljivo pazi svoju ljubav. Nemoj ju ispustiti iz ruku jer to znači da ti možeš izgubiti srce.
„Jesi li odabrao film za večeras?" , plavokosi dečko se zavali u sofu odmah do Harrya. On na brzinu spermi mobitelu u džep svojih crnih traperica kako jedan od njegovih najboljih prijatelja ne bi otkrio jednu od najvećih tajni.
„Ne čekao sam tebe i dečke." , odgovori i nasmiješi se. Naravno da nije imao vremena za biranje glupog filma. Imao je pametnijeg posla. Promatrao je nju. Prelijepu Meleni koja se nastanila u njegovoj glavi i nikako ne želi izaći van.
„Možemo gledati Brzi i žestoki ili Noć u muzeju 3. Imamo brdo filmova tako da ih možemo sve pogledati. Imamo cijelu noć." , kaže Liam. Vječni pozitivac i najodgovorniji u njihovom društvu.
„Jao , tek sad sam se sada sjetio!" , uzvikne Harry. Izgleda da su se ipak isplatili oni satove glume što mu je majka plaćala. U ovakvim situacijama mu je dobro došlo iskustvo. Danas nije večer za druženje sa dečkima.
„Što je bilo?" , upita Louis. Sasvim ozbiljno. Čudno za njega. Najveći i najbolji klaun na svijetu. Uz njega je zabava zagarantirana , a smijehu nema kraja. Šale stižu kao naručene u slatkim paketićima te se šire poput mirisa mirisnih svijeća prostorijom.
„Za sutra ujutro imam važan sastanak. Ne smijem ga propustiti. Hoćete li mi oprostiti ako odem? Želim se naspavati i moram pripremiti odjeću za ujutro." , najobičnija i najpraktičnija laž koju je mogao smisliti. Na posao se svi izvlačimo pa se time odlučio poslužiti i gospodin Styles.
Posao je posao. Naravno da se nećemo ljutiti ako odeš , ali sljedeći put ćemo te držati zatočenoga dvadeset četiri sata. Jasno?" , našali se crnokosi dečko. Ono što Zayn kaže to se i ostvari. Vjerujte mi nemojte se zakačiti sa njime. Možete proći jako loše.
„Ja ću te ispratiti." , kaže Liam i ustane iz fotelje. Harry uzme svoju jaknu i na brzinu ju obuče. On i Liam se odvoje od ostalih u mali hodnik. Neki govore kako su muškarci neuredni i ne drže do dekora , ali za Liama prvo promislite. Prekrasna boja zidova daje neki šarm prostoriji , a tek cvijeće koje ispunjava prostoriju. Na par zidova nalazila su se dijela najpoznatijih slikara u Engleskoj i šire. Nitko se ne bi žalio da ima Liama za cimera.
„Vidimo se sutra." , zagrli Liama i ljubazno se nasmije. Najbolji su prijatelji od Liamova dolaska u London. Bilo je to prije dosta vremena , ali još mu je urezana ona kava koju je Liam prolio po njemu. Dok je studirao , Liam je honorarno radio u kafiću i može se reći da baš i nije bio najspretniji konobar.
„Vidimo se." , pozdravi Harrya i zatvori vrata za njime. Liam je znao da Harry laže jer su njegova izbijanja sa muških večeri postajala sve češća. Prije par dana ga je Harry tražio savjet oko neke djevojke i Liam mu je dao broj ljubavne savjetnice. Valjda će ona moći riješiti misterij ako ga već njegov najbolji prijatelj nije uspio riješiti.
Svakim njegovim korakom osjećao se sve slabijim. Ovaj put to nije bilo zbog Melani. Jednostavno se osjećao slabim kao da je upravo sada izašao iz borbe. Pogura vrata zgrade i sudari se sa hladnim zrakom. Samo hrabro nastavi hodati i praviti se kao da je sam na svijetu. Bezbrižno se proguravati kroz stotine nepoznatih lica. Put bez povratka. Večeras je nebo bilo puno zvijezda , a u zraku se osjećao čudan miris. Nije mario. Okolina ga je slomila. Više se nije osjećao slobodnim. Ona je izgradila okove oko njegova srca , a samo ga ključ njene ljubavi može osloboditi.
Trenutno je razmišljao o toplini svoga stana. Jedva čeka da se zavuče u topli krevet i zaklopi oči. Današnji dan ga je izmorio. Ujutro je imao parnicu , kasnije je morao zakazati sastanak kod ljubavne savjetnice i na kraju ovaj odlazak kući sa muške večeri. Zaspati će u trenu. Lagani vjetar će mu otpjevati uspavanku dok ću na jednom od oblaka biti ja. Spisateljica njegove sudbine.
Brzo uđe u bijelu zgradu. Vrlo elegantne arhitekture. Čovjek njegova kalibra može si priuštiti nešto ovakvo. Sav taj luksuz baš i nije po njegovu ukusu , ali postao je dio njegova života kojeg se ne može odreći. Pritisne gumb za lift. Odjednom se čuje glasan zvuk ,a vrata lifta se otvore. U ovo doba noći nitko od stanara nije bio budan. Uđe u maleni prostor sa ogledalima i pritisne srebrni gumb sa rednim brojem šest. Nasloni se na zid i osjeća kako se lift podiže u zrak. Na kratko zatvori oči te zamisli sebe na potpuno drugom mjestu. Pješčana plaža , čisto i bistro more te ljubav njegova života. No , njegovo prekrasno razmišljanje i maštu bez granica prekinulo je otvaranje vrata lifta. Brzo izađe i tijekom hoda izvadi ključeve stana. Ubaci ih u vrata i otključa. Uđe u svoj stan. Ovaj kovrčavi dečko stvarno ima ukusa. Sam je uređivao stan. Većinom prevladavaju bijela , crna i siva boja dok se može pronaći gdje koje šarenilo , ali u normalnim količinama. Ovdje bi svatko želio živjeti. Veoma prostran stan sa prekrasnim pogledom na London.
Zaključa vrata stana. Baci ključeve na maleni ormarić i uputi se prema kuhnji. Uzme čašu vode i na brzinu popije. Na putu prema spavaćoj sobi počne otkopčavati crne gumbiće svoje košulje. Jednom rukom na par sekundi prođe kroz kosu. Njegovo najjače oružje kod žena. Svaka je padala na te kovrče boje kestena. Kada se zagledaš u njegove zelene oči imaš osjećaj kao da vidiš cijeli svijet kroz njih. Taj šarmantan , kako je rekla gospođa McGee , muškarac može vas dovesti do ludila u samo nekoliko minuta. Nesvjesno se upuštate u nešto divlje , bolje od požude i strasti. Zaljubite se.
Baci košulju u kut svoje spavaće sobe. Približi se ormaru i izvadi donji dio svoje pidžame. Brzo skine savršeno skrojene hlače. Prije nekoliko godina ih je dao napraviti u Rimu. Bio je to najljepši odmor ikada. Bili su tu njegovi najbliži prijatelji i Melani. Navuče čisti pamuk i legne u krevet. Svilena posteljina je uvijek bila uredno složena. Za to je bila zaslužna njegova kućna spremačica. Prije spavanja uzme mobitel i navije budilicu. U jednoj stvari nije lagao. Sutra mora ranije na posao kako bi stigao na dogovoren sastanak sa gospođicom Ariom. Odloži mobitel , zaklopi oči i odluta u zemlju snova. Tamo gdje je sve bolje i ljepše. Pobjegao je od surove realnosti.
Čvrsto je stiskala tkaninu svoje plahte dok se znoj slijevao niz njeno čelo. Nakon dugo vremena sanja noćnu moru. U jednom trenutku se naglo trgne i otvori oči. Shvati da se nalazi na sigurnome i da neće nastradati. Prvo njeno stradanje će se dogoditi kada upozna gospodina Stylesa. Tada će ju pogoditi ona Amorova strelica.
Ustane sa kreveta i uzme svoj , ružičasti ogrtač. Navuče ga na polugolu kožu. Njena spavaćica nije pokrivala baš sve dijelove njena tijela. Obuje crne papuče i zaputi se prema kuhnji. U ovom trenutku joj zbilja treba čaša soka. Kosa joj je bila u groznome stanju. Rasplete pletenicu i napravi običan konjski rep. Pokušala je biti što tiša sa hodanjem da ne bi probudila Moniku ili Dianu. Stvarno joj se u ovo doba noći nije dalo slušati prigovaranje. Ruke nasloni na mramorni dio elementa i izvadi jednu staklenu čašu. Iz hladnjaka uzme sok naranče i natoči si pola čaše. Bio je to najbolji lijek da se riješi noćne more i daljnje probe sa demonima.
Pogleda prema satu. Uskoro će se kazaljke poklopiti. Biti će ponoć. Aria se pokušava prisjetiti koje je značenje kada se poklope kazaljke točno u ponoć. Baš je u tome trenutku totalno zablokirala. Sjetiti će se baš onom momentu kada će se najmanje nadati.
Voljena osoba vas puno želi.
A/N
Pa evo i trećeg nastavka. Nadam se da vam se sviđa. Želim vas se svima zahvaliti što ste dali priliku meni i mojoj priči. Također hvala na svim predivnim komentarima koje ste ostavili jer mi puno znači. U ovom nastavku sam vas željela upoznati sa Harryem i jedim dijelom njegova života. Vote & Komentar.
Klara:)
YOU ARE READING
Kako osvojiti djevojku
FanfictionPokušala mu je pomoći da osvoji voljenu djevojku, ali nije uspjela iz samo jednog razloga. Ludo se zaljubila u njega. On prikazuje sve ono što ona želi imati, ali nikako ne može dobiti. Nesvjestan toga kako joj je slomio srce bori se sa saznanjima d...