Promatrala je svoj odraz u ogledalu. Današnja kombinacija odjeće ju je činila profesionalnom. Osobno nikada ne bih rekla da Aria ima tek dvadeset jednu godinu. Sa vremenom počinje izgledati starije nego li što stvarno jest. Ona je bila zadovoljna time. Nije da je voljela samu sebe nešto previše , ali nije se žalila na sitnice koje su je činile onim što je. Ponekada zna izgubiti samu sebe , zaboraviti tko je , što je bila ili tko će biti. Odmakne se par koraka i sa kreveta ugrabi svoju plavu torbu. Bilo je krajnje vrijeme da krene na posao. Izađe iz svoje sobe i dok je hodala niz hodnik čula je glasove. Diana je danas ostala kod kuće. Zapravo , danas ima slobodan dan pa se odlučila opustiti uz svoju najdražu tursku sapunicu. Aria je voljela zvuk koji je dolazio od udaranja njenih potpetica u pod. Osjećala se moćnom kao da je kraljica svijeta.
„Ideš na posao?" , djevojka u pidžami sa daljinskim upravljačem napokon obrati pažnju na svoju prijateljici. Imala je velike podočnjake. Cijelu noć nije ni oka sklopila. Danas je njoj Aria trebala održati lekciju o nespavanju , ali je jednostavno odustala. Diana je u zadnje vrijeme puno toga preživjela. U komi je od kada ju je dečko ostavio.
„Da. Ti planiraš cijeli dan provesti u pidžami?" , nabaci smiješak na lice i popravi svoj sivi sako koji se odmah priljubio uz njeno tijelo. Pregledava po svojoj torbi ako je sve uzela. Ne bi se željela ponovo vraćati kući po mobitel ili novčanik.
„Kao što vidiš nemam pametnijeg posla. Cijeli dan ću se dosađivati u ovom dosadnom stanu." , Diana glumi ucviljenu , nezaposlenu djevojku. Željela je nešto od svoje prijateljice , ali još ne želi pokazati svoje karte. Aria je popustljiva i lako ju je na nešto nagovoriti. To je uvijek iskorištavala.
„Dobro , što želiš?" , upita ju Aria izravno. Nema okolišanja. Moglo se na kilometar nanjušiti kako glumi. Diana nije bila tako dobra kao Harry. Njoj majka nije plaćala satove glume.
„Mogu li sa tobom na posao? Ovdje ću umrijeti od dosade. Molim te." , ustane sa kauča i približi se prijateljici. Sklopi ruke i doslovno ju moli. Aria ispusti glasan smijeh na što ju Diana strogo pogleda. Izgleda kao draga i ljupka djevojka , ali nemojte joj se zamjeriti. Od njenog pogleda vam se sledi krv u žilama. Makne osmijeh sa lica i odmah se uozbilji.
„Možeš , ali pod par uvjeta. Biti ćeš pod strogim nadzorom gospođe McGee , nećeš prigovarati i da ti ne padne napamet komentirati moje klijente. Jasno?" , nabrojala bi ona još , ali se trenutno nije mogla sjetiti svega što je Diana sposobna napraviti. Izvana izgleda poput anđela , a u srcu divljakuša.
„Na zapovijed kapetane! Samo mi daj petnaest minuta da se spremim." , stane u pozu vojnika i izdere se iz petnih žila. Skoro je probila bubnjiće ljubavnoj savjetnici. Brzo odjuri u svoju sobu , skoro je pala i razbila nos. Aria je već htjela odjuriti po prvu pomoć.
„Imaš deset minuta!" , uzvikne dok gospođica još nije uletjela u svoje odaje. Čula je kako nešto mumlja , ali nije obraćala pažnju. Pogleda na svoj ručni sat i shvati da će zakasniti. Odlučila je nazvati gospođu McGee i javiti joj da se ne brine. Tek za dva sada ima prvog klijenta. Neće ništa novo propustiti. Iz svoje torbe izvadi mobitel , broj njene ordinacije već je bio ne brzom biranju. Pritisne gumb i već se čula zvonjava.
„Ordinacija ljubavne savjetnice Arie Hastings. Kako vam mogu pomoć?" ,već je prepoznala glas svoje desne ruke. Prije nego li progovori iz Dianine sobe se čuje glasna buka. Nadala se da se nije ubila. Možda joj je ipak trebala dati koju minutu više za spremanje.
„Aria je. Ovaj , željela sam samo javiti da ću malo kasniti. Diana dolazi sa mnom." , prođe rukom kroz kosu i sluša glasan uzdah od gospođe McGee. Izgleda da njoj baš i nije drago što će Aria povesti svoju prijateljicu na posao.
„Ne želim biti okrutna , ali sjećaš li se što je bilo kada si ju zadnji puta dovela?" , uh te trenutke je bilo nemoguće zaboraviti. Smeđokosa djevojka se bojala ovoga pitanja. U glavi su se vrtjele scene od prije šest mjeseci koje već dugo želi zaboraviti.
YOU ARE READING
Kako osvojiti djevojku
FanfictionPokušala mu je pomoći da osvoji voljenu djevojku, ali nije uspjela iz samo jednog razloga. Ludo se zaljubila u njega. On prikazuje sve ono što ona želi imati, ali nikako ne može dobiti. Nesvjestan toga kako joj je slomio srce bori se sa saznanjima d...