Svaka osoba u obitelji ima svoju najdražu prostoriju gdje provodi najviše slobodnog vremena. Tako je bilo u kod nje. Malena, ali za nju dovoljna sobica sa balkonom. Pogled je bio usmjeren na jedan od najvećih gradova.
Leži na krevetu i gleda u strop. Dosada je nekako zavladala njome. Pokušala je razmišljati o prošlosti. Koliko se samo slatkih dečki spuštalo niz ovaj balkon. Nekoliko njih je polomilo dijelove tijela. Inače je gospodina Hastings'a već duži niz godina prati titula previše zaštićenoga oca jedne djevojke. Svi su ga se bojali, ali on je imao razlog zbog svog ponašanja.
Njegova kćer bilo je nešto najvrjednije što ima. Nije želio da ima slomljeno srce i rane koja nikada neće zacijeliti. Ne može gledati svoju princezu sa suzama na obrazima. Dobro je znao kako je to biti nesretan u ljubavi. Sam je završio u braku koji nema svijetle budućnosti. No, on je ipak tu zbog svoje djece. Brat i sestra ne bi mogli podnijeti razvod svojih roditelja. Oni su tu kako bi im služili za primjer, a rastava to zasigurno to nije.
Sve te scene iz djetinjstva ponavljale su se poput starog filma. Čak i one tužne. Sretne su te koje nas mogu rasplakati. To su bila vremena koja želi vratiti.
Tišina joj je pravila društvo.
Njeno putovanje kroz prošlost je naglo završilo kada začuje kucanje po vratima svoje stare sobe. Premjesti se u sjedeći položaj i pripremi se za sudbonosne riječi.
„Slobodno.", reče dok se vrata počnu otvarati. Očekivala je Mary na svome pragu, ali se grdno prevarila. Scena koju je vidjela nije bila očekivana. Još zatečena počne govoriti: „Kyle koji ti vrag radiš?", gleda svog brata kojeg je jedva prepoznala sa tom kapuljačom preko glave. Tek kasnije primijeti kutiju pizze u njegovim rukama.
„Švercam normalnu hranu u kuću.", gospodin progovori. Plan mu se malo promijenio od kada ga je Mary malo prije ulovila kako se šulja stepenicama. Tada je shvatio kako treba ući u prvu prostoriju koja je potpuno sigurna. Moram dodati i to kako je plijen mislio zadržati samo za sebe.
„Mogao si jednostavno uzeti nešto iz kuhinje.", pokuša ga savjetovati na što on prevrne očima. Kako kažu on je u tom stadiju odrastanja kada na sve odgovara pomoću sarkastičnosti i prevrtanjem očiju. Ne zna ni kako ga njegova djevojka može trpjeti.
„Kao da ti želiš jesti one zdrave stvari iz hladnjaka. Sve što imamo su mamini jogurti za lice i Mary'no povrće od kojeg mi se zgadi cijeli svijet. Prijeći ću na stvar. Trebam sklonište na nekoliko minuta jer me naša Mary traži.", sjedne na krevet i odloži pizzu na krevet. On se već udomaćio u ovoj sobi. Često provodi ovdje vrijeme dok je ona u Londonu. Ova malena sobica postala je njegovo tajno skrovište.
„Koliko minuta toliko komada pizze.", posloži svoje karte kako njoj odgovara. Pokuša se nagoditi sa Kyle'om i ne ostati gladna večeras. Nema snage spustiti se u kuhinju i uzeti nešto zdravo od čega se neće uopće zasititi.
„Maksimum tri komada. To je moja zadnja. Uzmi ili ostavi.", možda je to bila poštenija ponuda. Tko zna koliko će dugo provesti u toj sobi. Njihova domaćica je pravi detektiv i sigurno se neće izvući ako se vrati u svoju sobu.
„Uh, dobro.", rukom nekoliko puta pljesne po krevetu što znači da sjedne pored nje. On to naravno učini jer ne planira ostatak večeri provesti stojeći. Izgleda da njemu večeras ništa ne ide onako kako je planirao. „Imaš li koji film za gledati?"
„Imam neke na lap-topu." , sagne se da uzme računalo koje ju je čekalo spremno ispod kreveta. Tu nikako nije mogao stradati od ljudskog uništavanja. Danas je malo radila na bilješkama oko klijenata pa je ju je to i dočekalo na pozadini. Brzo sve ukloni kako Kyle ne bi previše pročitao. Uspjela je jer on nije ni shvatio o čemu se radi. Na brzinu otvori datoteku filmova. Bilo ih je puno previše. „Onda koji želiš gledati?"
YOU ARE READING
Kako osvojiti djevojku
FanfictionPokušala mu je pomoći da osvoji voljenu djevojku, ali nije uspjela iz samo jednog razloga. Ludo se zaljubila u njega. On prikazuje sve ono što ona želi imati, ali nikako ne može dobiti. Nesvjestan toga kako joj je slomio srce bori se sa saznanjima d...