Svaka djevojka nekoliko puta u svom životu prolazi kroz tako nazvanu ljubavnu krizu. Naizgled ništa previše opasno, ali procijenimo to sa druge strane. Dobro znamo da priče počinju sa početka, ali mi krećemo od samog kraja. Više od polovice svih veza u svijetu završi u sretnom braku, a oni izuzeci nikada nisu istraženi. Sada bi trebao ići onaj dio kada se pisac ponosi svojim ljubavnim dijelom, ali ja sam baš kao i Aria izuzetak. Ne želim ovako završiti nešto posebno.
Ljudi danas osjećaje opisuju onom jednom riječi ljubav. Za mene je to nešto više od pet slova. Ono što ne znam osjetiti napišem riječima. Jednostavno je, a i ona je to sama pokušala. Uspijevala je izraziti. Pretvarala se da je ta bilježnica on. Napisala je sve ono što ne može izgovoriti njemu u lice.
Sada se mi vratimo na onu krizu. Ima par pravila kojih se moramo držati. Slatkiša uvijek mora biti u hladnjaku, ne spominjite njegovo ime, tužne ili sretne krajeve jer ćete ih samo još više rastužiti i zadnje, jedno najvažnijih, volite ih. Dokažite da ima još uvijek ljudi kojima je stalo do njih. Biti će lakše sve to prebroditi.
Jedino je jedna lampa u kutu gorjela i dozivala svijetlost londonskih uličnih svjetiljki. Čula se samo tužna glazba kroz njene crne slušalice. U tom trenutku sve se raspadalo. Od nade do njena srca. Čini se potpuno slomljeno. Možda i jest jer to ne skriva dobro.
Bezbroj puta je već pogledala istu poruku. Svaki put joj slomi srce. Iznova i iznova pa ponovo kreće ispočetka. Petnaest sekundi čitanja ubije djevojku. Tako izgleda kada patiš. Još uvijek se dobro sjećam kako je pomislila da je ovaj put nitko neće povrijediti, ali njemu je dopustila.
Zna da će ga jednom morati preboljeti, ali to jednom neće doći tako uskoro. Sve što nam preostaje je da se nadamo. Duga će se pojaviti na nebu poslije kiše zajedno sa suncem. Šarene boje navještaju ljubav i radost, ali sada je sve monotono. Crna i bijela boja vladaju, a ružičaste ni na vidiku.
Zapiše posljednju riječ i odloži sve na drugu stranu kreveta. Ustane i odlazi do prozora. Podigne roletu u zagleda se u daljinu. Zaglavio je u njenoj glavi, srcu i tijelu. On je otrov kojeg je popila u samo jednom gutljaju. Vrijeme je da pronađe lijek, a nastavljanje ove farse to sigurno nije.
Ponekada je bolje razmišljati glavom, a srce ostaviti po strani. Upravo to je odlučila učiniti. Previše je kasno za ikakve pozive. Riješiti će to kada se napokon vrati na posao koji je ostavila po strani zbog ljubavnih problema.
Okrene se prema vratima svoje sobe i shvati kako je prošlo previše dana od kada je zadnji puta izašla i razgovarala sa cimericama. Živjela je život vuka samotnjaka. Taj tjedan samo je željela tugovati u tišini i pokušati razmišljati razlog zbog kojeg proljeva dragocjene suzne. Tu ima trenutka kada je mislila da je nije vrijedan nje niti njenih suza. Da, upravu je bila i upravu će ostati.
Tiho kroči u hodnik i hoda prema dnevnom boravku. Niti glas se nije čuo što je pomalo čudno za ovaj stan. Znali su tu biti uzdisaji, smijeh, riječi i pokoja buka od nespretnog pada. Tiho se šulja dok očekuje da će svaki čas netko od tri prijateljice skočiti iz mraka. To bi bio pravi ulet i posljedica je srčani udar izazvan strahom.
Prva pomisao je da su možda otišle negdje. To ju je držalo sve dok ih nije vidjela na kauču sa kokicama u rukama. Po maramicama na stoliću može se pretpostaviti da se gleda neki ženski i romantičan film. Odala ih je i kutija CD-a. Bilježnica je već zastarjeli izbor, ali izgleda da je još uvijek u modi.
„Uspavana ljepotica se odlučila vratiti među žive.", Diana i njeni komentari zbilja nisu potrebni u ovoj situaciji. Dovoljno je slomljena, ali oči joj vrve željom za boljim početkom i još sretnijim završetkom. Valjda će tu naići neki princ na bijelom konju. Istina je da će ga morati čekati, ali barem znamo da će pokucati na njena vrata.
YOU ARE READING
Kako osvojiti djevojku
FanfictionPokušala mu je pomoći da osvoji voljenu djevojku, ali nije uspjela iz samo jednog razloga. Ludo se zaljubila u njega. On prikazuje sve ono što ona želi imati, ali nikako ne može dobiti. Nesvjestan toga kako joj je slomio srce bori se sa saznanjima d...