Bazen düşünüyorum acaba ben bir günah mı işledim diye.
Tuvalette ekmek mi yedim?
Hacca gidenlerin arabasınımı taşladım?
Namaz kılanların önünden mi geçtim?
Ezan okunurken horon mu teptim?
Ben kesinlikle bir şey yapmış olmalıyım.
Yoksa bu kadar şanssız olamam. Nereye gidersem gideyim muhakkak bir tanıdıkla karşılaşıyordum.
Şuan ise karşımda 1 ay önce kafede abimle otururken bir anda gelen ve bizimle tanışan çocuk vardı.
Hayır yani hiç unutmuyormusunuz bu kimdi diye?
-"Volkanın arkadaşı Ayza"
Ne diyeceğimi bilemez bir şekilde karşımdaki çocuğa bakıyordum.
+"Heee Ayza hatırladım şimdi."
Burada ne aradığımızı sorgular gibi bize baktığında neden bu çocuğa açıklamam gerektiğini düşündüm ve hiç bir sebep bulamadım.
Çocuk benim konuşmayacağımı anlayınca birazcık gerileyip "tamam o zaman iyi eğlenceler" diyerek uzaklaştı.
Ben Umaya bakarken oda bana bakıyordu. Anlaşılan ikimizde içeriye nasıl gireceğimizi bilmiyorduk.
Ben abim yüzünden hiçbir yere gidemeyip evde kalırken oda babası yüzünden evden çıkamıyordu.
Şimdi evden çıkamıyoruz dedim diye farklı anlamayın. Sadece böyle ortamlardan çok uzaktık.
Sonunda Umay kapının önünde dikilmekten sıkılmış olmalı ki kolumu sıkıp kulağıma eğildi.
-"İçeriye girmeyi düşünmüyormusun süper zeka?"
Hah! Bana diyene bak.
+"Asıl sen düşünmüyormusun? Senin yüzünden burdayız önden sen gideceksin."
Bana deliymişim gibi bakıp lafını yetiştirmeye devam edecektiki vazgeçip koluma girip mekana doğru yürümeye başladı.
Sonunda mekanın kapısının önünde durduğumuzda kapının önünde aynı dizilerdeki gibi iki tane iri kıyım adam durmuş ve insanları içeriye alıyordu.
Bizi görünce önce ikimizide baştan aşşağıya süzdü. Bu bakışlar hiç hoşuma gitmemişti.
Benimle aynı şeyi düşünüyor olmalı ki Umay da yeriinde rahatsızca kıpırdandı.
-"Eğer bizi süzmeyi bırakırsanız içeriye girmek istiyoruz bayım." Bunu diyen Umaydı.
Adam sonunda süzme işlemi bittiğinde kapının önünden çekildi ve bizde içeriye girmiş bulunduk.
İçeriye girdiğinizde dikkatinizi çeken bir çok faktör vardı ama bunların en başında yoğun alkol ve sigara kokusu,delirmiş gibi dans eden insanlar başı çekiyordu.
Burası çok büyük bir yer değildi. Kendi halinde bir mekana benziyordu.
Bu yaşıma kadar hiç böyle yerlere girmemiştim ve şuan burada olduğuma inanamıyordum.
Dönüp Umaya baktığımda oda halimden pek memnun değil gibiydi.
Hem burada Batuyu nasıl bulacağımı düşünüyordum hemde içimdeki huzursuzluğu bastıramıyordum. Nedenmi? Abimden gizli iş çevirdiğim için.
Biraz ortalara doğru ilerleyince buranın düşündüğümden daha tehlikeli olduğunu fark ettim.
İçeriye doğru daldıkça çıldırmış gibi dans eden insan sayısı gittikçe artıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşığım Aşık Çal Bu Gece
Teen FictionBenim o sessiz sakin hayatımı değiştiren tek şey yaşadığım büyük zorbalık oldu. Belkide o güne şükretmem gerekirdi. Peki ya insan herşeye kötü yanından mı bakmalı? Sessizce sınıfa girip kapıyı kapattım ve çantamı sıraya bıraktım. Bekledim ama gelen...