Epilog

2.3K 175 20
                                    

Hodnikom se čuju koraci. Plišani medo u rukama jednog dječaka. Petogodišnjak je ponovo imao noćnu moru. Nisam sigurna koja je po predu ovaj tjedan. Sve to se ne bi dogodilo da mu tata nije dopustio gledati horor film. Tako to ide sa neiskusnim roditeljima. Moraju učiti na vlastitim pogreškama.

Na prstima ulazi u spavaću sobu. Velik bračni krevet se nalazi ispred njega. Sada treba odabrati na koju stranu otići. Prstić na bradi i sada je on maleni pametnjaković. Vidio je to u nekom crtiću jučer na televiziju prije nego li je morao u vrtić.

Najbolji odabir je sredina. Sa time se ne može pogriješiti. Odmah pomuti zemlju snova nespretnim padom. Mama i tata se naglo probude, a maleni se pravi da je u Zvjezdanim ratovima.

„Oliver?", pospan glas mlade gospođe. Sva zbunjena i još uvijek nesvjesna kako više ne spava. Odavno se trebala naviknuti kako nije uvijek sve kao u knjigama o roditeljstvu. U stvarnosti je kompliciranije.

„Opet sam ružno sanjao. Bojim se da se zombi krije ispod mog kreveta.", izgovori na ponovno žaljenje svog tate. Danima dobiva prigovore o tome kako mora paziti na sadržaj na televiziji kada su djeca u blizini.

„Aria, molim te nemoj mi ponovo držati lekcije.", odmah upozori svoju dragu jer je vidio što bi se moglo dogoditi za nekoliko sekundi. Izgleda kao da ju poznaje previše dobro pa zna svaki njen pokret, misao i riječ.

„Mogu li još noćas spavati kod nas?", uplašeno pita. Nitko ne može odoljeti tim suznim očima. Oni najbolji uvijek prvi popuste zato se nije ni vrijedno upuštati u igru gdje znate da ćete izgubiti.

„Naravno, a tata će sutra otići provjeriti ima li išta pod tvojim krevetom. Je li tako Harry?", namjerno ga ide bockati jer zna kako on mrzi pretraživati sinovu sobu od izmišljenih likova. To mu nikako neće biti prvi, ali ni zadnju put.

„Hoću, sada svi idemo na spavanje.", svatko sa jedne strane zagrli Oli'a. Malena obitelj je na okupu jača nego ikada.

„Volim vas."

Izgleda kako moderne bajke bez sretnog kraja ne postoje.     




Kako osvojiti djevojkuWhere stories live. Discover now