1. Again

7.6K 373 17
                                    

Lagani povjetarac joj je nosio kosu dok je pila vino na terasi londonskoga stana. Spavaćica joj se stapala sa njenim tijelom. Kosa joj je sa vjetrom svirala posebnu harmoniju koju mi ne možemo razumjeti. Bila je to jedna od rijetkih toplih , ljetnih noći u gradu. Pogled joj je bio usmjeren prema nebu. Željela je prebrojati sve zvijezde koje su se odlično uklopile u tamno plavo nebo. Bilo je to nemoguće , ali ona je to željela. Oduvijek je bila takva , tvrdoglava. Gubila je mnoge igre , bila slomljena , a pokušala biti jakom. Svaki dan je propadala uz čekanje na pravu ljubav koja nikako nije stizala. Možda je upravo sada njena jedina karta za spas propala. 

Big Ben je čvrsto stajao na svome mjestu već sto pedeset šest godina. Za par trenutaka kazaljke će se poklopiti. Ponoć će se oglasiti Londonom. Ljudi će polako početi odlaziti kućama ili u hotele. Grad će ostati pust. Svi će ga napustiti osim nje. Uh , mogla je stajati satima na tome balkonu i maštati o svojoj budućnosti i svim mogućnostima koje joj može pružati ovo mjesto. Sreću , prijateljstvo i ono najvažnije ljubav. Znala je da se negdje mora kriti njen princ na bijelom konju.

„Mogu li i ja dobiti jednu čašu vina?" , na vratima pojavi se plavokosa djevojka. Aria pogleda u staklenu čašu koja je na pola bila puna crnim vinom. Nasmije se svojoj prijateljici koja se upravo tada vratila sa napornog posjeta roditeljima.

„Pretpostavljam da ti treba malo više od jedne čaše." , našali se na račun svoje prijateljice i cimerice. Godine su ih vezale. Još od srednje škole ove dvije djevojke bile su nerazdvojne. Uzme čašu sa malenog stolića i natoči punu čašu vina. Pruži prijateljici što ona sa velikim smiješkom i željom prihvati. „Izvoli."

„Hvala. Kako si? Nismo se vidjele dva dana." , upita sa znatiželjom u očima te popije par gutljaja vina. Hrabra novinarka ne želi propustiti ni jedan trenutak u životu svoje prijateljice. Uvijek je dobro imati nekog pored sebe koji želi čuti kako se proveo dan ili kako se trenutno osjećaš.

„Ja sam savršeno uredu. Znaš kako to ide kod mene , posao , kuća i tako u niz. Bolje da ja tebe pitam kako si se provela. Kako su tvoji roditelji reagirali na nenajavljeni posjet?" , ispusti glasan uzdah i pogleda Moniku koja u glavi slaže umnu mapu izljeva bijesa svojih roditelja.

„Uglavnom nisu obraćali pažnju na mene već su se cijelo vrijeme svađali , ali ja sam za to vrijeme imala vremena za šetnje po gradu i pozdravljanja starih prijatelja. „ , tužnog tona kaže kada se prisjeti da njeni roditelji uopće nisu imali vremena za nju. To je bila Monikina slaba točka , roditelji koji ne pružaju previše pažnje svome djetetu. „Gdje je Diana? Nisam ju vidjela kada sam došla."

„Ona ti je već odavno u krpama. Imala je naporan dan , pisala je dva testa. Cijele noći je provodila za knjigom. Da si ju samo vidjela , izgledala je poput Čudovišta iz ormara." , objasni i popravi pramen svoje kose. Prisjećala se svoje druge cimerice u jako neurednom stanju.

„Žao mi je što sam to propustila , ali imati će ona još ispita. Kako je Jane i njen dragi? Sigurno im cvjetaju ruže u vezi." , sarkastično kaže zadnju rečenicu. Monika nikada nije htjela priznati , ali osjećala je malenu ljubomoru prema Jane jer je imala nekog uz sebe , a ona ne.

