VEDA

37 5 0
                                    

Gehenna Krallığı'nın bahçeleri, sabahın erken saatlerinde bile hareketliydi. Ciyes, Kalean ile birlikte, şatoya ait geniş ve yeşil bahçelerde yavaşça yürüyordu. Güneş yeni yükseliyor, ışınları ağaçların arasından süzülerek, etrafa altın bir parıltı saçıyordu. İkili, eski günleri yad ediyor, geleceğe dair planlar yapıyor ve Kara Büyücü'nün tehdidi hakkında konuşuyordu.

Ciyes, "Kalean, seninle burada olmak, geçmişin güzel anılarını hatırlatıyor. Ama şimdi, daha büyük bir mücadele bizi bekliyor," dedi, gözleri ufka dalarken. 

Kalean, elindeki kılıcını sımsıkı tutarak, "Ciyes, seninle savaşmak, Gehenna Krallığı için savaşmak, benim için onur verici. Kara Büyücü'nün tehdidine karşı birlikte duracağız," diye yanıtladı.

O sırada, Komutan QDR'ın adımlarının sesi duyuldu. Ciyes ve Kalean, dönüp yaklaşan QDR'ı gördüler. QDR, ciddi bir ifadeyle, "Leona, Astro'yu huzuruna çıkmamız için ikna etti. Lira da orada olacak. Gehenna'nın geleceği için önemli bir toplantımız var," dedi.

Ciyes, Kalean'a dönerek, "Kalean, seninle olan bu sohbeti kısa kesmem gerekecek. Astro'nun huzuruna çıkma vaktim geldi," dedi ve komutan QDR'ın yanına yürüdü.

Kalean, "Anlıyorum, Ciyes. Seninle gurur duyuyorum. Gehenna için yapacağın her şeyde senin yanındayım," dedi ve Ciyes'e başarılar diledi.

Ciyes, QDR ile birlikte şatonun içine doğru ilerlerken, aklında birçok soru vardı. Astro ile yapacakları görüşme, krallığın kaderini belirleyebilirdi. Leona, Lira ve komutan QDR ile birlikte, Kara Büyücü'nün tehdidine karşı bir plan yapmaları gerekiyordu.

Şatonun iç koridorları, sabahın sessizliğiyle doluydu. Ciyes ve komutan QDR, taht odasına doğru yürürken, her adımda, tarihin ağırlığını hissediyorlardı. 

Astro'nun odasına girmeden önce, Ciyes, komutan QDR, Leona ve Lira ile kısa bir toplantı yaptı. Her biri, Astro ile yapacakları görüşmenin önemini ve krallığın geleceği için atılacak adımların ciddiyetini biliyordu. Ciyes, "Astro'yu ikna etmeliyiz. Güneş Taşı'nı bulmak ve Kara Büyücü'ye karşı birleşik bir cephe oluşturmak zorundayız," dedi.

Leona, "Astro'nun desteğini alabilirsek, diğer krallıkları da harekete geçirebiliriz. Bu, sadece Gehenna için değil, tüm diyarlar için bir zafer olacak," dedi.

Lira, "Diplomatik ilişkilerimizi kullanarak, müttefiklerimizi bu mücadeleye katmamız gerekiyor. Her bir krallığın desteği, bu savaşta kritik öneme sahip," dedi.

Gehenna Krallığı'nın taht odasının ağır kapıları ardında, Leona ve Lira, Komutan Astro'nun huzuruna çıktılar. Astro, tahtın yanında dikilmiş, elindeki belgeleri karıştırıyordu. Ciyes derin bir nefes aldı ve kapıyı açtı. Yanında komutan QDR vardı. İçeride, Leona ve Lira onları bekliyordu. Oda, geleceği belirleyecek kararların alınacağı bir atmosferle doluydu. 

Leona, Ciyes'i gördüğünde, "Ciyes, burada olman iyi oldu. Gehenna'nın geleceği için yapmamız gereken çok şey var," dedi.

Lira, elindeki belgeleri masaya koyarak, "Evet, zaman daralıyor. Kara Büyücü'nün tehdidi her geçen gün büyüyor. Birlik olmalı ve hızlı hareket etmeliyiz," dedi.

Astro, Kaşlarını çatarak, "Bu kadar acele ne var?" diye sordu.

Ciyes, elindeki eski haritayı sıkıca tutarak ileri adım attı. "Astro, Gehenna'nın geleceği tehlikede. Kara Büyücü'nün yükselişi, tüm krallıkları tehdit ediyor. Seninle konuşmamız şart."

Astro, alaycı bir gülümsemeyle, "Kara Büyücü mü? O eski masallar mı hala aklınızı karıştırıyor?" dedi. Ancak Ciyes'in ciddiyeti karşısında, sözlerini yarıda kesti. 

HAYALET KASABAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin