Bölüm 10 ✵

19 5 45
                                    

Selam millet ben geldim. Nasılsınız umarım iyisinizdir ve hoşunuza giden bir bölüm olur keyifli okumalar.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Kahvaltıdan sonra herkes salonun farklı bir köşesine dağılmıştı. Dışarda yağmur başlamış ve hava gündüz olduğu hâlde karanlığa gömülmüştü. Ben yağan yağmuru izliyordum ama camdaki yansımadan Tae'nin de beni izlediği fark etmiştim.

Kaşlarımı çatarak ona döndüğümde bakışlarını kaçırma gereği görmemişti. Gergin bir şekilde bakıyorduk birbirimize ve bu salondakilerin de dikkatini çekmişti. En sonunda bakışlarımızı birbirimizden çekmiştik.

"Ben dışarı çıkıyorum yarım kalan bir iş var onu halletcem." Diyerek ayağa kalktı Tae.

"Tek gitme. Orası tekin değil polis basar."

"O zaman küçük katil ayağa kalkıp peşimden geliyorsun?"

"Neden senin götünü toplamakla mı görevliyim büyük katil?"

"Şuan için evet." Göz devirerek ayağa kalktım ama sadece mecburiyetten onu polisten kurtarabilecek tek kişi bendim ve açığa çıkmam zerre umrumda değildi.

Salondakilerin şaşkın bakışlarını unursamadan Tae'yle beraber salondan çıktık.

"Hayırdır inat etmedin?"

"Halim yok." Dedim kısaca. Arabanın yanına gelince ön tarafa geçip kemerimi taktım. Tae de bindikten hemen sonra garajdan ayrılmıştı.

Arabada sessizlik hakimdi ve şuan nereye gittiğimizi deli gibi merak ediyordum.

"Nereye gidiyoruz?"

"Neden soruyorsun?"

"Seni ordaki polislere teslim edicem ondan soruyorum." Dedim göz devirerek.

"Ne güzel espri anlayışın var senin öyle küçük katil?"

"Senin kadar ciddi olmaktan iyidir büyük katil." Dedim sonra da yolu izlemeye başladım. Araba hastanenin önünde durduğunda anlamsız gözlerle ona bakmaya başladım.

"Yürü hadi."

"Taehyung burda ne işimiz var?"

"Ne zamandır beni sorguluyorsun?"

"Bir süredir."

"İn Yoongi." Cevap vermeden arabadan indim. Hemen sonra da Taehyung indi. Danışmaya girmeden doğruca asansöre ilerledi. -1. Kata indiğimizde yoğun bakım servisine gelmiştik.

"Tamam dönüyoruz."

"Kim var burda?"

"O gece seni yaralayan adam."

"Geon-U?" Dedim anlamaya çalışır bir şekilde.

"Ta kendisi hadi." Başımı salladım sonra da içerden çıktık. Tekrar arabaya bindik ama eve gitmiyordu.

"Ev ters yönde."

"Eve gittiğimizi kim söyledi?"

Sesi gergin çıkıyordu. Dikiz aynasını kontrol ediyordu ki büyük ihtimalle takip ediliyorduk.

"Sorun ne?"

"Takip ediliyoruz."

Diyerek tahminimi doğruladı. Bu yüzden cevap vermemiştim. Ama peşimizdeki araç kaybolmuştu.

"Taehyung. Sağa çek ve direksiyonu bana ver."

"Ne saçmalıyorsun sen küçük katil?"

"Tae bana güvenmiyorsun biliyorum ama lütfen beni dinle." Cevap vermeden sağa çekmişti hızlıca yer değiştirdik tekrar yola çıktıktan beş dakika sonra peşimize polis arabası takılmıştı.

Gözlerini Kapat | TaeGiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin