20. Wildest Dreams

1.9K 140 16
                                    

Evo ih ponovo. Prošlo je nekoliko dana. Točnije današnji dan nazivamo subotom. Šesti dan po redu u tjednu. Ljudi ga često koriste za izlaske to jest ludovanja po cijele noći, a sljedeće jutro upoznaju svog najgoreg neprijatelja, mamurnost. Ovoga puta su naši likovi zamijenili uloge. Najluđi snovi počeli su se ostvarivati.

Dvije različite strane grada, dvoje različitih ljudi i jedna nesuđena ljubav. No, jesam li ja upravu?

Mladi odvjetnik se dosađivao u svom, ne tako skromnom, stanu uz reprizu utakmice koja se po treći put vrtjela na televizoru. Na licu mu se vidi da tuguje, ali problem je u tome što ne zna razlog. Ima neki predosjećaj da ovaj put u pitanju nije Melani. Po prvi put u zadnjih nekoliko godina ona mu je pobjegla iz glave.

Sada slijedi ona ljepša polovica. Aria se sprema za jedan jako važan događaj. Svi se mi dobro sjećamo one slastičarke Eve. Jedna od njenih bivših klijentica koja se udaje. Naša draga ljubavna savjetnica obećala je samoj sebi kako će se danas samo smiješiti. Nikako ne želi pomisliti na njega, svoju vječnu patnju. Neće to biti lak zadatak. Tako se samo čini izvana.

On ima strijelu u svom crtu, a ona je jedina koja ju može iščupati. Nadajmo se da će se sresti na vrijeme.

„Dobro jesi li ti napokon spremna? Ne ideš na modnu reviju, već samo maleno vjenčanje.", Jane upadne u spavaću sobu. Dosta joj je čekanja pred vratima. Onako dosta kasne, a dodatne minute joj zbilja nisu previše potrebne.

„Što si učinila sa kosom?", da to joj je prvo pitanje. Svi mi znamo kako naša ponekada slomljena djevojka ne mari previše za modu, ali ovako nešto joj jako dobro zapinje za oko. Činilo se kao da joj prijateljica sjaji. Sjeća je se sa razmazanom maskarom i raščupanom kosom od neki dani. Izgleda da dobra vila iz Pepeljuge postoji. Upravo pretvorila sluškinju u predivnu princezu.

„Samo sam ju oprala i stavila kopču. Nešto nije uredu ili ti se sviđa?", zbuni se. Provela je više od tri sata pred tim ogledalom i planira se ubiti ako nešto nije u savršenom redu. U nekim trenucima joj je izgledalo kao da je ostarjela pred svojim odrazom.

„Ti se zezaš? Predivna je baš kao i ti. U samo par sati pretvorila si se u potpuno drugu osobu. Ne mogu te prepoznati.", približi se. Stvarno potvrđujem da blistaju. One djevojke od prije nekoliko dana ne postoje, barem večeras. Sve što ih čeka jest šampanjac i ples. Za to su u svakom slučaju spremne.

„Hvala, ali i ti također imaš veliku dozu ženstvenosti. Nikada ne bih rekla da se možeš pretvoriti u ovakvu vrstu žene.", odlazak na vjenčanje bio je rijedak primjer gdje se mogu izraziti modom. Inače su tu samo trenirke i pokoja ljetna haljinica pod nagovorom.

„Monika i Diana više nikada ne idu sa nama u kupovinu. Kako su počele idući ćemo završiti u vjenčanicama.", govori potpunu istinu. Provele su preko pet sati u tržnom centru. Noge su ih ubijale i morale su popiti tablete protiv bolova da bi danas bile spremne za malo plesa. Šteta što nemaju neku osobu uz sebe da ih zavrti na plesnom podiju.

„Ah, takve su i mi ih ne može mijenjati. To su razlozi zašto ih i volimo.", nagne se za torbicom koja leži na uredno složenom krevetu. Poneka vrećica se našla na podu jer nisu, a i nemaju vremena za čišćenje. Ujutro će sve biti riješeno.

„Još samo Diani moramo naći nekoga jer se previše vezala za te knjige. Bojim se da će pobjeći u njih.", bježanje u knjige je zapravo bježanje od stvarnosti. Svi mi to radimo i to dosta često. Zadubimo se u pisanje i čitanje te ne želimo prestati. U tu grupu pripadate vi, ali i ja. Negdje daleko nas čeka knjiga u kojoj vidimo svoj spas.

„Monika je prije stalno govorila kako je brak običan komad papira, a ljubav glupost. Mislim da joj je Liam promijenio mišljenje. Možda ćemo se uskoro i mi spremati za njihovo vjenčanje.", nasmiješe se na pomisao kako bi to sve izgledalo. Možda će upravo ta djevojka što do nedavno nije vjerovala u ljubav biti prva na listi odlazaka prema oltaru.

Kako osvojiti djevojkuWhere stories live. Discover now