**Eveeet sevgili okurlarım ! Yavaş yavaş Amir'in karanlık tarafına doğru giriş yapmış bulunmaktayız. Umarım yeni bölümü seversiniz. Beğeni ve yorumlarınızı eksik etmeyin <3**
İçeri Amir girdi.
"Ne oluyor lan burada?" diye bağırdı. "Bu halin ne ? Ne yaptın lan sen?"
Amir içeri girer girmez odamda ki her şeyi dağıtmaya başladı. Deliye dönmüştü. Hem bana bağırıp hem etrafı dağıtıyordu.
"Bu halin ne ! O Savaş piçiyle ne oldu aranda?"
"Amir , sakin ol!"
Amir hala önüne gelen her şeyi yıkıyordu.
"Ne yaptın lan o o*rospu çocuğuyla!"
"Sana ne! Senin bana bir şey demeye hakkın mı var? Dün gece Çisil' le ne yaptın sen?" diye bağırdım fotoğrafı hatırlayıp.
"Çisil?" Duraksadı. Alaycı bir gülüş attı. "Lan salak mısın! Ne Çisil'i am*na koyayım!"
"Fotoğrafınızı gördüm! Öpüşüyordun!"
"Aptal! Oyuna gelmişsin. Kız beni öptü direkt. İttim onu sonra gitti! Sırf sana inat olsun diye yaptı!"
Bir an ona inandım ama hemen kendime geldim. "Ne direkt arayıp söylemiyorsun! Dün gece seni aradım! Açmadın!"
"Sen de bir gece telefonu açmadım diye gittin eski sevgilinin koynuna mı girdin?"
Elimi tam kaldırıp tokat atacakken bileğimi tuttu ve "Sana bunu bir daha yapma demiştim."
Çok sinirliydi. Çok korkuyordum. O kadar kötü bir hale gelmiştik ki bu durumdan nasıl kurtulacaktık bilmiyordum. Sanırım ilişkimiz tamamen bitmişti.
Sinirle bileğimi bırakıp bağırarak odamda ki makyaj dolabının aynasına hışımla bir yumruk attı. Ayna paramparça olmuştu ve çok yüksek bir ses çıkmıştı. Cam kırıkları yere saçılmıştı. Amir'in elinden kanlar yere akıyordu.
Savaş sesi duymuş olmalı ki "Alin! İyi misin?" diyerek odaya daldı.
"Lan sen hala burada mısın piç!" diyerek kanayan eliyle Savaş'a bir yumruk daha attı. Savaş yere yığıldı. Onu neredeyse öldürecekti.
"Amir! Öldüreceksin dur lütfen!"
Bir yandan ağlamaya başlamıştım. Savaş bir şeyler söylemeye çalışıyordu. "Yat-yatmadık!"
Amir bir anda durdu. Savaş ağzındaki kanı tükürerek "Yatmadık lan! Yatmadık!" diye bağırdı. "Çok sarhoştu. Sadece öptü." Nefes nefese kaldı. "Sonra kustu. Bu yüzden üstünü çıkardım. Hiçbir şey olmadı."
"Yalan söyleme lan!" diye bağırdı yerde yatan Savaş'a.
"İnan bana sarhoş bir kadından faydalanmaya ihtiyacım yok. Yatsam yattım derim!"
Amir çok hızlı nefes alıyordu.
Savaş yerden kalktı ve "Ne haliniz varsa görün am*na koyayım." Dedi ve odadan çıktı.
Amir'in yanına yaklaştım ve kanayan elini tuttum. Elim ve üzerimdeki havlu kan olmuştu. "Canın acıyor mu?" diye sordum.
"İnan bana.. Benim canımı en çok sen yakıyorsun."
Bir süre sustuk. O yeşil gözlerine baktım. O ise yere bakıyordu. Amir dizlerinin üstüne çöktü. Onunla birlikte ben de dizlerim üstüne çöktüm. Alınlarımız birbirine değiyordu. Ellerim hala onun kanayan ellerini okşuyordu. Amir fısıldarcasına,
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MÂHÎ
RomanceArap bir erkeğin Türk bir kadına aşık olup onu mahi etmesinin hikayesi. ***Gerçek bir hayat hikayesinden esinlenilmiştir. ***