„Znaš očekivao sam poziv nakon one poruke. Stvarno si me iznevjerila.", cvilidrete zbilja više nisu u modi. Današnje djevojke, čast izuzecima, se više zaljubljuju neke zločeste dečke. Takve primjere nalazimo u knjigama i filmovima. Nikako da pobjegnemo od tog svakodnevnog klišeja.
Osnovno je pravilo: 'Svaka djevojka želi zločestog dečka koji će biti dobar samo za nju. Svaki zločesti dečko želi dobru djevojku koja već biti zločesta samo za njega.'
Kao što sam već spomenula mi ljudi smo postali previše predvidljivi.
„Josh tek sam stigla u London. Imam hrpu stvari koje moram obaviti prije nego li dobijem išta slobodnog vremena.", govori kroz slušalicu. Sama misli da njen prijatelj previše drami. Možda mu možemo dati novi nadimak. Kraljica drame. Savršeno mu pristaje.
„Na primjer što?", pita sa svojim nekako arogantnim stavom. Ponaša se kao malo dijete kojemu je upravo oteta najdraža igračka. Ovaj poziv joj zbilja nije trebao. Hodati ulicama Londona i telefonirati baš i nije dobra kombinacija. Svi znamo kako to inače završi. Barem u više slučajeva.
„Trenutno mi je cilj stići do posla bez i jedne ogrebotine, a ti me namjerno u tome ometaš. Dodajem još to da u ruci imam kavu,jako vruću kavu, ona može završiti prolivena po meni ili pak po nekom od prolaznika. Dovoljno dobar primjer zar ne?", zastane na par trenutaka. Mora uzeti malo daha. Danas ništa nije po njenom. Prvo joj je budilica zakazala jer je zaboravila staviti mobitel puniti, potom nije uspjela kavu popiti doma jer ju je Monika gnjavila koji komplet treba obući za posao, Diana je kuhinju pretvorila u knjižnicu dok je pokušavala napraviti neki zdravi doručak, trebala je svratiti po kavu i čokoladnu krafnu u obližnji kafić i zadnje, ali ne najmanje bitno kasni na posao. Prvi klijent na listi joj je arogantan, britanski kreten po imenu Harry Styles.
Biti će ovo zanimljiv zaplet.
„Povlačim sve što sam rekao. Zovem te jer se ubijam od dosade. Dobro ipak te ne želim gnjaviti. Sretno danas na poslu.", Josh je u maloj depresiji. Jedna od klijentica mu je otkazala uz ispriku da mu kreacije nisu baš najbolje kvalitete, ali ovo nije trenutak da zanemaruje svoju prijateljicu problemima kada ona i svojih previše.
„Trebati će mi sreća.", uzvrati ona. Čak je i dašak sreće potreban nekom da mu dan ne propadne skroz. „Ako će ti još uvijek biti dosadno negdje oko sedam navečer slobodno me možeš nazvati."
„Neću moći. Idem na spoj! Možeš li vjerovati?!", dere se toliko jako da joj bubnjići skoro počnu pucati. Stvarno ne shvaća kako mu susjedi već nisu pozvali policiju zbog remećenja javnog reda i mira. Ah, onako i ovako u svijetu postoji previše stvari koje nitko ne može odgonetnuti, ali zato imamo Wikipediju. Ta stranica ima odgovor na sva pitanja. Čak su odgonetnuli što je ljubavi.
Ljubav može opisivati snažan osjećaj kao zadovoljavanje osnovnih emocionalnih potreba, pruža najintenzivniji osjećaj bliskosti.
Pravi su ljubavni stručnjaci.
„Znači zapravo si me zvao samo kako bi se pohvalio?", tek je sada shvatila da je ovo bio razlog njegova poziva, a ne dosada kako je rekao. Nije nikakvo čudo da on ide na spoj. Realno gledano Josh je jedan od privlačnijih muškaraca koje je upoznala. Šteta što ona nije njegov tip. Možda bi bili dobar par.
„Možda. Ne želim te više zadržavati. Ugodan dan ti želim.", istina je da on nikako ne želi prekinuti ovaj poziv. Trebao je poneki ljubavni savjet što se tiče ponašanja na spoju jer nije baš tako iskusan kako se čini. Shvati da nije baš pravo vrijeme za njegovo pitanje pa je to jednostavno odlučio preskočiti.
KAMU SEDANG MEMBACA
Kako osvojiti djevojku
Fiksi PenggemarPokušala mu je pomoći da osvoji voljenu djevojku, ali nije uspjela iz samo jednog razloga. Ludo se zaljubila u njega. On prikazuje sve ono što ona želi imati, ali nikako ne može dobiti. Nesvjestan toga kako joj je slomio srce bori se sa saznanjima d...