12. Modern Fairy Tale

2K 154 10
                                    

„Onda hoćeš li mi sada reći nešto o tom Harry'u?", sjednu u maleni separe odvojen od ostatka gostiju kafića. Jane je zbilja bila uporna i nikada nije tako lako odustajala. Čak i kada je bila ljubav u pitanju. Aria je obećala samoj sebi kako neće ni riječi zucnuti o njemu jer je on njen klijent i bilo bi vrlo neprofesionalno od nje da govori o njegovu privatnom životu. Možda kaže pokoju činjenicu koja uopće nije važna.

„Nema se ništa posebno za reći.", slegne ramenima i popije nekoliko gutljaja svoje kave sa nadom da će ovo ispitivanje prestati što prije. Neugodno joj je pričati o njemu. Ni sama ne zna zašto. Možda je razlog bio to što ga je nazvala kretenom ili što su se posvađali nasred ulice. Još uvijek vjeruje da je upravo on kriv za taj nesretan pad.

„Ne vjerujem ti. Diana je rekla da je jako zgodan kao oni modeli. Ako je to istina zašto dolazi kod tebe? Sudeći po njenim opisima on može imati koju god zaželi.", bori se ona i dalje. Nitko ne odustaje tako lako, a pogotovo ako je u pitanju tako zanosan muškarac.

„Jane nisi li ti zaručena?", smisli plan kako je se riješiti na najbrži moguć način. Cody je navodno ljubav njenog života i nema nikakvog smisla da slini za drugim. Osim ako nešto drugo nije bilo u pitanje. Pogled joj nestane u stranicu i Aria to primijeti te shvati da nešto nije dobro. Zapita prijateljicu: „Jesam li nešto krivo rekla?"

„Ne nisi ti ništa. U zadnje vrijeme se baš i ne slažemo najbolje i još dodamo ovu dramu sa vjenčanjem. Naš odnos se raspada u komadiće. Sve više razmišljam o Monikinim riječima. Što ako je imala pravo? Možda je previše radno da uđemo u bračne vode.", požali se. Napokon nekom otvori dušu i izjada se. Govori potpunu istinu. Od kada su počeli planirati vjenčanje ništa nije dobro. Krenuli su nizbrdo.

„Sigurna sam da je to samo stres. Moraš uzeti i u obzir da je i on pod velikim stresom. Nemaš se zbog čega brinuti. Bitno se je da se vas dvoje volite.", previše dramatično za ovakvu situaciju. Njene riječi neće ništa promijeniti. Ljubav je sa vremenom nestala, a mora shvatiti kako Cody nije ljubav njenog života.

„U tome i je problem. Mislim da više nema osjećaja među nama.", teško je ovako nešto priznati. Cijelo vrijeme voliš tu jednu osobu i tek na kraju shvatiš da više nema kemije među vama. U svakom slučaju bolje je to shvatiti prije nego li bude previše kasno. Ponekada ni ne dobijemo priliku.

„Onda moraš okončati sav ovaj kaos oko sebe. Reci mu istinu. Razumjeti će te vjeruj mi.", stavi svoju ruku na njenu u znak podrške. Bolje je da sve odmah prizna dok se ulozi nisu povećali. Oboje su se promijenili. Jedno na bolji, a drugi na gori način. Ljubav je nestala i to je bila surova činjenica. Da, možda hoće na početku biti povrijeđeni, ali kasnije će biti zahvali jedno drugom. Samo treba čekati. Vrijeme je ključan igrač.

„Kako da mu kažem da ne mogu više?", zasigurno je upitala krivu osobu. Aria možda jest prekinula mnogo veza, ali svaki put je netko od njih dvoje bio povrijeđen. Slomljenom srcu nema lijeka. Nitko ne može ostati ravnodušan riječima 'Gotovo je.' Ili 'Nisi ti kriv/kriva.'

„Ja sam stručnjak za osvajanje, a ne prekide.", odgovori ona. Možda bi i dala pokoji savjet, ali ne želi se miješati u njihov odnos. Ona to mora učiniti sama i na svoj način. Na tisuće ljudi u jednom danu prekine svoje veze i svi oni završe dan sa suzama u očima. Tako nešto nazivamo tradicijom.

„Očekuje li me moja stara soba?", nasmiješi se. Uh, dakle Kyle će morati spavati na kauči. Koja loša sudbina za jednog tinejdžera. Soba na kraju hodnika sa jednim plišanim medom na polici iznad krveta očekuje svoju odbjeglu mladu.

„Naravno. Onda će očekujemo uskoro."

Još u neko vrijeme čavrljale. Kasnije je svaka krenula svojim putem. Jane kreće u zajednički stan koji dijeli sa Cody'em dok se Aria u kratkoj šetnji psihički i fizički priprema za prizor koji može očekivati kada stigne kući. Mora kupiti tablete za smirenje da popije koju prije razgovora sa Monikom koja je pravo čudovište kada je mamurna. Pokušati će je se kloniti, ali to je malo nemoguće. Ipak možda je već popila previše kave pa je već hiperaktivna. Ovaj dan biti će duži nego li se čini.

Kako osvojiti djevojkuWhere stories live. Discover now