Selam nasılsınız millet? Umarım iyisinizdir. Şimdi keyifli okumalar.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Burnunu tutarak pancar gibi olmuş suratıyla yüzüme bakan adama alayla bakıyordum. Ve maalesef bazen yaptığımız şeylerin bedelini de ödememiz gerekirdi. Adamlarından iri kıyım olanı yine karnıma yumruk atmıştı.
Öksürerek öne doğru eğildim. Bu seferki daha sert gelmişti ve nefesimi toplayamıyordum. JK ise korkuyla bana bakıyordu. Öksürüklerim az da olsa azalınca doğruldum.
"Yoongi?" JK'in fısıltıl sesiyle hafifçe gülümsedim. Ve iyim anlamında başımı salladım.
"Bunun hesabını sana şimdi değil sonra sorcam ufaklık. Şimdi çok sevgili Taehyung'u arayalım bir." Deyip telefonunu çıkardı.
JK yanımda gergin bir şekilde bacağını sallıyordu. Bense dudaklarımı kemirmeye başlamıştım. Tamam korkmuyordum alışıktım ama bu işin sonu iyi bitmezdi...
"Hah sonunda yani Kim Taehyung. Nerdesin de açmıyorsun sen benim telefonlarımı kırılıyorum yani."
"Gene ne saçmalamaya başladın sen Kwang Joon-Hyung?"
"Tabi sen olayı bilmiyorsun bak şimdi burda kimler var." Deyip hoparlöre verdiği telefonu JK ile benim ortama uzatmıştı.
"Konuşun da duysun sesinizi." Tiksintiyle bakışlarım tekrar onu buldu.
JK de bende sözsüz yemin etmiş gibi tek kelime etmiyorduk. Ve bu onun sinirini bozmuş olacakki adamına işaret vermiş ve yine yumruğun hedefi ben olmuştum.
Yeniden bir öksürük krizine girerken JK sinirle bağırmıştı.
"Ona vurma demedim mi lan pezevenk!" Telefonun ucundan ise tek bir cümle duyulmuştu.
"Ölüm sırası sana geldi desene?"
"Ha yok öyle değil. Şimdi sen benden birini aldın. Bende senden birini alcam. Ve buna sen karar vereceksin. Gece yarısı mekânda buluşalım." Deyip telefonu kapattı.
"Kendi kendini öldürdün Joon-Hyung." Dedi JK ona tehditkâr bir sesle. Kollarını bağlayıp karşımızdaki sehpaya oturdu.
"Şimdi ihtimaller şu yönde. Bir ya seni seçecek sevgilisi ölecek. İki sevgilisini seçecek sen öleceksin. Bak değer bilin o bana seçim hakkı sunmazken ben ona seçim hakkı sunuyorum."
Oturduğum yerde hafifçe öne eğildim. Yüzümde ki alay dolu ifade zerre silinmemişti.
"Kendinden çok emin konuşuyorsun ya. Dikkat et o sularda boğulma." Dedim. O da benim gibi öne eğildi.
"Sen mi boğarsın?"
"Zevkle yaparım." Deyip tekrar arkama yaslandım. Yüzüne alaylı bir ifade yayılmıştı.
"Dua et bunu seçsin senle çok eğlencez gibi duruyor. Öldürmeyecem seni." Gülümsemem daha da büyüdü.
"Bence de çok eğlencez biz senle." Tek kelime etmeden yanımızdan ayrılmıştı. Bunun üstüne JK bana döndü.
"Yangına körükle gitme Yoongi. Bu herif sana neler yapar düşün bir." Dudaklarımı ıslatıp başımı salladım.
"Tahmin etmek zor değil JK. Ama Tae seni seçecek bunu bizzat ben sağlayacağım." Dedim kararlı bir sesle.
"Saçmalama. Yoongi ölmek falan mı istiyorsun."
"JK başka ihtimal yok Taehyung seni seçecek. Ben bu herifle kalcam. Sonra da bir yolunu bulup geleceğim. Anlaştık mı?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gözlerini Kapat | TaeGi
ActionAşk neydi? Kimine göre yalan kimine göre dünyanın en güzel duygusu. Ama ben yalandan yanaydım. Aşk yalandan ibaret bir duyguydu benim için. Gördüklerim... Şahit olduklarım beni aşkın yalanına inandırmıştı. Peki bir çocuğun ruhunu öldürmek neydi? Bed...