Bölüm 9 ✵

22 3 52
                                    

Selam gençler nasılsınız bakalım. Umarım iyisinizdir. Yeni bölümü keyifle okumanız dileğiyle burda kesiyorum.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Taehyung

Uyuduğundan emin olunca tekrar yanına gelip uzandığı koltuğun kenarına oturdum fazla zayıftı ve koltukta kapladığı alan çok azdı. Kafasına nişan alınmış bir silahtan nasıl kaçması gerektiğini bilecek kadar akıllıydı...

Ama bu sefer vicdanım onu orda tehdit altında olduğunu söylemeye çalıştığında onu umursamayan kendimi sorguluyordu. Belki ilk başta gelseydim böyle olmayacaktı ya da onu orda tek bırakmasaydım.

Zihnimde bir kez daha o çaresiz sesi yankılandı. Şifre dahi olsa karanlıktan gerçekten korkuyordu bunu o gece de anlamıştım. Elim benden izinsiz cebimdeki deftere gitti ve sayfaları karıştırmaya başladım. Düzenli tutulmamıştı yıl yıl tutulmuştu.

21/05/2011

Günlük karanlık insanı korkuturken neden aynı zamanda yalnız olmadığını hissettirir? Günlerdir evin alt katındaki bodrumdayım. Tek bir cam var içeriyi ayın ışığıyla loş bir şekilde aydınlatıyordu ama zifiri karanlıkta kalan kısım çok ürkütücü sanki ordan bir şey fırlayacak gibi...

Ay ışığı bugün korkularımı yenmeye yetmiyor günlük sanki o da bugün karanlığa mahkum olmuş gibi. Gözlerim uyumam için kapanıyor ama ben uyuyamam günlük annem yok yanımda satılacağım kimse yok... Sarılmadan uyuyamam günlük.

Şimdi benim gitmem lazım seni tekrar kazağımın içine saklayacağım sonra görüşürüz tamam mı? Seni seviyorum.

Donuk bakışlarım yeniden onu buldu cenin şeklinde sanki bir şeye sarılıyor gibi uyuyordu ve bu zaten ufak olan bedenini daha da küçük gösteriyordu.

Derince iç çekip üstünün açılan kısmını örttüm hafif bir tebessüm yer edindi yüzünde. Kendime engel olamayıp gülümseyen dudaklarına hafif bir öpücük bırakıp yanından ayrılıp odama gittim. Ve gözlerimi kapatıp uykuma boyun eğdim.

Yoongi

Karanlık benim çocukluk travmamdı. Karanlıkta kalmaktan deli gibi korkuyordum. Hatta ışık olmadan ya da birine sarılmadan asla uyuyamazdım. Ama anlamadığım şey Taehyung bunu biliyor gibi ışığı açık bırakıp neden ayrılmıştı burdan.

Uyandığımda dün uyuduğum yerin salon değil teras olduğunu gördüğümde şaşırmama engel olamamıştım. Camlarla çevrilmiş teras çok fazla güzeldi.

Uyandığım yerde hafifçe doğruluğumda ensemde hafif bir sızı ve başımdaki ağrı kendini belli etmişti.

Elimi sızlayan yere attığımda parmaklarıma değen dikişe ilk başta anlam veremesem bile gece yarısı Taehyung'un söylediği cümleyi hatırlamıştım ensemde dikiş vardı. Ve ciddi bir yere atılmıştı...

Daldığım düşüncelerden sıyrılmamı sağlayan ses ise beklemediğim birinden gelmişti.

"Uyanmışsın." Bakışlarım usulca kapının girişinde duran bedeni bulduğunda şaşkınlığımı gizleme gereği görmüyordum.

Gözlerini Kapat | TaeGiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin