KARA BÜYÜ SAVAŞI

289 17 5
                                    

Küçük kız babasının evden çıkmasını fırsat bilip babasının çalışma odasına koşar. Her zamanki gibi etrafı karıştırmaya ve her şeyi incelemeye başlar. Çekmeceleri karıştırırken pek çok eşyanın altında kalmış, neredeyse gizlenmiş gibi duran bir kitap bulur. Kitabı çekmeceden alarak masaya koyar. Üstünde ki tozları elbisesinin koluyla siler. Heyecanla sandalyeye oturarak kitabı incelemeye başlar. Büyük, eski bir kitaptır ve üzerinde altın harflerle Hayalet Kasaba yazıyordur. Kitabın kapağını açar ve büyülenmişçesine sayfaları inceler. Okumaya başladığında kitap adeta büyüsünü kullanır ve kızı içine çeker ve hikaye başlar.

İnsanların ve büyücülerin bulunduğu bir diyarda ağırlıklı olarak insanların yönettiği krallıklarda yaşayan toplumlar vardı. Büyücülerin sayılarının az olmalarının nedeni hem büyü yapmak çok büyük yetenekler ve azim isterken hem de anneden ve babadan bu yeteneklerin gelmesi şarttı. Melez büyücülerin sayısı bir elin parmaklarını geçmezdi. Ama 9 krallığın bulunduğu bir diyarda bir krallık vardı ki diğerlerinden daha farklı olmasın. Eldoria Krallığı'nın kralı Rex büyü işlerinde epeyce ustalaşmış bir isimdi. Melez olmasına rağmen becerilerini üst düzeyde geliştirmişti. Çocukluk arkadaşı Evsebela ile birlikte çok güçlü büyüler peşinde koşardı. Evsebela'nın ailesi daha o çocukken Mazaka Krallığı'na yerleşmişler ve eğitim hayatına orada devam etmişti. Evsebela'da en az Rex kadar yetenekli birisiydi. Hayatları boyunca sık sık bir araya gelirler ve fikir alışverişi yaparlardı. Ama Evsebela'nın tahmin edemeyeceği bir şey vardı. Rex, Evsebela'ya Kara Büyü'nün nasıl yapılacağı hakkında fikirlere sahip olduğunu ve sona çok yaklaştığını anlattı. Evsebela bu yasaklı büyünün yapılmaması gerektiğini sonucunun çok ağır bedellerinin olacağını söylemişti. Rex o kadar hırs yapmıştı ki artık güç için her yol mübahtır kafasındaydı. Evsebela'nın uyarılarını dikkate almayan Rex, Kara Büyü hayaliyle bütün diyarın yönetimini ele geçirmek istiyordu.

Bir zamandan sonra Rex artık güçlerini ve düşüncelerini gizlemiyor açık açık anlatıyordu etrafındaki kişilere. Diğer krallıklardan gelen uyarıları dikkate almayan Rex, üstelik teslim olmamaları ve vergiye bağlanmamaları halinde krallıklarını yok edeceği tehdidi ile geziniyordu. Mazaka Kralı Mechus diğer tüm krallıkların lordlarını kendi sarayına davet etti.

Mazaka Kralı - Mechus
TYR Kralı - Tyrius
Kuzey Krallığı Kralı - Alaz
Gehenna Kralı - II. Gehenna
Güney Krallığı Kralı - Kovak
Avaloria Kralı - Tyradan
 Ülgenia Kralı - I. Ülgen
Eldergard Kralı - Lei

Bu 8 krallığın kralları Eldoria Kralı Rex'i durdurmak için Mazaka'da bir araya geldiler ve toplantı yaptılar. Son çarenin birleşip Rex'ten önce davranıp savaşı başlatmak fikrinde hepsi bir oldu. Toplantıdan sonra Mechus, Evsebela'nın yanına gidip ondan Kara Büyü'yü yenebilecek bir büyülü eşya yapmasını istedi. Evsebela başta yapamayacağını söylesede başka çareleri yoktu, denemek zorundaydılar. Evsebela kendisinden epeyce küçük kız kardeşinden yardım alarak işe koyuldu. Evsebela'nın kardeşi Helios, biraz sıkıntılı bir tipti. Herkesten farklı düşünür kimse ile konuşmayı sevmezdi. Etrafındakilerin ölüm zamanını bildiğini söylerdi ve bu yüzden tek takılmayı tercih ediyordu. Savaşa yakın bir zamanda Evsebela ve Helios adını Güneş Taşı dedikleri bir büyülü eşya yapmışlardı. Helios ablasından gizli taşa son bir büyü yaptı ve hiç kimseye bundan bahsetmedi.

