Svi su ostali spremali večeru u kuhinji dok su njih dvoje ostali sami u dnevnom boravku osuđeni na tišinu. Nikada nisu proveli više od pet minuta bez razgovora tako da ne vjerujem da će ovo potrajati.
Nekoliko puta razmišlja je li donio ispravu odluku. Jedan prijateljski izlazak ne može pokvariti cijelo prijateljstvo, ali može slomiti srce.
Da spreman je riskirati.
„Melani?", izgovori njeno ime tako nježno i krhko. Probudio ju je iz transa. Ona je također u ljubavnoj dilemi. Jučer je jednoj osobi priznala ljubav i sada to nikome ne može reći. To ju izjeda iznutra. Pretpostavljala je da će ovako na kraju završiti. Trebala ga je pustiti da bude sretan sa svojom zaručnicom. Napravila je pogrešku. Znala je što radi i sada ne žali zbog toga.
„Reci.", treba joj malo razgovora sa normalnom osobom poput prijatelja. Primijeti tugu u njenim očima. Bolje je da ju sada ne zanemaruje pitanjima jer bi to samo pogoršalo stvari. Skuplja svu hrabrost u sebi spreman ju pitati naglas. Pitanje je li to dovoljno?
„Želiš li prekosutra ići sa mnom u kino? Došao je jedan super film pa sam mislio da ga zajedno pogledamo.", sada može početi vrištati. Moguće je da je ovo sve samo san, ali još se nije probudio. Neka tako ostane duže vrijeme. Um se poigrava sa njime. Više ne raspoznaje javu od sna. Oh, Bože što li je samo ta djevojka načinila nekada normalnom dečku.
„Može. Kada počinje film da se znam pripremiti?"
„Poslati ću ti kasnije porukom."
Jedno nije znao. Ona je obećana drugom, a ovo se smatra samo prijateljskim izlaskom.
Ovo je zbilja bio jedan od napornijih dana. Jedino što joj sada treba jest ugodna kupka puna pijene i dobra čaša crnog vina. Pravi lijek za smirenje. Prije nego li otiđe doma mora srediti nekoliko sitnica koje su joj ostale za napraviti tijekom dana. Nakon Harry'eva odlaska imala je još dvoje klijenta i ostatak radnog vremena provela je razmišljajući i pokušati napraviti savršen plan kako osvojiti Melani. Ne želi priznati samoj sebi kako zapravo nije smislila apsolutno ništa. Jedan dio nje nije želio pisati zbog opće dosade, a drugi...uh, teško je to objasniti.
Ako sutra ne bude sve uredu i po pravilniku čistoće netko će nadrapati od ruke gospođe McGee. U taj 'velik' nered spadalo je tek nekoliko razbacanih papira po radnom stolu. To je čas posla, ali malo se previše odužilo jer njene ruke uopće ne funkcioniraju. Možda je od umora ili nema volje za ničim.
„Kako je moja bivša ljubavna savjetnica?", začuje tri puta kucanje po vratima ureda. Smeđokos dečko stoji naslonjen na štok i nečujno ju promatra. Bilo je i vrijeme da se pojavi bez najave. Prošlo je dosta dugo vremena od njihova zadnja susreta. Bez njega ova ljubavna priča ne bi bila moguća. Upravo je on udijelio svom prijateljicu Arijin broj.
„Liam?", nije baš u potpunosti sigurna vara li ju vid ili dobro služi. Koliko god ona scenarija prođe u glavi on ipak stoji ovdje na njenim vratima sa najslađim osmijehom na svijetu. Baš ga ovakva pamti. Osim podočnjaka koje pokriva smiješak. Ponovo osjeti onu njegovu pozitivnu energiju i naježi se. Najbolji prijatelj princa se napokon pojavio. Izgleda da mu sat i telefon ne rade baš najbolje.
„Ja sam. Nadam se da te nisam prekinuo u nečem.", uđe i sjeda u fotelju nasuprot nje. Htjela mu se zaletjeti u velik zagrljaj, ali nekako se uspjela suzdržati. Ponovo joj se, kao u starom filmu, vraćaju siječanja. Svi ti problemi koje je imala sa njime. Bolje mu je da Sophi'u drži kao kap vode na dlanu. Nisu uzalud potrošili nekoliko mjeseci na pokušaje osvajanja. No, Aria je u jednoj stvari potpuno griješila. Oni nikako nisu sretni, oni čak nisu ni zajedno.
ESTÁS LEYENDO
Kako osvojiti djevojku
FanficPokušala mu je pomoći da osvoji voljenu djevojku, ali nije uspjela iz samo jednog razloga. Ludo se zaljubila u njega. On prikazuje sve ono što ona želi imati, ali nikako ne može dobiti. Nesvjestan toga kako joj je slomio srce bori se sa saznanjima d...