9. Bölüm

2.9K 77 16
                                    

Elim ayağım titriyordu.

"A-Amir. Annem gördü." Dedim sesim titreyerek.

"Alin!" diye bağırdı annem. Hızlıca evden çıkıp arabanın yanına geldi. "İn şu arabadan!" diye bağırdı. Ben arabadan inerken Amir'de benle inmişti. "Çabuk eve gir!"

"Anne sakin olur musun?"

"Hayır Alin! Sana ben ne dedim? Görüşmeyeceksin demedim mi? Sen burada öpüşüyor musun bide onunla?" diye bağırdı. Gözlerinden ateş fışkırıyordu ve resmen titriyordu.

Amir "Belgin Hanım, lütfen sakin olur musunuz?"

"Sen sus!" diye bağırdı Amir'e doğru. "Sen ne hakla konuşuyorsun? Hangi sıfatla?" Annem beni kolumdan tutarak "Hadi Alin eve giriyorsun!" Dedi.

Amir de beni diğer kolumdan tutarak "Belgin Hanım kızınıza düzgün davranın." Diye çıkıştı.

"Kızıma nasıl davranacağıma sen mi karar veriyorsun?!" Annem Amir'in her bir lafına daha çok sinirleniyordu.

"Amir, lütfen git." Dedim. Eğer gitmezse olay çok farklı bir yere gidecekti.

Amir beni dinlemiyordu. Bir kolumdan o bir kolumdan annem çekiştiriyordu.

"Hayır sevgilim, iyi olduğunu görmeden bir yere gitmiyorum."

Annem deliye dönmüştü. "Ya sen.." durdu. "Ya sen kimsin? Sevgilim diyor bir de çıldıracağım. Sen Alin'in hiçbir şeyi olamazsın defol git buradan. Bir daha kızımın yanında seni görmeyeceğim!" diye bağırdı.

Annem bana döndü "Ben sana bu medeniyetsiz Arap'larla görüşmeyeceksin dedim !" Amir de gittikçe daha sinirleniyordu.

"Belgin hanım lütfen saygılı konuşun yoksa kötü olacak." Dedi. Annem Amir'e öyle bir hışımla döndü ve,

"Ben sana konuşmayacaksın demedim mi? Alin gerçekten Savaş'tan sonra baktığın tip bu mu? Bu adam mı gerçekten ? Kim bu kim?!"

Amir Savaş'ın ismini duyduktan sonra deliye döndü ve "Kocasıyım ben!" dedi.

Annem donup kalmıştı. Bana döndü "Alin ne diyor bu adam?" dedi.

"A-anne. Anlatacağım ne olur içeri girelim." Dedim.

Amir araya girerek "Bugün imam nikahıyla evlendik." Dedi.

Annem sinirden gülmeye başladı "Ne imam nikahı sen neyin nikahından bahsediyorsun?" dedi.

"Amir ne olur git, yalvarırım git." Dedim. Fark etmeden ağlamaya başlamıştım. Zar zor annemi içeri götürdüm.

Annem deli gibi bağırıyordu.

"Kızım sen aptal mısın?" dedi.

Anneme kendimi açıklamaya çalışıyordum ama beni asla dinlemiyordu. Zaten dinlese de beni asla anlamamıştı.

"Anne lütfen beni anlar mısın? Seviyorum onu." Dedi.

"Sev ! Sev de evlenmek ne geri zekalı? Dini nikah ne demek ? Hangi devirdeyiz ya? Arabistan da mıyız?"

Anneme sakinleştirmek için "Anne zaten bir önemi yok daha evlenmeyeceğim bu öylesine bir nikah." Dedim.

"Başka bir şey olamaz zaten! Bir daha asla onu görmeyeceksin!" dedi.

"Anne bunu yapamam."

"Yapacaksın! Ne kadar farklı olduğumuzu görmüyor musun? Bu senin tarzın değil! Kendine gel"

"Anne ben gayet kendimdeyim. 22 yaşındayım ben ne yaptığımı biliyorum! Yeter bıktım artık bu Arap nefretinden."

"Ben Arap'lardan değil onların kültürlerinden davranışlarından nefret ediyorum. Görmüyor musun imam nikahı ne demek? Madem seviyordun normal sevgili ol nikah ne demek?!"

MÂHÎHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin