KUZEY KRALLIĞI

86 8 2
                                    

Kuzey Krallığı'nın en büyük iki komutanından biri olan Altair, birazdan toplanacak konsey için nefes nefese saraydan içeri girdi. Saçı başı dağınık olan Altair, hızlı adımlarla koridorlardan ilerlerken bir yandan da saçını ve sakalını düzeltmeye çalışıyordu. Cebinden çıkardığı tarak ile yol üstü saçı ile sakalını hemen taradı, aynı zamanda botunun arasına sıkışan pantolonun paçasını elleriyle çıkarmaya çalışırken tek ayak üstünde ilerlemeye çalışıyordu. Küçük boylu olduğundan, bir asker onu fark etmedi ve çarpıştılar. Altair'in sinirli bakışlarını gören asker acele ile hemen komutanını ayağa kaldırdı ve özür diledi. Altair'in azarlayacak vakti olmadığından hemen kalkıp yoluna devam etti. Konseyin toplanacağı odanın kapısına geldiğinde kapının başında dikili olan X'i gördü. X, Kral Aras'ın Altair ile birlikte en iyi iki komutanından biriydi. X, Kral Aras'ın aynı zamanda çocukluk arkadaşı olup askeri düzeyde çok büyük başarılara sahip bir komutan. Savaşlarda aldığı yaralar yüzünden ve kimliğinin kimse tarafından bilinmesini istemediğinden yüzünde gri ve siyah oldukça göz alıcı motiflere sahip maske kullanıyordur. Onun kim olduğunu bir tek Kral Aras biliyordur. Bu yüzden bazı gizli kalması gereken işleri hep X'e, yaptırır. X, Altair'i iyice süzer ve, ''Yine hangi kadının koynunda uyuya kaldın, leş gibi de alkol kokuyorsun en azından parfüm sıksaydın.'' der. Altair hazırlıklıdır ve cebinden hemen kırmızı küçük bir şişede bulunan parfümü sıkmaya başladı. ''Kral Aras geldi mi?'' diye sordu. X, ''Yok daha gelmedi ama birazdan gelir.'' diyerek Altair'in yakasını iki eli ile hızlıca düzeltti. Koridorun sonundan Kral Aras'ın geldiğini gördüler ve hemen kapının karşısına geçip ellerini önden bağlayıp başlarını eğerek beklemeye başladılar. Kral Aras, orta boylu, iri yapılı, biraz yaşlanmış ama gücünden ve heybetinden hiçbir şey kaybetmemiş bir kral olarak Kuzey Krallığı'nı 22 senedir yönetmektedir. İlk başlarda krallığa zenginlik getirdiysede sonralardan bu başarılarından uzak bir yönetim gösterip krallığı çökme noktasına getirmiştir. Şimdilerde ise iç savaş çıkma tehlikesi ile baş başa kalan krallık için yeni reformlar yapma konusunda fikir almak için devletin en önde gelen insanları toplamış ve konsey aracılığı ile toplantı yapma kararı almıştır.

Kral Aras, Altair ve X'e doğru yürüyordur. Yanlarına yaklaştığında sorar, ''Konsey için herkes hazır mı ?''. X, ''Hazır kralım herkes sizi bekliyor.'' Kral Aras ve komutanları için girerler. İçerde olanlar Kral Aras'ın geldiğini görünce ayağa kalkarlar. Kral Aras hepsine oturma emri verir. Kral Aras kendi baş köşesine geçerken komutanları X ve Altair'de yerlerini alırlar. Kral ülkenin durumunu anlatan bir konuşma yapar ve herkesten bu bataklıktan kurtulmak için fikir alır. Sırasıyla herkes konuşur. Konuşmanın sonunda üretimlerin artacağına ve vergilerin çoğaltılacağına kanaat getirilir. Komutanlardan QDR, Kral Aras'a bir sorun olduğunu iletir. Kral Aras, ''Nedir o sorun?'' diye sorar. Komutan QDR, ''Son zamanlarda gerçekleşen olağandışı olaylardan hepinizin haberi olmuştur.'' derken X araya girer, ''Evet son zamanlarda Kara büyünün yeniden yükseldiğine dair kehanetler gerçekleşiyor ve bizim krallığın yakınlarında da yaratık askerler gördüğünü söyleyenler mevcut.'' QDR, ''Evet bizim krallıkta ve tüm diyarda mevcut olduğu gibi bu durum Eldoria Krallığı'nda çok sık görülen bir durum ve yaratıkların savaş hazırlığı yaptığı bildiriliyor. Galiba Rex'in ordusu yeniden toplanıyor olabilir.'' Altair, ''Bunlar büyücülerin üstümüzde baskı oluşturmak için uydurduğu palavralardan birkaçı sadece. Bunlara inanmamak lazım.'' dedi. Kral Aras, Altair'e dönerek, ''Sizin işiniz doğru olup olmadığını sorgulamaktan ziyade doğru olup olmadıpını gidip sahada öğrenmeniz. QDR, seni bu işle görevlendiriyorum. Eldoria Krallığı'na bir elçi gönder ve ne olup bittiğini birinci gözden görüp bize rapor versin. dedi. ''Emredersiniz kralım.'' diyerek hızlıca kapıdan çıktı QDR. Kral Aras, ''Başka konu yoksa dağılabilirsiniz.'' dedikten sonra herkes bir bir çıkarken kral, Altair'e seslendi. ''Altair. Hem mevcut üretimi arttırıp hemde vergiyi arttırmak halkın üzerinde bir baskı oluşturacaktır. Sen halkın nabzını iyi tut. Eğer baş kaldıracak kimseler olursa ki, olacak. Onları susturmak senin işin. Yeniden eski günlere dönmemiz için sıkı yönetim gerekiyor. Muhafızların yetkilerini arttır. bir süre böyle olmak zorunda.'' der. Komutan Altair, ''Siz nasıl emrederseniz efendim.'' diyerek odadan çıkar. Dışarıda komutan QDR, bir belge hazırladıve bir elçinin eline tutuşturdu. Elçiye, Eldoria Krallığı'nda neler olup bittiğini öğrenmesi için ikazlarda bulunup acele ile gitmesi gerektiğini söyledi. QDR, orduya sonradan katılmış genç bir askerdi. Yaptıkları ile takdir edilip kısa sürede başarı basamaklarını tırmandı ve Kral Aras'ın en gözde komutanlarından biri oldu. Analitik zekası ve insanlarla olan iyi ilişkileri onu çevresinde çok tanınır ve çok sevilen bir komutan yaptı. QDR, arkasını döndüğünde Altair ile göz göze geldi. Kendisi komutan Altair'den pek hazmetmezdi ama ondan üst mertebede olduğu için kafasını sallayarak selamladı ve orayı terk etti.

HAYALET KASABAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin