Bila je to najbolja dobrodošlica što ste mogli zaželjeti. Izgleda da je danas Valeri ustala na krivu nogu i morala je pronaći žrtvu da otrese sav svoj stres , a u ovome slučaju je to bio Kyle. Tinejdžer sa tisuću problema i još ga njegova majka muči. Nije mu bilo lako. Zbog ovakvih situacija se Aria osamostalila i stvorila svoj vlastiti život. Nije željela biti nečija lutka i svakodnevno slušati obiteljske svađe i nesuglasice. Odgovaralo joj je da živi na drugom kontinentu. Ovako su barem na neki način držali mir i skladnost koja će uskoro biti narušena.
Večera je organizirana zbog dolaska najstarije kćeri. Prisustvovati će samo najbliži obiteljski prijatelji i posebno predstavimo gospodina koji će večeras imati priliku zavesti ljubavnu savjetnicu. Vrlo je velika vjerojatnost da će na raskošnoj večeri letjeti tanjuri iznad stola , a njima neće upravljati svemirci.
Sladak smeđokos dečko stupi u predvorje sa velikom ljutnjom na licu. Gospođa Valeri je odradila svoje , a sada Aria mora srediti stvar. Ona će biti odgovorna ako za stolom neće letjeti tanjuri , osim ako ona ne pogodi gospodina šarmantnog. Kyle uopće nije obratio pažnju na svoju stariju sestru dok se ona nije lagano nakašljala. Ljutnja nestane , a osmijeh osvane na licu.
„Molim te spasi me." , tiho šapne sestri na uho dok su zagrljeni stajali nasred ogromnog hodnika. Pored njega se osjećala kao dijete. Nije znala zašto. Nekako je ta energija djetinjstva kružila oko njih. Svi događaji u im se međusobno vrtjeli po glavi i isprepletali. Polovice su napokon postale jedno. Brat ili sestra su najveće blago. Nauči ih čuvati i imati ćeš sve. Prva misija je otkrivena , a nazvati ćemo ju : 'Nauči bježati pred zlom kraljicom'.
„Bez brige hoću." , govori kroz prigušen smiješak. Nije da se je rugala , ali je. Bilo joj je vrlo drago što nije na mjestu svog brata. Ova priča zvuči poput loše kopije Snjeguljice i sedam patuljaka. Već su se na kilometre mogli čuti udarci visokih potpetica u pod. Kraljica stiže , a tko se uspije sakriti spasio se. Nemojte krivo shvatiti. Nije Valeri bila toliko loša koliko njen karakter. Žena bez dlake na jeziku zna povrijediti ljude , a da to i ne vidi. Ipak pored titule kraljice krasila ju je i titula majke.
„Nećeš mi tako lako pobjeći..." , naglo se zaustavi u rečenici kada ugleda svoju kćer. Očekivala ju je tek za sat vremena. Avion je ranije sletio jer nije bilo problema u letu. Mislila je da ima vremena otresti se na sina i kasnije uživati sa kćeri. Malo se prevarila jer gospođica Aria stoji ispred nje sa bratom pod rukom. „Dušo , stigla si?" , izgubi strpljenje za svađu sa sinom i baci se kćeri u zagrljaj.
„Da prije par minuta. Izgleda da sam vas prekinula u nečemu važnom." , ovo je bio neki način da pokuša saznati što se dogodilo i zašto je zavladala ovakva buka inače nemirnoj kući. Valeri se odvoji od kćeri i uputi Kyle'u strogi pogled. Ubijala ga je svojim ni malo ugodnim pogledom. „Hoće li mi netko reći o čemu se radilo?"
„Tvoj dragi brat želi dovesti svoju novu djevojku na našu obiteljsku večeru , a ja mu to ne mogu dozvoliti. Neprimjereno je da netko poput njega izlazi sa običnom djevojkom poput Rite." , dakle radilo se o djevojci , naravno. Mogli smo i pretpostavljati. Nitko ispod njihova ranga se uopće nije smio družiti sa članovima obitelji , a kamo li da se ljubakaju u školskoj kantini. Bilo je to pravilo kuće , ali po starom nitko ga nije poštovao osim glavne žene u kući. Na njen odgovor Aria se prisjeti jednog svog dečka iz tinejdžerskih dana. Sa njime je bila samo u inat svojoj mami. Ona zasigurno za zeta nije željela običnog dečka iz kvarta koji je stalno u rukama držao gitaru jer navodno takva vrsta muškaraca ne može uzdržavati obitelj.
„Dovedi je. Želim upoznati djevojku koja je otela srce mom slatkom bratu." , nikada nije shvaćala majčine predrasude. Bila je takva samo zašto je odrasla u bogatoj obitelji i njena majka , Arijina baka , bila je ista. Kako kažu , jabuka ne pada daleko od stabla. Aria nije vidjela razlog zašto ne bi upoznala bratovu djevojku. Samo se nadala da njena majka neće napraviti neku scenu na večeri što joj ne bi bilo prvi put.
YOU ARE READING
Kako osvojiti djevojku
FanfictionPokušala mu je pomoći da osvoji voljenu djevojku, ali nije uspjela iz samo jednog razloga. Ludo se zaljubila u njega. On prikazuje sve ono što ona želi imati, ali nikako ne može dobiti. Nesvjestan toga kako joj je slomio srce bori se sa saznanjima d...