ΚΑΙ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΟΜΟΡΦΟΣ ΚΟΣΜΟΣ

30 4 0
                                    

Πώς γίνεται αυτό; Ο χάρτινος φίλος μου είναι ο σύντροφος του αδερφού του Τζάκου! Ο άντρας από την διαφημιστική πινακίδα απέναντι από το παλιό μου σπίτι. Ο άνθρωπος με τον οποίο μιλούσα. Ο άνθρωπος στον οποίο είπα όλα μου τα μυστικά και τις βαθύτερες σκέψεις μου. Ο μοναδικός μου φίλος.

«ΟΧΙ! Με τίποτα! Δεν μπορεί να είναι αυτός! Πόσες είναι οι πιθανότητες για κάτι τέτοιο;»

Σχεδόν ουρλιάζω και ο Τζάκος με κοιτάζει σαστισμένος.

«Τι συμβαίνει, Αγγελούδι; Γιατί φωνάζεις;»

«Δεν θα το πιστέψεις ποτέ αυτό!»

«Δοκίμασέ με!»

Λέω στον Τζάκο τα πάντα για το τι συνέβη με την διαφημιστική πινακίδα και τον χάρτινο φίλο μου και αυτός αρχίζει να γελάει.

«Αλήθεια; Αυτό είναι υπέροχο. Ο Οδυσσέας θα τρελαθεί όταν το ακούσει αυτό»

«Πες μου γι' αυτόν;»

«Το πλήρες όνομα του είναι Οδυσσέας Αγγελόπουλος, αλλά στο χώρο του μόντελινγκ είναι γνωστός με το υποκοριστικό του, Όντι. Είναι καταπληκτικός άνθρωπος. Είναι ευγενικός, ειλικρινής, αξιόπιστος και αστείος. Δεν είχε την πιο εύκολη ζωή αλλά κατάφερε να βγει από το σκοτάδι και να γίνει σπουδαίος. Όταν τον γνωρίσεις, θα καταλάβεις τι εννοώ. Αυτός και ο Αλέκος είναι υπέροχοι μαζί και αγαπιούνται πολύ. Τον αγαπάω σαν αδερφό μου και μάλιστα έχω ένα ιδιαίτερο δέσιμο μαζί του. Αν και μαλώνουμε όλη την ώρα. Ω! Ξέχασα να σου πω ότι έχει την κακή συνήθεια να αποκαλεί ανθρώπους με ηλίθια παρατσούκλια. Είναι πολύ εκνευριστικό»

«Ακόμα κι εσένα;»

«Ναι. Ακόμα και μένα»

«Πώς σε λέει;»

«Θα σου πω μόνο αν υποσχεθείς ότι δεν θα γελάσεις»

«Το υπόσχομαι!»

«Το κάθαρμα με αποκαλεί Διεστραμμένο Σάτυρο»

Δαγκώνω το κάτω χείλος μου, προσπαθώντας να μην πατήσω την υπόσχεσή μου, αλλά είναι αδύνατο να μην το κάνω. Πέφτω πίσω στο κρεβάτι και ξεσπάω σε γέλια μέχρι δακρύων. Ο Τζάκος χτυπάει το χέρι του στο κομοδίνο.

«Γαμώτο! Το ήξερα ότι θα γελούσες!»

Σταματάω με το ζόρι να γελάω και σκουπίζω τα δάκρυα από τα μάτια μου.

«Συγγνώμη, Τζάκο, αλλά δεν μπορώ να κάνω αλλιώς! Είναι ξεκαρδιστικό!»

«Περίμενε μέχρι να πάρεις το δικό σου ανόητο παρατσούκλι και μετά τα λέμε!»

Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ - ΒΙΒΛΙΟ 1Where stories live. Discover now