8 krallık Rex'e savaş ilan ettiler ve savaş vakti geldi çattı. Rex ordusunu Kara Büyü'sü ile besliyordu. Sayıları her ne kadar az olsa da çok güçlü bir orduydu. Herkes savaşın bir tek Rex'in ölümü ile biteceğini biliyordu. Diyarın bütün orduları toplandı ve savaş için dakikalar tutuluyordu. Aralarında bir tek Mechus yoktu. Kral Ülgen öne çıktı ve artık bekleyecek vaktin kalmadığını belirterek komutanlara gerekli hazırlıkların bitirilmesini söyledi. 7 kral çadırlarında çıktılar ve etraflarına bakındılar.

Tyrius - Bu savaşı kazanabileceğimizi pek sanmıyorum, sayımız ne kadar fazla olsa da büyücülerin büyük bir çoğunluğunu kendi tarafına çekmiş ve kara büyü ile ordusunu kalesiyle birlikte daha da güçlendirmiş.
 
Ülgen - Bu savaşı kaybedersek bütün diyar kaosa sürüklenir. Rex, Kara Büyü'ye sahip olduktan sonra zaten işler iyice kötü bir hal almaya başladı.
 
Lei - Mechus'tan haber yok mu?
 
Ülgen - Hala ortalarda yok. Bu adam böyle bir savaşın içerisinde daha önemli ne var da onunla uğraşıyor anlamış değilim.
 
Tyradan - Ona ve bilgisine ihtiyacımız var. Onsuz savaşa başlayamayız.
 
Ülgen - Onu bekleyecek vaktimiz yok. Her geçen dakika aleyhimize işliyor. Rex'in daha da güçlenmesini izleyemeyiz. 

Ülgen'in komutanı yanına gelir ve her şeyin hazır olduğunu söyler. Ülgen artık savaş emrini verir. 8 krallığın orduları taaruza geçtiler. Ordular kalenin ardına geçmekte zorlanırken birden kalede bir patlama meydana geldi. Evsebela askerlerin arasında büyülü güçlerini kullanarak orduya girmeleri için bir geçit yapmıştı. Bu hareketten sonra bütün ordu o tarafa yöneldi. Rex'in askerleri geçiti kapatmak için canla başla uğraşırken Evsebela onların bütün savunmalarını yerle bir ediyordu. Bunu gören Rex için artık savaş alanına inme vakti gelmişti. Rex'in savaş alanına indiğini gören krallar kılıçlarını kuşanıp Evsebela'yı korumak için yola koyuldular. Rex, çocukluk arkadaşı ile savaşmaya hiç hazır değildi ama hırsları için bunu yapmayı göze almıştı. Bu savaştan sonra ikisinden biri ölecekti. Rex'in kaybetmeye tahammülü yoktu. Diyarı ele geçirmeye bu kadar yakın olmuşken hiç..

Rex savaş alanına indiğinde Evsebala'nın önünde 7 ayrı kral görmüştü.
 
Rex - Beni yenmek için bir olmuşsunuz ama aranızdan biri eksik sanırım. Aaaa evet Mechus eksik. Ne oldu kaçtı mı?
 
Ülgen - Cenazeni kaçırmamayı düşüyor kendisi.
 
Rex - Sizin cenaze töreniniz olmayacak. Sizin bir cesediniz olmayacak.
 
Kovak - Rex vazgeç bu sevdadan. Burada bırak ve seni affedelim.
 
Rex - Küçük adamdan büyük sözler. Buraya karşıma yalvarmaya mı geldiniz savaşmaya mı?
 
Ülgen - Seni uyarmayı denedik ama nafile. Sen ölümü çoktan hak ettin.
 
Ülgen saldırıya geçer ve arkasından diğer krallar kılıçlarını çekerler. Rex'te aynı şekilde karşılık verir ve kılıcına davranır. 6 kral ile aynı anda dövüşe başlar.
 
Gehenna - Seni buraya gömeceğiz adi adam seni. (Kılıcını yukarıdan savurarak)
 
Rex - (Gehenna'nın saldırısını püskürtür ve) Keşke elinde dilin kadar yetenekli olsaydı.
 
Lei arkadan saldırmaya çalışır ama Rex fark eder. Hızlı bir hamle ile karşılık verir. Lei'nin kılıcı yere savrulur.
 
Rex - Kılıç tutmayı beceremeyen adamlar bana karşı bir olmuş yenebileceklerini sanıyorlar. Şaka gibisiniz.
 
Ülgen - Lei'yi savunur ve ''Çok konuşuyorsun Rex, hünerlerin bundan mı ibaret?
 
Tyradon ve Tyrius aynı anda saldırırken Rex, Kara Büyü'yü kullanarak onları sert bir şekilde savurur, Ülgen'e döner ve ''Sence bütün hünerlerim bundan mı ibaret?'' diye alaycı bir tavırla sorar.

HAYALET KASABAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin