8. White Paper

2.4K 200 18
                                    

Prekrasna ružičasta haljina se slijevala niz njeno tijelo dok je popravljala zadnje detalje na svome licu. Nije htjela zadiviti ljude oko sebe svojom ljepotom. Čak se nije ni smatrala lijepom , to je bila mana kod svih žena. Nisu se znale cijeniti dok im netko nije dokazao koliko zbilja jesu lijepe i to na mnoge načine. Dodiri po tijelu , poljupci na usnama , prsti u kosi , rumenilo na obrazima i zapleteni prsti dokazivali su koliko vrijede. Voljena osoba im to mora pokazati. Aria trenutno nema nekog tko joj to može protumačiti pa je ona za sebe samo odraz u ogledalu koji nema budućnost.

Živcirala ju je pomisao kako će cijelu večer morati slušati o tračevima i poslu. Bile su to teme u razgovorima bogatih osoba. Svugdje možete na to naići. Svesti ćemo to na samo par rečenica. Takvi ljudi nemaju društveni život. Ljubomora je glavi sastojak koji vam pomaže stvoriti ogorčenu osobu koja u svemu vidi samo mane. Nemojte ju previše koristiti jer će vam pokušati zagorčati životi , a ako ne uspije pokušati će ponovo. Postati ćete meta čudovišta.

Posegne za svojim mobitelom koji se nalazio na sredini kreveta. Ljuta na brata što se nije pojavio u šetnji bacila ga je na plavu površinu. Bolje to nego da je razbila nešto. Tri propuštena poziva. Jedan od Diane , drugi od Jane i treći od Monike. Dosadno im je u Londonu pa moraju malo dosađivati prijateljici koja se 'odlično' zabavlja u gradu koji nikada ne spava. Nije znala koju bi prvo nazvala pa je odlučila nasumično izabrati broj. Zatvori oči i pritisne jedan od tri brojeva. Prisloni mobitel na uho , par puta zazvoni , a onda se čuje glas drage prijateljice.

Dobra večer princezo New York'a." , hrapav glas sa druge strane. Zaborav je čest slučaj kod starijih osoba , ali kod mlađih se može naći vrlo rijetko. Udari se dlanom po čelu kada shvati da je zaboravila na vremensku razliku. Trebala je pričekati jutro za ovaj poziv.

„Jane , oprosti što sam te probudila. Nadam se da se ne ljutiš." , udahne i sjedne na krevet čekajući odgovor sa druge strane linije. Pet sati je veoma velika razlika , ali sada je od prilike deset sati navečer u Londonu ,a Jane već spava. Ona i Cody su postali pravi stari bračni par. Jednostavno odgovaraju jedno drugome. Gospodin i gospođa neuzbudljivi , lako je to sročiti Monikinim riječima.

Nema problema. Željela sam ti čuti glas. Nismo se dugo čule ni vidjele za sve je krivo moje vjenčanje i samo planiranje koje me jednostavno izluđuje. Treba mi netko tko me razumije. Monika ne vjeruje brak pa ju moje vjenčanje ni ne zanima previše , a Diana samo bulji u glupu knjigu i dolazi mrtva umorna sa posla. Mogu li računati na tebe?" , toliko problema ispričanih u samo nekoliko brzih sekunda. Aria je znala da mladenke imaju puno problema , ali baš toliko. Malo se zabrinula za prijateljicu. Ova situacija previše stresno djeluje na nju i njeno psihičko stanje.

„Naravno da možeš računati na mene. Zato su prijatelji tu." , nije mogla vjerovati kako Jane ima toliko problema oko organiziranja. Inače je upravo ona koja ima sve konce u rukama i svojim djelima dovodi sve do savršenstva. Jedna je bila ovisnik o modi , druga organizatorica , treća je nespretna i na kraju ona četvrta nesretnica u ljubavi. Društvo za svaku pohvalu.

Kako je tebi u New York'u? Majka te puno gnjavi?" , bilo je to očekivano pitanje jer svi poznaju karakter gospođe Valeri. Danas se dogodilo čudo ili možda puka slučajnost. Sve te pripreme za božanstvenu večeru prebacili su njenu kćer u drugi plan pa je zato imala slobodno vrijeme bez ispitivanja o ljubavi. Bio je to odmah koji je godinama čekala.

„Ne , čak nismo ni pričale danas nešto previše. Priprema zadnje detalje za večeru koja mora biti savršena. Bila si ovdje i znaš kako to izgleda. Kakvi su to problemi sa vjenčanjem?" , bila je sto posto sigurna da je riječ o bivšoj djevojci na vjenčanju. Zauzela je stranu svoje prijateljice jer budimo realni ni jedna normalna osoba ne bi pozvala svoju bivšu ljubav na svoje vjenčanje. Koliko god se mi trudili ne može zaboraviti sve one zagrljaje i poljupce koji žive na našemu tijelu poput ožiljaka. Osjećaji žive zauvijek čak i onome trenutku kada duh napusti tijelo.

Kako osvojiti djevojkuWhere stories live. Discover now