6. Welcome to New York

3.3K 218 7
                                    

Bilo je teško se oprostiti od Londona. Najljepšega grada na svijetu po njenom mišljenju. Sve ono što ju okružuje bilo je njegovih ruku djelo. Omotana u dekici , kroz avionski prozor , promatra svoj grad. Što se više udaljava , više ju srce boli. Da , možda je radila veliku dramu oko tog odlaska iz Londona. Ipak , neće je biti samo dva dana , ali činiti će se kao vječnost. Sve svoje voljene ostavlja u ovom kišnom gradu i odlazi u sunčan New York.

Upali svoj mali lap-top i odmah upali film. Putovanje joj neće biti toliko dosadno. Možda prolije koju suzu uz svoj najdraži film Krive su zvijezde. Valjda je ona jedina osoba na planeti koja nije pročitala tu jednostavno fantastičnu knjigu. Ljubav između dvoje mladih ljudi je nešto predivno. Neočekivana , a u drugu ruku prava ljubav nam može donijeti mnoge nevolje u život , ali kako i one dobre nezaboravne momente kojih ćemo se zauvijek prisjećati i uz topli čaj prepričavati unucima. E , pa baš takvoj ljubavi se ona nadala.

Kao malena djevojčica je previše sanjarila. Ponekada bi ispaštale njene ocijene zbog toga koje su se redale bez prestanka. Uvijek je čekala kraj godine kako bi ih ispravila , ali te iste ocijene bile su joj podsjetnik kako se lako izgubiti u vlastitoj mašti. Još kao tinejdžerica je voljela pročitati neku bajku. Svaka riječ je imala veliko značenje. Davala joj je nadu da ona prava ljubav ipak postoji. Negdje daleko , izgubljena u najvećoj tami neke šume. Još dan danas zna maštati o svojoj budućnosti. Malo dalje od Londona želi imati svoju kućicu , gdje će sa svojim mužem uživati u životu. U zimskim danima će čitati knjige pored kamina , a u ponekim ljetnim večerima će piti limunadu na trijemu. Imala je lijepu sliku svoje budućnosti. Nitko još nije siguran da li će se njeni snovi ostvariti pa nemojte biti ni vi.

Željela je ubrzati vrijeme , ali to joj nije uspijevalo. Na nju žalost , činilo se kao da sat ide još sporije nego prije.

Pjev ptica ga je naprosto izluđivao. Nisu mu dale mira još od šest ujutro. Našle su pravu žrtvu. Nesretnog Harry'ja. Muškarca koji ne gubi toliko često kontrolu , ali u nekoliko navrata mu je došlo da uzme jastuk i pogodi prozor. Možda bi se ptice prepale i otišle , ali ne nije to učinio. Susjedi bi ga smatrali luđakom. Za sada mu je dosta što posjećuje ljubavnog savjetnika , a sigurno mu još ne treba psihijatar. Čim se sjetio domaće zadaće što mu je zadala gospođica Aria osjetio je glavobolju. Ima milion stvari što voli kod svoje voljene Melani , ali nije znao što bi prvo napisao. Da to je bio jako dobar razlog za jednu tabletu protiv glavobolje.

Ustane iz kreveta i odmah otiđe do ormara. Izvadi svoju najdražu trenirku i brzo ju navuče na tijelo. Svoj produžen vikend će provesti kod kuće uz nekoliko filmova i proučavanjem slučajeva. Bila je to svakodnevnica. Posao i posao. Nije ni čudo što već godinama nije imao djevojku ako ne računamo Melani. Niti jedna žena ne želi muškarca kojem će na prvom mjestu biti posao i sreća klijenata. Osim jedne osobe koja mi je upravo pala na pamet.

Izađe iz svoje sobe i završi u kuhnji. Upali svoje kuhalo te zagrije vodu. Na brzinu složi kavu koja mu je prijeko potrebna za početak dana. Ako ne popije svoju jutarnju dozu tijekom dana dobije snažnu glavobolju koja mu upropasti cijeli dan. Uzme jučerašnje novine i položi ih na stakleni stol. U trenutku kada se htio sjesti na svoje mjesto začuje se zvono na njegovim vratima. Jako ljut što ga netko prekida u njegovoj jutarnjoj rutini odlazi lijeno otvoriti ulazna vrata. Razmišljao je tko može biti tako rano na njegovim vratima. Nitko poseban u to je bio siguran. Prvo što napravi je otključa i velikom brzinom otvori vrata.

„Nadam se da ne smetam." , smeđokosi dečko prozbori. Njega je najmanje očekivao. U ovo vrijeme je trebao biti na poslu ili kod kuće gledati svoju jutarnju emisiju koju već godinama prati. Što se može , kada postaneš fan nečeg nećeš se lako izvući. Podočnjaci od neispavanosti i usne poravnane u savršenu ravnu liniju krasile su njegovo lice. Nešto mu se dogodilo , a to 'nešto' nikako nije dobro.

Kako osvojiti djevojkuWhere stories live. Discover now