"kayıp"

732 25 3
                                    

Keyifle yazdığım bir bölüm oldu.
Umarım siz de keyifle okursunuz 💚



"BEN ESEL'E AŞIK OLDUM ! "

Bu sözlerin kulağıma yankı yapışıyla  kendime gelemedim.

" Ne diyorsun sen Melis?"

"Doğru duydun. B-ben ona aşık oldum.  Ama bunu ona söyleyemiyorum. Ne tepki verir kestiremiyorum çünkü."

"Kestirme zaten," dedim.  "Melis bak dinle, ben seni  doğru düzgün tanımıyorum bile, ama Esel çok farklı birisine benziyor. Çok korkutucu geliyor bana."

" Nasıl yani?"

"Her hareketi tuhaf. Sürekli gözlerime dikkatli baktığında ışık görüyorum, beyaz bir ışık. Sana da olmuyor mu?"

"Süsen senin dediğin hiç birseyi anlamıyorum."

"Bak Melis. Yaşadıklarım okadar çok karışık ve inanması zor şeyler ki, doğrusunu söylemek gerekirse eğer, ben Esel'in insan olduğunu bile düşünmüyorum,"

"Süsen sen evde çok yalnız kaldin herhalde. Böyle bir yaklaşımda bulunacağını düşünmemiştim. Sen neler söylüyorsun..bende sandım ki-"

"Sen ne sandın Melis ?
Sana sarılıp korktuğum kişi için ağlama deyip seni teselli mi edeceğim ?
Bak ben çok korktum ve seninde aynı şeyleri yaşamanı istemediğim için seni uyarıyorum. Yapma.  Sen benim kadar güçlü olmazsın, kaldıramazsın yapma!" diyerek sözünü kestim.

"Melis ne yapıyorsun?"

"Gidiyorum Süsen. Bu kadarı çok fazla. Keşke gelmeseydim," diyerek kapıyı çarpıp gitti.

Sinirden Elim ayağım titriyor resmen. Bu kız aşık olacak birini mi bulamadı ? Telefonu hemen elime alıp Zehra'yı aradım. Kız gideli 2 saat bile olmamışken tekrar çağıracaktım. Çünkü mecburdum.

"Efendim kuzen?"

"Zehra hemen bize gel hemen!" deyip cevap beklemeden telefonu kapadım.

Başka türlü durumunun ciddiyetini anlamazdi çünkü.

Oda da deli gibi dört dönüyorum sinirden.  Kapımın açılmasıyla gözlerim direkt kapıya yöneldi. Gelen annem ve babamdı.

"Kızım neler oldu böyle ?"

" Bana birşey sormayın lütfen. Zehra gelecek birazdan. Baba evden çıkabilirmisiniz ? Yanlız konuşmamız gerekiyor."

"Gideceğiz zaten kızım, annenle hava alacağız" dedi ve kapıyı kapattılar.

Camdan bakıyorum, nerde bu kız hala gelmedi. Telefonu elime alıp zehra'yı aramaya karar verdim. Ama neyseki buna gerek kalmadı. Kapının çalışıyla annem direkt kapıyı açtı ve Zehra direkt odama koştu.

"Süsen ne oldu ?"

"Delirmiş bu kız çıldırmış resmen"dedim.

"Ne oldu anlatsana hadi?"

"Nefes nefese kaldın soluklan biraz" dedim.

"Buna zaman yok hadi anlat hemen" dedi.

"Gelmiş bana Esel'e aşık olduğunu söylüyor" dedim.

Zehra'nın surat ifadesiyle, benim Melis'e verdiğim tepkinin aynısının olduğunu görünce bir rahatlama geldi içime.

"Bu kız ne diyor böyle. İnanmıyorum.  Sonra ne oldu Süsen ? Anlatsana."

" Sinirlendim. Aşık olacak başka birinin bulamadı mı bu kız?"

"Umarım böyle söylememişsindir Süsen."

"Hayır söylemedim tabikide söyleseydim yanlış anlardı ve yanlış anlamakta haklı olurdu. Ona sadece Esel'in normal bir insan olmadığını düşünüyorum, dedim.  Yaşadığım şeylerin hepsini anlatmamış olmama ve sadece ışığı anlatmama rağmen bana aşağılayıcı bir şekilde baktı ve defolup gitti. Onu koruyanda kabahat."

" Bu kız yoklukta mı ?" Diye sordu Zehra.

" Bilmem herhalde," dedim.

"Gerçi Esel'de yoklukta  kabul edilecek kadar tipsiz değil. Gayet yakışıklı. Ay Süseeen" dedi Zehra.

"Ne ?"

"Can'a aşık olabilirdi. İyi ki Esel'e aşık olmuş."

"Siz Can'la süper uyumlu bir çift oldunuz biliyorsun dimi ?"

"Daha açılmadı ki bana. Bekliyorum ilk adımı atsın diye."

"Neyse dur. Zehra konuyu çarptırma. Aşk meşk işlerinden sıkıldım. Sen konuş bu kızla, yanlış anlamış olabilir mi beni?"

"Ya yanlış anlasın anlamazsa kaç yazar?  Sende var ya hem birine kız hem de merhamet et. Süsen lütfen bi karar ver artık."

"Yaptığım şeyler, verdiğim tepkiler falan" derken sözümü kesti.

" Hepsi doğruydu az bile demişsin, ama sana birşey diyeceğim Sen neden herşeyi tam anlatmıyorsun? Belkide kız bundan inanmadı sana."

" Kimse senin gibi değil çünkü. Beni anlayan bir tek sensin. Ona anlatsaydım benimle dalga geçmeyeceği ne malum?  Ki zaten defolup gitti diyorum, bunda beni sabırla dinleyecek ve inanacak göz yok. İyi ki anlatip da benimle  alay etmesine izin vermedim."

"Süsen hadi git kahve yap bize bebeğim sen çok konuştun bugün. Ağzın dinlesin."

"Tamam ama sende Can'la çok muhattap olma."

"Neden ? O da mı  ruh dersin ?"

Gözlerimi devirerek ona cevap verdiğini düşünüyorum.  Mutfağa gidip hızlıca kahveleri yapıp geldim.

" Süsen ben sana birşey soracağım diyorum ama hep unutuyorum" dedi.

" Unutmadan sor o zaman" dedim.

"O ses ne alemde?"

"Ruhlar aleminde."

"Senide Can'la birlikte kendimize benzetmisiz. Süsen cidden o sese ne oldu?"

"Bilmiyorum bir gidip bir geri geliyor. Bende anlamadım" dedim.

"Orada sinyal cekmiyorsa demek ki."

"Sen Can'la takılmaya devam et kuzen. Cidden moralime çok iyi geldin."

Zehra'nın telefonuna gelen mesajla ikimizde ekrana baktık.

Melis'ten bir yeni mesaj bildirimini görünce gözlerimi devirip aç hadi ne yazmış dedim.  Zehra Mesajı açtığı gibi ikimizde birbirimize bakakaldık.

  ESEL KAYIP! "

SÜSEN ÇİÇEĞİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin