פרק 21- איתך

654 34 2
                                    

הבוקר לא הייתה ארוחת בוקר כמו תמיד אף אחד לא הספיק להתעורר בזמן, אמילי עדיין ישנה, ואני עדיין חושב מה היה עלול לקרות לה

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

הבוקר לא הייתה ארוחת בוקר כמו תמיד אף אחד לא הספיק להתעורר בזמן, אמילי עדיין ישנה, ואני עדיין חושב מה היה עלול לקרות לה.
הוא ידע בדיוק מה הוא עושה, הוא נגע ביהלום שלי, באוצר שלי, הדבר היחיד שאני אוהב, באישה שגרמה ללב שלי לפעום מחדש, להתאהב מחדש.
כשהייתי נער, הייתה לי בת זוג, היא הייתה הכל בחיי, בדיוק כמו אמילי.
היא הייתה יפיפיה, היו לה עינים מיוחדות בצבע תכלת שלא יכולתי להפסיק להביט בהן, שיערה היה ארוך שטני ומאוד חלק.
אהבתי אותה, היא הייתה האהבה הראשונה שלי, בגיל שש עשרה איבדתי את הבתולים שלי, אליה.
תמיד הגנתי עליה מכל מי שעמד בדרכה, שמרתי עליה ודאגתי לה.
היינו התאמה מושלמת, הזוג הכי יפה, אבל הכל ישתנה כשביום מן הימים, בדיוק נכנסתי למועדון שלנו, ולהפתעתי ראיתי אותה, היא התנהגה כמו זונה, נמרחה על שני בחורים והתמזמזה ‏אם אחד מהם כשהתחת שלה בפרצוף של השני.
הבנתי שהיא בגדה בי, אבל שום דבר לא מנע ממני להרוג אותם, את אותם הבחורים.
זה שבר אותי, ריסק לי את הלב.
מאז אותו היום הייתי תוקפני, לא נתתי לאף אחת להיכנס ללבי, כולם ידעו מי אני ומה אני מסוגל לעשות.
כולם פחדו ממני.
אבל אמילי גרמה לי להתאהב בה, גרמה לי להבין שהיא האהבה שלי, שאני רוצה רק אותה, צריך רק אותה.

***

"בוקר טוב יהלום" הסתכלתי על פניה של אמילי בחיוך רחב "אוי לוקאס" ‏נצמדה לגב המיטה והחמיצה מבטה "הכל בסדר?" שאלתי "כואב לי הראש" ההבנה הכתה בי, זה בגלל האלכוהול "השארתי לך מים וכדור נגד כאבים, תשתי זה עוזר" היא הביטה בשידה ולקחה את הכדור, היא התיישבה לידי והסתכלה בעיני, מבטה היה אמיתי ואוהב "לוקאס" היא החזיקה בידי "מממ?"
"מה אנחנו?" שאלה "מה זאת אומרת, אנחנו בעל ואישה" עניתי והיא הנהנה "נכון, אבל אנחנו בעל ואישה בשביל המאפיה?"
"או בשביל האהבה?" שאלה בלחש, התמימות שלה הורגת אותי, אני יודע בדיוק מה אנחנו ואני חושב שהיא יודעת בדיוק כמוני.
"את אוהבת אותי?" שאלתי והיא חייכה "אוהבת מאוד" פאק "את רוצה שנאהב לנצח כבעל ואישה?" שאלתי והיא הנהנה בחיוך "אז אנחנו בעל מאהבה אמיתית יהלום שלי."
חיוכה התפשט "לוקאס, אתה אוהב אותי?" שיט, כל הפעמים שאמרתי לה זאת והיא עדיין לא מבינה.
"אני לא סתם אוהב אותך, אני אוהב אותך עד שקשה לי לנשום, אוהב אותך שאת היחידה שאשמור אותה הכי קרוב אליי, אני אוהב אותך, את היחידה שהצליחה לגרום ללבי לפעום לפעום מחדש." לחייה האדימו.
"אני מאוהב בך אמילי, את לא יודעת עד כמה."
"גם אני מאוהבת בך. עד שקשה לי לנשום."
הסתערתי על שפתיה ונישקתי אותה בתשוקה החדרתי את לשוני לתוך פיה, הטעם המתוק והעדין שלה, היא שלי, היא נועדה בשבילי, ואני בשבילה.
הצמדתי את גבה לקיר והמשכתי לנשק אותה "אתה צריך לסדר את המכנס" אמרה מבעד לשפתיי "למה?" שאלתי "הוא קשה" חיוך עלה על שפתיי "הו, אני אסדר את זה."
אני מאוהב בילדה הזאת, הילדה שלי.
לא יאמן עד כמה התאהבתי בה.
אני רוצה לשמור עליה מהכל.
היא האהבה שלי.
המתנה שקיבלתי, המתנה המושלמת, אהבה לא מתוכננת, בשביל שתינו.
"לוקאס" המשיכה לנשק "כן יהלום?" התנתקתי ממנו "אני רוצה שנעשה את זה" עיני ננעצו בה "נעשה מה?" התגרתי בה "נו, אתה יודע מה.." אמרה בלחש "אני מוכנה" הסתכלה בעיניי "את רוצה שנזדיין-"
"לוקאס!" תפסה בפי וגיחכתי "אני רוצה שנעשה את זה, עכשיו."
"את בטוחה שאת מוכנה?" שאלתי והיא הנהנה.
"אני בטוחה הרבה יותר כשאני איתך."
הורדתי את חולצתה ומשכתי אותה אליי, היא הורידה את שלי והסתכלה על גופי "כל זה הולך להיות שלי עכשיו, לתמיד" דחפה אותי על המיטה וריסקה את שפתיה על שפתיי "כולי שלך לנצח." היא הביטה בי ותלשה את החזייה שלה במהירות, פאק השדיים שלה.
היא משכה ממני את מכנסיי ותחתוני "עכשיו אני מבינה מה היה קשה כל כך מבעד למכנס שלך.." הביטה אל עבר איבר מיני "זה עצום" אמרה וגיחכתי "את יודע מה יותר עצום" הפכתי אותה כך שאני מעליה "האהבה שלי אלייך, עצומה עוד יותר." העברתי את לשוני על שדיה והיא גנחה בחיוך מצצתי את פטמותיה "ידעתי שאת טעימה, אבל לא ידעתי עד כמה."
"לוקאס תמשיך" היא רוצה שאני אמשיך "תגידי את זה שוב!" נישקתי אותה חזק "פשוט תזיין אותי כבר" תלשתי את מכנסי הפיג'מה הקצרים שלה וקרעתי את התחתון שלה "אוי זה הדוק כל כך" הבטתי בכוס שלה וחיוך רחב עלה על שפתיה.
היא קמה והצמידה אותי לקיר "אתה רוצה שאני-" קטעה את עצמה והצביעה על הזין שלי "הו, אני כל כך רוצה" היא התכופפה והתחילה למצוץ את איברי "פאק אמילי" אני לא יודע כבר מה לעשות איתה, כל פעם מחדש היא מפתיעה אותי, ועכשיו היא גורמת לי להתאהב עוד יותר.
"תמשיכי" היא מצצה חזק יותר "לוקאס" צעקה ואני תפסתי את פניה ונישקתי אותה, הבחורה הזאת מהפנטת הכנסתי את אצבעותיי אל תוך איברה והיא התענגה על המגע "אוי את רטובה כל כך" היא גנחה "אתה יכול כבר לזיין אותי!" התעקשה, אוי אני מסוגל לשמוע את הקול שלה, כשהיא צועקת את שמי.
דחפתי אותה למיטה והחדרתי את איברי לתוכה "לוקאס!" אוי אני צריך עוד "תמשיך!" אני לא מסוגל להפסיק.
המקום הצר הזה שייך לי, כולה שייכת לי, אני לא מסוגל לחשוב על מישהי אחרת חוץ ממנה.
יצאתי מתוכה כשחיוך זחוח נפרש על שפתיה "את נהנת?" שאלתי והיא הנהנה בתשוקה "אנחנו נעשה את זה שוב?" שאלה "אנחנו נעשה את זה עוד הרבה." היא חייכה והסתובבה כך שהתחת היפה שלה עמד בדרכי, תפסתי בגופה הושבתי אותה עליי "שוב האיבר שלך" גיחכה "הו, אני שכחתי להגיד לו להפסיק."
"תמסור לו שנהנתי" אמרה בגיחוך "אמסור."
נישקתי לשפתיה היפות והיא צחקה את צחוקה היפה.
הבחורה היפה הזאת שלי, עכשיו לנצח.

 Unplanned love {1}Where stories live. Discover now