„Zapravo si u krivu. Posvađali su se i mislim da je bilo poprilično gadno jer nam je doletjela u stan plačući. Posvađali su se oko nekih gostiju za vjenčanje. Ona ne želi na vjenčanju njegovu bivšu djevojku , a on želi. Komplicirano je." , Aria je uvijek bila na strani svoje prijateljice kao i u toj situaciji. Kao ljubavna savjetnica ne misli da je pametno imati na vjenčanju bivšeg ili bivšu. Previše je to uspomena , poljubaca i zagrljaja koji se ne mogu zaboraviti.

„Tko se normalan udaje u dvadesetima? Potratiti će najbolje godine ribajući njegovu odjeću i obuću." , prigovori. Nikada nije imala dlake na jeziku. Njeno mišljenje uvijek je izašlo na vidjelo , nije ju bilo briga je li situacija bila dobra ili loša.

„Ako ga doista voli nema što čekati." , Aria zauzme stranu svoje prijateljice Jane. Prava ljubav ne smije čekati , ako ju imaš , uhvati ju i nikada ne ispusti. To je bio njen moto. Ako čekaš možeš izgubiti osobu koju voliš , a to ne smiješ dopustiti. Pokaži svoje karte prije nego li bude kasno.

„Vajda imaš pravo." , udahne i popije svo vino u par gutljaja. Odloži čašu na stol i obrati se prijateljici : „Izgleda da mi je ova čaša ipak bila dovoljna. Idem u krpe. Laku noć." , poljubi ju u obraz. Ponovo ostavi Ariu samu sa gradom. Ponovo.

Dok je Aria pokušavala razgovarati sa prekrasnim Londonom na drugoj stari grada nalazio se on. Njen budući klijent i ljubav. Bio je zarobljen u okovima plavih plahta koje su se plele između njegova tijela ispunjenog tetovažama. Zamišljao je kako pored njega leži ljubav njegova života , slatka Melani kako ju je on zvao. Jedina djevojka na ovome svijetu koja ga ne primjećuje. To ga je žderalo iznutra. Djevojka koju želi ne mari za njega. Mislio je da će u danjoj budućnosti sigurno biti zajedno. Nakon toliko vremena ipak nije gubio nadu. Vjerovao je u njih dvoje , ali njih dvoje nikada nisu postojali. Bili su tu samo Harry i Melani.

Naglo ustade sa kreveta i približi se stolci koja je pridržavala njegova balkonska vrata. Iz svoje kožne jakne izvadi bijeli komad papira. Na njoj je bilo zapisano par brojeva. Njegov prijatelj Liam danas mu je dao broj ljubavne savjetnice koja mu je pomogla osvojiti njegovu sadašnju djevojku Sophiu. Harry je mislio da je ludo tražiti nekoga ljubavni savjet , no priznao je sam sebi da bez njene pomoći neće nikada dobiti djevojku koju istinski želi. Gospođica Aria će mu pomoći osvojiti voljenu djevojku. Nije mogao dočekati jutro kako bi ugovorio svoj prvi sastanak.. Žena najbolje razumije ženu , u to je bio siguran.

Njegov osmijeh nije odlazi sa lica. Bio je sretan što će dobiti novu priliku za osvajanje. Nema stvari koje nije pokušao napraviti kako bi dobio njenu pažnju , ali ona ga svejedno nije primijetila. Sada istinski zna što je to neuzvraćena ljubav. Napokon zna taj osjećaj poniženosti i slomljenosti o kojima je čitao u knjigama.

A/N

Škola je gotova i kao što sam obećala nastavak je tu. Želim vas upoznati sa njih dvoje. Nadam se da shvaćate kako Harry nije poznat u ovoj priči. Samo sam uzela njegov život i uklopila ga u ovu priču. Ovo neće biti komedija već priča o neuzvraćenoj ljubavi. Moram priznati da se jako bojim vaših komentara. Prošla sam kroz tekst par puta i nisam zamijetila gramatičkih greška , a ako ih ima oprostite. Priča je pisana u trećem licu , nešto malo drugačije od mene. Vote & Komentar. 

Klara:)


Kako osvojiti djevojkuحيث تعيش القصص. اكتشف الآن