Nastala je neka neugodna tišina što se podrazumijeva u ovakvoj situaciji. Započinjemo jednu od onih priča koju ćete sa smiješkom prepričavati svojoj djeci. Nekoliko godina kasnije ovo će za njih biti događaj za pamćenje, ali situacija ne izgleda baš najbolje.
„Tko ste zapravo vas dvije?!", Melani doživi blagi živčani slom. Tako nešto se podrazumijeva jer su joj ipak dvije nepoznate djevojke upale u stan, zalile dečka i derale se. Barem jedna od njih ako ništa više. Nije ni slutila kako upravo Aria može odlučiti o njenoj sudbini, ali sada mi se čini kao da je previše kasno za tako nešto.
„To bi trebala pitati svog dragog! Makar pretpostavljam kako ti nije rekao da je ostavio svoju zaručnicu zbog tebe!", Monika se stane tamo derati na neodređen broj ljudi. Nisu baš svi detaljno upućeni u sukob. Po jednoj strani tako je i bolje. Nemaju priliku završiti u ovom kaosu. Svoju kartu za sretno do kraja života su odavno kupili. „Makar ni ne znam što vidi u tebi.", tiho šapne. Na njenu sreću nitko bitan je nije čuo.
„Dragog?", jedan od glasova se oglasi. Nemoguće je otkriti tko je iz te hrpe ljudi progovorio, ali očito je kako nitko ne zna što se događa. Likovi izgubljeni u vlastitoj životnoj priči. Teško razumjeti, a još teže dokazati.
Harry je samo tako stajao u kutu i promatra ovo iz svoje perspektive. Dobro zna kako je ovaj Cody njen bivši, ali bilo je rečeno kako su samo prijatelji i nikada neće postati nešto više. Najviše žali sebe. Povjerovao je u njene laži i sada otplaćuje dug tugom. Sam nije znao što je dobro, a što loše. Pogubio se među razlikama dobra i zla kako to inače ne biva u bajkama. Po prvi put nakon dugo vremena osjeća strah da će je izgubiti.
Misli su mu skrenule u sasvim pogrešnu ulicu. Promatrao ju je tako iz daljine. Cijelo vrijeme je gledala u pod. Ovo je bio previše velik skandal za tako malo, sitno i krhko biće. Na trenutak se nasmijao primijetivši njen čudan izraz lica. Zanimalo ga je kako se ona našla ovdje. Sudbina ili nešto treće? Izgleda da nikada nećemo saznati. No, nečije riječi ga vrate ovdje u sadašnjost.
„Ja jako dobro znam za tu njegovu zaručnicu. Želiš igrati iskreno? Nekako me i nije briga za nju. Ta veza je za njega bila težak pritisak i nemaš nikakvo pravo kriviti ga!", morate se čuvati žene koja voli. Napraviti će sve da zaštiti svog voljenog. Nešto slično toj definiciji se događalo kod Melani. Ponekada prava dobrica, ali u sudnici bijesna mačka.
„Ti si sada kao njegova odvjetnica?!", dernjava se nastavlja bez prestanka. Snažna novinarka protiv opake odvjetnice. Biti će to opaka rasprava. Ljubavna savjetnica se pita što joj je sve ovo trebalo, a još i prokleta glavobolja. Od aspirina nema nikakve pomoći. Bilo bi najjednostavnije pobjeći odavde. Ima neki gadan predosjećaj kako Jane baš i neće biti drago zbog ovog posjeta.
„Zapravo ja i jesam odvjetnica, a vas dvije kršite zakon.", doista snažan karakter bez iznimke. Ovo više nema nikakvih granica. On je bio taj koji će prvi pobjeći, a ona će ga slijediti. Tako je bilo suđeno.
Novopečena odvjetnica počinje citirati svaku riječ iz svog udžbenika sa faksa, a on poput duha nestaje iz prostorije. Primijetila ga je i krenula za njime. Ne može mu dopustiti da pobjegne od problema. Sada treba nekog da se požali i iskali, a Aria odluči biti njegovo rame za plakanje. Zna kako je sve ovo na neki način zabranjeno i ona ne smije biti ta koja ga prati. Jednom mi je dobra prijateljica rekla kako su pravila ovdje da se krše. Mislim da je imala pravo.
Brži je u svakom pogledu. Njegova trenirka mu je omogućila prednost, a njoj štikle i suknja nisu išli u prilog. Trčala je što je brže mogla. Nekoliko se puta spotaknula, ali čvrsto održala ravnotežu. Ovo nije trenutak za padanje.
Istrči ispred zgrade i pogleda u oba smjera. Ugleda tu kovrčavu glavu u daljini. Željela se derati njegovo ime, ali prosto je nemoguće pred toliko nepoznatih ljudi. Zadnje što joj treba je da pomisle kako je neka obična luđakinja
YOU ARE READING
Kako osvojiti djevojku
FanfictionPokušala mu je pomoći da osvoji voljenu djevojku, ali nije uspjela iz samo jednog razloga. Ludo se zaljubila u njega. On prikazuje sve ono što ona želi imati, ali nikako ne može dobiti. Nesvjestan toga kako joj je slomio srce bori se sa saznanjima d...